Star Wreck -faneja?

  • 5 512
  • 33

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Twite kirjoitti:
Missä kaupassa Star Wreckin aitoja vanhempia jaksoja myydään?
Jaa, kuvittelin, että oli kyse tuosta filkasta. Tai leffoista ylipäätään.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ted Raikas kirjoitti:
Jaa, kuvittelin, että oli kyse tuosta filkasta. Tai leffoista ylipäätään.

Niin ja kannattaa myös käyttää järkeäkin.
Uusimman Star Wreckin _saa_ ladata netistä aivan ilmaiseksi ja se on yhtä aito kuin ostettu DVD:kin.
Itseasiassa DVD:tä ei kait edes myydä missään kaupassa vaan se pitää tilata tekijöiltä ja ilmeisesti tässä voikin sitten kestää tovi.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
Jaa, kuvittelin, että oli kyse tuosta filkasta. Tai leffoista ylipäätään.
Niistä kirjoittelu olisi Jatkoajan sääntöjen vastaista.
----

Viikko sitten viikonloppuna tuli katsottua en vanhat jaksot. Leffa odottaa vuoroaan. Ihan kivasti toimi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
varjo kirjoitti:
Niin ja kannattaa myös käyttää järkeäkin.
Uusimman Star Wreckin _saa_ ladata netistä aivan ilmaiseksi ja se on yhtä aito kuin ostettu DVD:kin.
Käytetään.

Vaikka leffan saakin netistä aivan ilmaiseksi, voidaan silti ajatella, että ei ole lainkaan huono osoitus toisten vaivannäköä kohtaan, että maksaa tuotteesta saaden sen sitten myös kätevässä pakkauksessa itselleen konkreettisena esineenä.

Jos jollekin nyt kuitenkin heräsi tunne, että olen tässä jollain moralistisella ristiretkellä, niin heittäkööt epäilyksen varjot yltään. Se ei ole tässä pointtina, kunhan hieman piikittelin. Olen itsekin esim. tuon Star Wreck -leffan imaissut netistä, eikä siinä mitään, kun laillistakin on. Voisin silti, siitäkin huolimatta että olen leffan nähnyt ja periaatteessa polttaa levylle itse, ajatella hyvinkin ostavani sen suoraan tekijöiltä, enkä tyytyä siihen kotipolttoiseen.
Oikeastaan harvoin kotipolttoiset levyt minulle kelpaakaan, poikkeus on sitten jotkut bootlegit tai vastaavat tapaukset, missä ko. albumia/leffaa ei vaan ole yksinkertaisesti saatavilla mistään tai löytyy satumaisella tuurilla. Noin muuten kallistun aina aitoihin tapauksiin, koska ne miellyttävät 100x enemmän kuin piraatit sun muut säädökset.

Ja tämä siis vaan oma mielipiteeni, muut saavat tehdä juuri niin kuin lystää. Ei ole minulta pois.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sellainen tuli mieleen, kun katselin läpi noita tämän vuoden yleisöäänestyksen Jussi-ehdokkaita parhaasta elokuvasta, että millähän perusteella Star Wreck on jätetty ehdokaslistalta kokonaan pois. Onko syynä mahdollisesti se, että kyseinen elokuva ei varsinaisesti koskaan tullut teatterilevitykseen? Vuonna 2005 se kuitenkin markkinoille ilmestyi. Olisi luullut, että noinkin valtavat katsojamäärät kerännyt elokuva olisi edes jotenkin noteerattu Jussi-ehdokkaita valittaessa...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Star Wreck: In the Pirkinning esitetään muuten Yleltä tässä kuussa. Tarkkaa päivää en nyt muista, mutta kakkoselta se tulee.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Nyt kaikki Jatkoajan Star Wreck - fanit hereillä! Torssonen and kumppaneilta tulee joulukuussa Imperial edition Star Wreck - In the pirkinning elokuvasta. Käykääs katsomassa teaseri @ http://starwreck.com/

Btw Julkaisu tapahtuu Universal picturesin kautta. Pitkälle Star Wreckin miehet ovat päässeet.

- tinke.80
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös