Spotify – suosittele hyvää musiikkia!

  • 173 816
  • 728

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suositteleeko tuo Spotify enää mitään juuri mulle sopivaa musiikkia? Joku aika sittenhän heti sisäänkirjautuessa tuli omien soittolistojen perusteella suosituksina samantyylisiä artisteja. Enää en tuota toimintoa löydä.
 

Spezza#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ottawa Senators ja Arsenal.
Löytyykö keneltäkään ylimääräistä Spotify-kutsua? Kaverille pitäisi Spotify saada.
 
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, HIFK
Tässä muutamia kutsuja nopeimmille:

edit: kaikki näky menneen. Nyt vain odottelen niitä suosituksia hyvästä musiikista
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Tuossa meksilolaisen kitaraduon Rodrigo y Gabrielan tuorein plätty 11:11 (2009). Mikäli latinokitarointi maistuu ja kasari-ysärihevi iskee, niin tässä molempia samassa paketissa. Jos toimii, niin tsekatkaa muutkin levyt. Noilta löytyy myös mm. Orion, One ja tietysti Stairway to Heaven (zzz) coverit.

Parit kutsut, olkaatten hyvä. Joku noista on jo mm. täällä yv:llä jaettu, mutta ei ole näemmä kelvannut.

..kaik män
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään jouduin mainoksen uhriksi kun tarttui korvaan Spotifyn mainoksesta tällainen Adam Heldring -niminen artisti joka ei kuulosta yhtään pöllömmältä. Laitetaan maistiaisiksi vaikkapa ihan uusin, eli Bear town -niminen biisi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oisko kellään kutsua?

Kannattaapi laittaa hakusanaksi Beautiful South ja kuunnella enkelin laulua.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Voi kulli. Stonen kokoelmalevy on laitettu tilaan "not available in Finland". Muutama muukin suomibändi loistaa poissaolollaan. Ihme nihkeilyä.

Noh, kuunnellaan sitten räppiä (vai mitähän tämä on). Palefacen uusinta jaksaa heviukkelikin kuunnella yli kolme sekuntia. Ei tätä vakavasti voi kukaan ottaa, mutta ihan pirteitä riimejä kuitenkin.

Paleface - Helsinki Shangri-La

Kutsuja

kaik män..
 
Viimeksi muokattu:

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ollut Budgieta, mutta kiitos koodista! Olutta ja musiikkia illan teemana. Normaalisti myös lätkää, mutta sen voinee tällä kaudella unohtaa...
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Open sovelluksen 20h ei millään riitä, joten jos jollain on kutsu tarjota, niin suurella kiitollisuudella otetaan vastaan.
Sama tunne myös täällä, eli kutsu ois kiva... :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
mulla olis kutsuja jonkun verran, laittakaa mailiosoitteenne YV:llä, niin pistän kutsun tulemaan.
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Sonera jakaa kutsuja.

https://kauppa7.sonera.fi/Musiikki?s_kwcid=TC|6650|sonera%20spotify||S||6112005630
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
mulla olis kutsuja jonkun verran, laittakaa mailiosoitteenne YV:llä, niin pistän kutsun tulemaan.

Jos JZZ:lla kutsut loppuu, niin minulta saa lisää. 10 Kpl kutsuja on vielä jäljellä.

Edit: Vielä on 6 kutsua jäljellä
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Onkos joku saanut Spotifyn toimimaan Nokian X3 luurilla? Ei ainakaan ollut tuossa yhteensopivien listalla.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen tippunut kelkasta jo aikoja sitten, mutta olen kaiketi ymmärtänyt sen verran oikein, että en saa Spotify-palvelua iphone luuriini ilman 10 euron kuukausittaista maksua?
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Olen tippunut kelkasta jo aikoja sitten, mutta olen kaiketi ymmärtänyt sen verran oikein, että en saa Spotify-palvelua iphone luuriini ilman 10 euron kuukausittaista maksua?

Olet ymmärtänyt aivan oikein. Ja hyvin saa vastinetta rahoille, ainakin Android-versio toimii erittäin mallikkaasti jopa edgellä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hola komrades. Nyt on käynyt niin, että joko kaverini Spotify on sanonut sopimuksensa irti, tai sitten palvelussa on muuten (vaihteeksi) jotain vikaa. Tulipahan vaan mieleeni, että josko joku teistä hienoista herrasmiehistä jaksaisi laittaa kutsun tulemaan, jotta voisi luoda uuden tilin ja katsoa, että onko homma siitä kiinni.


kutsu ystävällisesti yksityispostiin tai vaikka mailiin teemuvaa@gmail.com

Täänks!
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Heipsis,

Viitsisittekö auttaa miestä mäessä? Tyttöystävälle pitäis saada Spotify, joten jos kellään on ylimääräisiä kutsuja, joista voisi luopua, niin otan mielelläni vastaan. Yksityisviestillä tai sitten sähköpostiin osoitteeseen andjovis@hotmail.com.

Kiitos jo etukäteen!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitähän tarkoittaa, kun Spotify ilmoittaa minun olevan offlinessa? Eilen pitkästä aikaa koko ohjelmaa käytin, ja hyvin pelitti. Nytkin netti toimii, Spotify on palomuurin poikkeuslistalla yms., mutta jostain syystä ilmoittaa minun olevan offlinessa, enkä saa kuunneltua musiikkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös