Stänli-Pyttyä katsomaan 3.8.!

  • 6 676
  • 35

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaipa tuolla pitää kävästä. Hienoa nähdä teinejä paikalla joita Temen pelit ole ikinä kiinnostanutkaan.

Itseironiaa? Jos ei, niin jäätävä statement kaverilta, joka on ollut n. 1 vuoden ikäinen Selänteen pelatessa jo liigassa.

Näköjään HKL uskoo, että paikalla on muitakin kuin Teme, Keke, Otto, Wade, Ströbä ja muutama kymmen kirkuvaa teiniä. Saapa nähdä, itse kierrän kyllä paikan kaukaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Itseironiaa? Jos ei, niin jäätävä statement kaverilta, joka on ollut n. 1 vuoden ikäinen Selänteen pelatessa jo liigassa.

Ja kertoo kaiken lisäksi, ettei kyseisestä paikkaa eli Rautatientoria kiinnosta Teemu.

Kai tuolla näin narrina täytyy käydä.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itseironiaa? Jos ei, niin jäätävä statement kaverilta, joka on ollut n. 1 vuoden ikäinen Selänteen pelatessa jo liigassa.
Niin no.. Tajusit varmaan mitä tarkoitin. Tarkoituksenahan ei ollut kehuskella, että olen seurannut Teemun uraa liigapeleistä asti jne. Teemun pelejä olen sen verta seurannut mitä jääkiekkoakin. Nuoruuden idoli jääkiekon suhteen niinkuin varmaan monella muullakin kaverilla joka on ollut n. 1 vuoden ikäinen Teemun pelatessa liigaa.

Tuolla kommentillani tarkoitin, sitä että paikalle kerääntyy "kirkuvia teinejä" joille itse Selänne ei paljoakaan merkitse.

Blaah, enivei kaippa tuolla pitää käydä haistelemassa tunnelmaa. Hieman nihkeäksi menee ajankohdan suhteen vaan.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Miten meni?

Paikalla olleet kommenttia, miten sielä meni? Oliko väkeä? Saiko teemu+pytty mielestänne ansaitsemansa arvostuksen... Oliko tapahtuma hyvin järjestetty??
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voin olla (taas) täysin väärässä mutta olin lukevinani jostain, että alkuperäinen pytty kiertää, ei replica.

Alkuperäinen pytty on Toronton Hockey Hall of Famessa. Pytty on itseasiassa "pelkkä kulho". Tosin astuminen tuohon huoneeseen jossa pytty on vetää mielen vakavaksi. Suosittelen kaikille.
 

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Arvioita yleisömäärästä? 2000? Iltapäivälehtien verkkoversiossa ei tarkempia arvioita mainittu...
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itse en paikalla ollut, mutta tämän videon perusteella voi jotain päätellä. Ainakin tuo ensimmäinen haastattelu tarjosi melkoisen ahaa-elämyksen.

http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=2&id=1415669&ap=1


Jumalauta! Ehkä kaikkien aikojen paras haastattelija ikinäkoskaanmissään, eikä haastateltavien tarvi yhtään hävetä esitystään. Ei helvetti, pakko nousta seisomaan ja antamaan aplodit.

"Miten sä voit kannattaa Selännettä, jos sä kannatat HIFKiä?"
-"Ei se enää pelaa HIFKissä...." WTF! Oikein jääkiekkotietäjien Otila.
 

Aatos

Jäsen
Aikanaan tuli istuttua Pytty, minä ja kaveri oluella samassa pöydässä. Vartija seisoskeli muutaman metrin päässä, ja Niemisen Ville höpötti tyypilliseen tapaansa Pikilinnan Pubin pitäjän kanssa.
On se helvetin hyvä että on syntynyt Tampereelle; välittömyys on vielä läsnä.

Ei millään pahalla, ja hienoa toki että Teemu - jolle Stanley Cupin soi - esittelee
pokaalia ihmisille.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Tottakai se jatkaa, pikku vamma vaan. Miks se tähän lopettais"

Tässä totuus, Selänne jatkaa, Cupin voitto oli vain pikku vamma, ei se lopeta siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös