Taccutucca
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Tappaja näpäyttää Saadia nassuun ja lähtee boxiin.
Eikö se sitten ole? Tuossa nyt ei tarkoituksenmukaisuutta tulkittu olevan vaikka se kädellä sinne alle kahmaistiinkin.Mitäs itkemistä tässä? Mun mielestä kiekon tarkoituksenmukainen sulkeminen jäänpinnan ja ruhon väliin pitäis lätkässä olla rangaistavaa. Ihan sama onko se alin pakki vai kuka. Maalivahti saisi sulkea, muut ei.
Jossain olin näkevinäni, että 25 sormusta olisi Chicagon pojilla yhteensä mutta en mene takuuseen.Käsittämätöntä että tossa jengissä on vaan yksi Stanley Cup-voittaja (Filppula), tai näin siis ainakin selostajan mukaan. Montakohan mahtaa olla Chicagossa?
Voi hyvin ollakkin, toki voisi myös rankoa hanakammin. Enkä nyt tuota kyseistä tilannetta sinänsä pitänyt edes kovin pahana, paljon törkeämpääkin menee välillä läpi. Taitohan toikin sinänsä, mutta en tykkää. Game on, kunhan lätisen!Eikö se sitten ole? Tuossa nyt ei tarkoituksenmukaisuutta tulkittu olevan vaikka se kädellä sinne alle kahmaistiinkin.
Kyllä seitsemällätoista pelaajalla sormukset, 25 sormusta yhteensä.Jossain olin näkevinäni, että 25 sormusta olisi Chicagon pojilla yhteensä mutta en mene takuuseen.
Alivoimalta tuo näyttää.Blackhawks ylivoimaa vaihteeksi.
Näin tekeekin.Alivoimalta tuo näyttää.