Minulla ei ole mitään muuta lisättävää mitä olen katsonut kaikki pelit, että en nostaisi edes tähän ketjuun Kopitarin, Carterin, Doughtyn nimeä vaan Quick ja Penner.
Samaa mieltä. Quick oli sarjan ykköstähti, Penner kakkonen ja Steen kolmonen.
Isona plussana nuottien ketjuista nostaisin 4 pommiketju.
Cracknell - Porter - Reaves
Välillä oli fiilinki ettei kukaan muu nuottien ketju saa yhtä vaarallisia tilanteita kuin nämä herrat. Enemmän olisin toivonut herroille peliaikaa.
Fyysisesti tämä ketju oli sarjan kovin, mutta eivät nämä kaverit maalia osaa tehdä. Reaves 0+0, -1, Cracknell 0+0, -1, Porter 1+0, +-0. Minä luulen, että jos tämä ketju olisi ollut jäällä nähtyä enemmän, maaleja ei olisi tullut yhtään enempää, mutta omassa päässä olisi soinut useammin.
Veikkaisin ennen sarjan alkua, että Blues korjaa potin 4-2 lukemin. Olin väärässä, mutta se ei yhtään harmita. Quickhan noi numerot toisin päin käänsi, pelitapahtumathan olisivat puoltaneet alkuperäistä veikkaustani.
Minusta Blues on tällä hetkellä samassa tilanteessa kun Kings oli ennen Carterin hankintaa. Täynnä potentiaalia, mutta se viimeinen napsahdus puuttuu. Jos Armstrong saa kesän aikana tehtyä järkevät jatkosopimukset lukuisille RFA-miehilleen, niin sitten pitäisi vielä löytää se liideri, joka saa joukkueen henkisen kipsin ja voittamisen pelon murrettua. Fyysisestihän Blues on minusta liigan kovin joukkue, henkinen puolihan siellä näyttää pahiten sakkaavan.