Kyllähän Bertrand on aivan huikea kaveri täydessä tikissä ollessaan. Oli sitä vielä loppusyksystä, täysin pitelemätön.
Muistanette, kun pelasi Lucen kanssa ne lättysyötöt, upeat takakarvaukset ja yksilödominoinnit? Useimmiten Luce ne sössi, mutta olihan siellä aika pirun kauniita maalejakin.
Valitettava tosiasia vaan taitaa olla, että joko a) ei ole täysin kunnossa tai b) pelihuumori on jostain syystä hukassa juuri tällä hetkellä. Välillä väläyttelee, mutta ei pelaa kahteen suuntaa samaan tapaan, kuin yleensä. Kaikki ei ole ok, se on varma. Toivottavasti saa mahdolliset vammat tai hukkuneen pelihuumorin mahdollisimman pikaisesti kuosiin, sillä me näemmän eletään ja kuollaan hänen mukanaan.... Edelleen.
Kumua olen jaksanut dissata jo pitkään, vaikka yksilönä yksi meidän juoneimmista ja teknisimmistä pelaajista onkin. Tai dissannut ja dissannut, enemmänkin olem ollut ja olen edelleen sitä mieltä, että loistava pelaaja, mutta ei vaan Valtosen pelityyliin sopiva kaveri. Pakko todeta, ettei ole ollut kyllä ikävä näissä kahdessa viime pelissä, mistä puuttunut. Voisiko trade olla paikallaan hänen kohdallaan? Mies pääsisi mahdollisesti sellaiseen jengiin/pelityyliin, jossa saa omat parhaat avunsa esiin ja Sport puolestaan voisi saada jonkun kohlon suoraviivaisesti maalille luistelevan romuluun hakkaamaan irtokiekot maalin perukoille.
E: mä ehkä kyllä kokeilisin edelleen tarjota häntä Lukkoon ja Lähteenmäki meille tilalle.