Mainos

Star Wars - uutinen

• 7 716
  • 57

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Niin totta kuin Vaderin potta. James Earl Jonesin äänessä papupurkkiin puhuttuna on sitä jotain.

theref

Jäsen
rapster

Kertoilepa heti jos kuulet Mr. Lucasin saapuvan paikalle? Minulla ja varmaan monilla muillakin olisi varmaan "hieman keskusteltavaa" noista herra Lucasin omistamien elokuvaoikeuksien käytöstä ja lähinnä noiden elokuvien dvd:lle saapumisesta.

Juu, ihan asiallista se keskustelu olisi, nyrkkeihin ei turvauduta kuin hätätilanteessa...

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Darth Vaderin äiti

Tiesittekö muuten että Darth Vaderin äiti asuu Turussa? Muutama vuosi sitten istuin bussissa ja aloin kuuntelemaan takaa kuuluvaa outoa krohinaa. Ääni kuulosti samanlaiselta "hengitykseltä" mitä Vader päästelee. Katsoin taakse ja siellä istui vanha mummeli. Päätin jäädä heti pois kyydistä ennen kuin hän käytti voimaa.

Maestro

Jäsen
Totta kai

tunnustaudun StarWars-faniksi.

Mielelläni näkisin myöskin episodit 7-9 elokuvien muodossa. Niihin on jo käsikirjoitukset olleet laadittuina useamman vuosikymmenenen. Mutta niin ei vain taida käydä, että kolmas trilogiakin päivänvalonsa näkisi.

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Star Wars -kirjoista

Joku kyseli näistä Star Wars kirjoista, jotka kertovat Jedin Paluun jälkeisestä elämästä. Itse olen näitä lukenut kolme kappaletta, kaikki Timothy Zahnin kirjoittamia.

Nimet on Keisarin Käsky, Hämärän Laivue ja Imperiumin Perillinen.

Ja tottahan olen SW -fani, kaikki leffat on nähty moneen otteeseen ja Episode II:sta odotellaan, vaikka tuo Episode I:n oli minunkin mielestäni pieni pettymys.

P.S. Nimimerkistäni varmaan näkee kuka/mikä on suosikkihahmo... ;)

w00kie

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Star Wars -kirjoista

Viestin lähetti w00kie
Joku kyseli näistä Star Wars kirjoista, jotka kertovat Jedin Paluun jälkeisestä elämästä. Itse olen näitä lukenut kolme kappaletta, kaikki Timothy Zahnin kirjoittamia.

Nimet on Keisarin Käsky, Hämärän Laivue ja Imperiumin Perillinen.

Ja tottahan olen SW -fani, kaikki leffat on nähty moneen otteeseen ja Episode II:sta odotellaan, vaikka tuo Episode I:n oli minunkin mielestäni pieni pettymys.

P.S. Nimimerkistäni varmaan näkee kuka/mikä on suosikkihahmo... ;)

w00kie

Niin sitähän vielä kysyisin, että onko niillä kirjoilla jokin järjestys?
Löysin ne kyllä kirjaston listalta, mutta tykkäisin lukea ne järjestyksessä, mikäli sellainen löytyy.

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Aika pitkälti samoilla linjoilla kuin suurin osa.. Star Warsit ovat tätä viimeisintä lukuunottamatta vallan mainioita elokuvia. Phantom Menace oli ihan komean näköinen elokuva, mutta siitä puuttui se jokin...

Jar Jar Binks "faneille" todettakoon, että eikös se penteleen lerppukorva ole mukana tuossa seuraavassakin... pläääh.

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Kysymys teille, jotka olette lukenut sw:n tapahtumista Jedin Paluun jälkeen.

Muistaisin että jossain opuksessa kerrottiin/näytettiin, että Boba Fett olisi saanut rakettireppunsa vielä kerran iskuun ja päässyt Sarlaccin kidasta turvallisesti pois.
Eli kannattaako elätellä toveita, että näkisi hunterin reilu kymmenen vuoden päästä edpisode seiskassa?

Harmittaa vieläkin niin pe****eesti Boba Fettin kohtalo elokuvassa :mad: .

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Itse en tiedä Fettin kohtalosta Jedin paluun jälkeen mitään, mutta tämä oli eräällä kiekkopalstalla:

"And now I reveal how much of a geek i really am... Fett didn't die in the Sarlacc, he got out. Aside from the details, he got his rocket pack to explode, used a grenade to punch through an interior wall of the digestive system (breaking his arm) and then climbed/swam up through the sand to the surface."

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Vielä Boba Fettiä.
Starwars.com:n mukaan äijä näköjään tekee ensiesiintymisen Episode kakkosessa.

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen Star Wars-fani, mutta sillon kun olin siinä iässä, että leluja ostetaan, niin SW-krääsää ei saanu mistään.

Paras on Se Ensimmäinen. Alkup. jatko-osat vielä menee 'hyvinä', elokuvien erilaisuuden takia, mutta Episode 1 oli huono elokuva ja loput tuskin kovin parempia.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
do not underestimate the power of George Lucas.

Viikonlopun Ilta-Sanomissa mainittiin, että itse George Lucas saapuu sittenkin vierailulle näyttelyyn, tosin itse parhaaksi katsomanaan ajankohtana.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
jep jep

Hillittömiä faneja ollaan.

Ainoan kerran kun olen aikuisiällä itkenyt sattui, kun Phantom Menacen nähtyäni astuin ulos teatterissa, sen verran suuri pettymys se oli. Olisi pitänyt jättää tekemättä.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kirjoista

Lisäksi olisi vielä alkuperäiseen yhdeksikköön kuuluva Mustan Lordin paluu, löytyy kirjastoista, joka sijoittuu Star warsin ja empiren väliin. Juoni on sellainen että Luke ja Leia menee jollekin hämy planulle ja loppujen lopuksi Darth Vadet tulee kylään.
Kirjan ihan siedettävä mutta ymmärrän kyllä miksi jätettiin väliin leffoja tehdessä.

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Thrawn

Kannattaa muuten lukea Thrawn trilogia, joka ajoittuu useita vuosia Jedin paluun jälkeiseen aikaan. Parhaat Starwars kirjat! (vaikka tosin taso ei hirveän huimaava ole tuossa kategoriassa...) Thrawn on jopa pirullisempi kuin DV...ja fiksumpi

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistäköhän ne keksi nimen siihen Star Wars-pleikkaritappelupeliin Masters of Teräskäsi?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkuperäisen trilogian DVD-julkaisusta uutta tietoa... :(

Uusimman What DVD-lehden mukaan Lucasfilm aikoo julkaista alkuperäisen Star Wars-trilogian DVD-muodossa vasta Episode II:n ja III:n jälkeen! Syyksi ilmoitetaan, että Lucas haluaa julkaista DVD:t kronologisessa järjestyksessä. Episode I eli Phantom Menacen julkaisu DVD:llä sen sijaan tapahtuu "jo" lokakuussa. Laiha lohtu, vaikka elokuva onkin extroiltaan mahtava.

Eli siis alkuperäisen trilogian faneille odotusta on luvassa vielä vuosikausia... *huokaus* :(

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Eli eikös Episode III ole määrä julkaista elokuvateattereissa vuonna 2005. Tämä tarkoittaisi, että luultavasti vuonna 2006 saamme alkuperäiset lehvat myös DVD:lle. Toivottavasti kannattaa odottaa.

Missäs tuolloin on talviolympialaiset? Ihan vain tuli mieleen aiheen sivusta...

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
^ Up. ^

H-hetki lähestyy.

Julkaiseekohan Lucas DVD:nä alkuperäisen Star Wars-trilogian jälkeen sitten Kadonneen Aarteen Metsästäjät?

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti tiki10
mm. aito muovinen Millenium Falcon!

Avaruuselokuvasarjojen aatelia...näistä elokuvista ei koskaan saa tarpeekseen. Olen katsonut ne kaikki olevat jo useita kymmeniä kertoja, sekä tietysti loppukohtaukset vielä useammin.

Osui silmiin tuo tiki10:n kommentti, ei pahalla, mutta nopeasti luettuna kuulostaa hieman aidon katukauppiaan myyntipuheelta tuo lause. "aito muovinen"....kuten kaikkien elokuvatähtien omistama rannekello Ronex...

Että silleen...

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Eka leffa minkä näin oli Jedin Paluu ja heti koukkuun. Pikkupoikana tuli pelailtua kovasti Star Wars-kolikkopeliä, keräiltyä figuureja, luettua sarjiksia ja lasermiekkailtua puukepeillä. Tuo lasermiekkailu oli rankkaa touhua, aina ihan mustelmilla sen jälkeen. Tähtien Sota, Imperiumin Vasta-isku ja Jedin Paluu ovat edelleen hyviä leffoja, mutta eilen TV:stä tullut Phantom Menace ei ole. Jar Jar Binks on täysin hanurista ja muutenkin suurin osa tietokoneella tehdystä materiaalista näyttää kököltä. Pastellinen värimaailmakin etoo. Ei se vain toiminut. Toivottavasti seuraava osa on parempi.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Habby33
Missäs tuolloin on talviolympialaiset? Ihan vain tuli mieleen aiheen sivusta...

Italian Torinossa.

Viestin lähetti B1
Niin sitähän vielä kysyisin, että onko niillä kirjoilla jokin järjestys?

Muistaakseni W00kien mainitsemassa järjestyksessä menevät.

Itsekin diggailen Star Warsia. Kaikki leffat olen nähnyt useampaan kertaan ja kaikki menevät. Suosikki on paha nimetä, mutta sellainen on niukasti Jedin paluu.
Itse kestin Jar Jar Binksiä, mutta kakkososassa en mokomaa otusta haluaisi nähdä. Ihan jees juttu yhteen leffaan, mutta ei iske sen pidempään.
Podraceja haluaisin lisää, mutta voi hiljaista olla kun Anakin/Vader lähti muualle. Se selostajaukkeli oli legendaarinen!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Kh
Julkaiseekohan Lucas DVD:nä alkuperäisen Star Wars-trilogian jälkeen sitten Kadonneen Aarteen Metsästäjät?
Kuulemma tekeillä on, mutta julkaisusta ei ole kai tietoakaan vielä. Hillitön määrä bonusmateriaalia on luvassa. Näin luin jostain alan (DVD) lehdestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy