Sporting Newsin Fantasy Hockey

  • 1 242
  • 11

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Onkohan joku virittelemässä jatkoaikalaisille omaa divisioonaa Hockey Newsin Fantasy Hockey -geimiin...? Viime vuonnahan sellainen oli. Jos joku sellaisen organisoi, voisi laittaa rekisteröintiin tarvittavat tiedot vaikkapa tämän otsakkeen alle...
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Intoa ja intoa...

Ainakin etusivun mukaan se maksullinen systeemi ois samanlainen ku viime vuonnakin.
Sinne siis.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti White Wolf
Intoa ja intoa...

Ainakin etusivun mukaan se maksullinen systeemi ois samanlainen ku viime vuonnakin.
Sinne siis.

Tätähän minäkin yritin sanoa siellä toisessa ketjussa. Ei kai se voi olla muutamasta taalasta kiinni ? Itse lähden ainakin mukaan, jos riittävä määrä muita lupautuu. Vaarana on tietysti se, että osalta lupaajista into hiipuu maksun ajan tullessa ja siellä sitten pelaavat keskenään ne kolme maksanutta.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Juu ei siinä mitään, kyllä minäkin olen valmis sen noin 20 taalaa maksamaan koko talven huvista, mutta monella taitaa olla esteenä se ettei luottokorttia ole, joten maksun suorittaminen on aikas vaikeaa.

Mutta kuten sanoin jos listaa kerätään ketkä lähtevät maksulliseen mukaan, niin minä olen yksi.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Ainahan noissa peleissä tollai käy loppujen lopuks. Ensin saa pelailla pari kautta ilmaseks ja sitten vaaditaan rahaa. Samoin on käynyt myös Liigapörssin. Sporting Newsin peliä oli kyllä kiva pelailla viime talvena, mut nyt se vaikuttaa vähän liian pelkistetyltä kun pitää vaan valita yks kenttä. En mää ainakaan mistään tommosesta kuitenkaan 20 taalaa menis maksaan.
 

temmi44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Yahoon fantasy

Lukasin äkkiä vähän noita yahoon fantasyleaguen juttuja ja ymmärsin että sieltä voisi ehkä ite säätää niiden liigojen sääntöjä ja tehdä samallaisen kuin viime vuoden smallworldi, en ole kuitenkaan ihan varma tästä ja tuntu liian monimutkaselta joten..
Pitää ehkä pyytää jonkin perheenjäsenen luottokorttia lainaksi ja mennä smallworldiin, onhan 20 dollaria paljon mutta kyseessä on kuitenkin kauden pituinen todella siistijuttu joka tuo lisää fiilistä seuraamaan esim. muidenkin kuin oman suosikki joukkueen otteluita
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Ottaa kylla aivoon aika mahtavasti tuo muutos/rahastustouhu.
Ennen edellista kautta oli jo pieni shokki ne muutamat muutokset jotka tulivat pelin siirryttya THN:n nimiin.

Kolmisen kautta tuli tahkottua Smallworldia, aikoinaan keksin ko. touhun kun jossain radion yöohjelmassa sita joku mainosti.
Kylla tuohon joukkeen hoitamiseen aikaa kuluu ja jokaiselle talven loskanharmaalle paivalle loytyi edes jotain jannitettavaa.
Mutta kortittomana ja lahes rahattomanakin en edes harkitse maksavani 20$ tuosta huvista. Vaikka suuri huvi onkin.

Juuri kun alkoi jossain lajissa edes hieman menestymaan *kirosana*!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No en kyllä tiiä mutta minä en oo vielä kertaakaan maksanu siitä että saan pitää joukkuetta tuolla...sillä maksulla saa vaan jotain lisä ominaisuuksia siihen hommaan...
Mutta jatkoajan oma divisioona ois ihan hieno...vois oikeestaan mennä tekemään...mä laitan salasanat sitten tänne...ja se on siis täysin ilmanen
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
paitsi että en tekkään sitä divisioonaa koska se on jo tehty :D
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös