Mättää yksi asia jonka kaikki tietää (myös johto) mutta kukaan ei tohdi tehdä mitään.
Tuolla mättää useampi asia. Ei ainoastaan valmennus johon arvon palstaveli viittaat.
JOS tuosta aikuisten oikeasti halutaan ammattilais sarjaan kriteerit täyttävä organisaatio, ja siihen kylkeen joukkue joka illasta toiseen voitoista, on ison luudan lakaistava. Mielellään heti huomenna maanantaina. Vaasalainen "hyvä kaveri" verkosto tulee poistaa tuolta ja tilalle ottaa kannuksensa tämän busineksen sisällä ansainneita ammattilaisia. En sano että tekisin mitään osa-aluetta paremmin itse, mutta "koe-aika" on mennyt jo.
Tämä maksaa, maksaa ihan penteleesti. Fakta kuitenkin on, jos halutaan saada tuo nykyinen siipirikkoinen punatulkku takaisin lentoon, toimenpiteitä on tehtävä. Kipeitä sellaisia.
Vaasan Sport on osakeyhtiö, osakeyhtiön tehtävä on tuottaa voittoa osakkailleen. Tulos tai ulos periaatteella.
Ei meillä hirveän kauaa katsota persnettoa, tai pelkkää kulua tuottavaa henkilöä. Kyllä sitä plussaa pitää tulla, mielellään paljo ja joka kuukauti. Muuten "purettiin sopimus yhteisymmärryksessä" sopimus syntyy.
Ongelmat näkee suurin osa ulkopuolella, niitä on toimistossa, niitä on kentällä. Kuitenkin he jotka nämä asiat päätävät eivät näe tätä ongelmaa.
Tai ehkä näkee nämä ongelmat mutta kukaan ei omia ropposia enää halua tuohon sijoittaa. Rahaa on uponnut kankkulan kaivoon jo liikaa eikä tulosta tule, joten näillä mennään.
Tämä kausi, kuten edellinen, ja sitä edellinen meni kuten meni, mutta ensi kaudelle on saatava aikaiseksi kasvojenpesu. Se tapahtuu vain pesemällä.. ja nyt tarvitaan pesuun vähä muuta ku vettä.
Eilisen pelin jälkeen pysähdyin hetkeksi ja mietin että mikä on pielessä, ei ketuttanut, ei edes harmittanut. Tunne joka oli, oli tyhjyyttä, jotain puuttui. Tunne, palo ja intohimo, kaikki mitä on ollut on viety. Kotkasydän mun sisällä on joidenkin toimesta tapettu.. Mä haluan sen takaisin..