Itse veikkaan, että nämä eivät ole tärppejä vaan ylläpitäjien tiedon puutetta. Ja oli siellä toiselle jaksollekkin tärppejä muutamia, kuten esimerkiksi Berglund. Ja Ove oli ihan helppo hankkia. Pitää vain sitten olla muut pelaajat halvempia. Oma 2. jakson lopullinen tiimini oli Gagne-Ovechkin-Malkin-McCabe-Oystrick-Sabourin. Ove oli lähes koko ajan tiimissä mitä nyt välillä pidin kolme kierrosta poissa, kun Washingtonilla ei ollut pelejä.Pari asiaa, mitkä tuossa hinnoittelussa on harmittanut on se että kun tuolta on löytynyt "tärppejä", mm. 1. jakson Goligoski ja Doughty, niin sitten ovat seuraavalle jaksolle nousseet hinnoittelussa muiden joukkoon, mikä on ok, mutta sitten sinne 200 000 luokkaan ei tule uusia pelaajia. Ts. kun kaikki hinnat nousevat seuraavalle jaksolle, jonkun Ovechkinin hankinta on täysin mahdotonta.
Kun osa yllättävistä pelaajista kallistuu, pitäisi alisuorittajien hinta laskea reilummin.
Toinen mikä ärsyttää on Ian Whiten pisteet, jotka eivät ole puolustajien pisteitä. Hän saa puolustajana hyökkääjien pisteet, jolloin häntä on turha ottaa vaikka noin muuten olisikin loistava hankinta. Tästä oon laittanu ylläpidolle kommenttia, mutta vastausta en ole saanut.
Itse veikkaan, että nämä eivät ole tärppejä vaan ylläpitäjien tiedon puutetta. Ja oli siellä toiselle jaksollekkin tärppejä muutamia, kuten esimerkiksi Berglund. Ja Ove oli ihan helppo hankkia. Pitää vain sitten olla muut pelaajat halvempia. Oma 2. jakson lopullinen tiimini oli Gagne-Ovechkin-Malkin-McCabe-Oystrick-Sabourin. Ove oli lähes koko ajan tiimissä mitä nyt välillä pidin kolme kierrosta poissa, kun Washingtonilla ei ollut pelejä.
White on suurimman osan tämän kauden peleistä pelannut hyökkääjänä. Ylläpidolle palautteen antaminen on sama kuin kertoisit naapurin kuuromykälle mummolle noista ongelmista.
Voi helevetin helevetti. Kolmos jakso skipataan siis kokonaisuudessaan!!! Mitä vittua sitä nyt puristelee?
piti aueta eilen ja jakson piti alkaa 28.1.
Saa nähä.
Nyt StarGM/hockey sivustolle on lisätty ilmoitus, että peli on suljettu loppukauden. Tarkempaa syytä ei tietenkään ole annettu.mistä tahansa sitten johtuukin, että ei GM aukea, niin olisin toivonut jonkinlaista selitystä pelaajille. tällaisesta jää aina huono maku, kun info ei kulje. voisin kuvitella, että jokin järkevä syy siellä taustalla kuitenkin on.