Stacy's mom has got it going on...

  • 4 146
  • 18

Onko kaynyt "vahinko"?

  • Olen ihastunut tyttoystavani hyvaan ystavaan

    Ääniä: 33 30,6%
  • Olen ihastunut hyvan ystavani tyttoystavaan

    Ääniä: 45 41,7%
  • Olen ihastunut hyvan ystavani aitiin

    Ääniä: 19 17,6%
  • En ole kertaakaan, enka tule ikina ihastumaankaan.

    Ääniä: 37 34,3%

  • Äänestäjiä
    108

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Muinoin nuorempana kun mikaan ei tuntunut riittavan, vaan ihastumisia tapahtui turhankin usein, turhan usein meinas tapahtua vaaria liikkeita. Itse en ihastunut koskaan kenenkaan mutsiin sentaan, mutta kerrankos jos toisenkin oman tyttoystavan kaveriin. Kolmas skenariohan olisi tietysti, etta ihastut parhaan/hyvan kaverisi tyttoystavaan.

Tuli/tulee niista ikina mitaan, mutta kuinka monella taalla on tapahtunut vastaavanlaisia "vahinkoja"?

Tahan voi vastata useampaakin vaihtoehtoa. Tytot voi vastata myos (ajatellen, etta "aiti" on "isa" jne)
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole pelkoa, että voisi ihastua avovaimon ystäviin sillä he eivät miellytä omaa silmää pätkän vertaa. Eikä ole kyllä ennenkään tullut vastaan tuollaista ongelmia, korkeintaan työkavereihin on tullut ihastuttua joskus muinoin ennen nykyistä suhdetta.
 

peikko#13

Jäsen
Itselle on tullut iskostettua, että kyseiset ihastumiset on pannassa, joten ei ole tullut ihastuttua. Aikamme suuri ajattelija Sörsselssönikin aikanaan sanoi hienon viisauden, että naiset tulee ja menee, mutta ystävät pysyy tai jotain sinne päin.
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ihastuminen on silkkaa hyssyttelyä, missä seksi? Muuten varmaan kaikki kolme ekaa, kun "on niin paljon sitä rakkautta annettavana!"
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
peikko#13 kirjoitti:
Itselle on tullut iskostettua, että kyseiset ihastumiset on pannassa, joten ei ole tullut ihastuttua. Aikamme suuri ajattelija Sörsselssönikin aikanaan sanoi hienon viisauden, että naiset tulee ja menee, mutta ystävät pysyy tai jotain sinne päin.

No eipä se ihastuminen omaa tahtoa katso. Siinä vaiheessa saattaa tosin olla viisaampi noudattaa Sörsselssönin neuvoa ja yrittää unohtaa moinen tilanne.
 

peikko#13

Jäsen
sopuli kirjoitti:
No eipä se ihastuminen omaa tahtoa katso.

No ei ihastuminen ehkä, itse puhuin lähinnä konkreettisista toimista tai suurista haluista moisiin. Eipä se haittaa, jos niinku tykästää toisista tyypeistä niinku enemmän kuin toisista niinku, kunhan jättää irstailut sinne omaan päähän.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Surffasin tuolla unohdettujen ketjujen joukossa, ja sieltä löytyi tällainen mielenkiintoinen ketju. Näitä kiellettyjä ihastumisia löytyykin allekirjoittaneelta muutama…

Myönnetään että kauan sitten olin kaverin tyttöystävään ihastunut. Tosin olin kyllä jo kyseiseen naiseen ihastunut ennen kuin kyseinen suhde alkoi, joten en tiedä lasketaanko nyt tätä. Siinäpä oli sitten sellaista teinikolmiodraamaa kerrakseen, jota nykyään muistelee ihan hymyssä suin…

Myös kaverin pikkusiskoon ihastuin kun olin 18 v. Mutta koska neiti oli vielä sakkolihaa, ”liian hyvännäköinen mulle” ja tietenkin kaverini pikkusisko, niin eipä siitäkään mitään tullut. Tosin vuosia myöhemmin kuulin että tunne oli ollut molemminpuolinen.

Lukiossa taas ihastuin ruotsin opettajaani. Oli kyllä aivan uskomattoman kaunis nainen. Se hyvä puoli oli ihastumisessa että tulipa skarpattua ruotsin tunneilla ja sitten kirjoitukset menikin ruotsin kohdalta yläkanttiin. :)

Kavereiden äitien kohdalla ei ole edes ollut vaaratilanteita, ja ajatuskin huvittaa. Tosin kerran kaverin tyttöystävän äiti kyseli haluisinko jäädä viettämään iltaa hänen kanssaan kahdestaan…
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Yläasteen enkun opettaja on jäänyt mulle kans mieleen. Voi luoja mikä emäntä. Muistan vieläkin sen keskiviikko päivän...Opettajamme oli pukenut päällensä violetin villapaidan, minihameen, sekä paidan väriä tunnustavat sukkahousut ja mustat korkokengät. Voi Jeesus, että vilisi pikku Timolla ajatukset jossain aivan muualla, kuin verbien taivutuksissa. Ne ihanat suikkihuulet ky...

"Ja Timoo, herätyyyys! Sun vuoro!"

"PII, WOS, WEER, PIIN."

Niin ja aiheeseen sopivaa filmiä. http://www.youtube.com/watch?v=6SBRP0lDl2U
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mää poikasena ihatuin seiska luokalla meirän luokan likkojen liikanmaikkaan. Jumalauta mikä mamma, myöhemmin olen jopa onnistunut tekemään kyseisen neidon kanssa lähempää tuttavuutta. Kyseinen muija oli ylä-aste aikoinani noin 21 v. Mukava nainen.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollut sopivaa vaihtoehtoa, mutta olen kyllä harrastanut seksiä "tyttöystävän" ystävän kanssa. En ihastunut, enkä ollut erityisen ihastunut myöskään "tyttöystävääni", joka ei muuten suuttunut minulle, vaan kaverilleen. Suuttui ja jätti minut kun vaihdoin baarissa lennosta nuorempaan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Miten king of the jungle ei ole vielä ehtinyt osallistumaan tähän??

Itse äänestykseen, eipäs ole onneksi moisia ehtinyt käymään.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvän kaverini (joka oli bestmanini) hyvän kaverin avopuolisoon ihastuin kyllä ensisilmäyksellä syksyllä 1999. Menihän siinä kuutisen vuotta ennen kuin tuo pariskunta erosi. Häitämme vietettiin viime elokuussa.

Kuinka tuo aiempi ihastuksesi suhtautui siihen että nait bestmanisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös