Laitetaan tännekin. Mä kyllä vähän pelkään, että Toivosta ei meillä ensi kaudella nähdä. Tämä on kyllä todella harmi, jos näin käy. Perustan veikkaukseni sille, ettei neuvotteluja ole edes aloitettu. Missäs muuten tämä haastattelu oli tällä viikolla? Bladetissako?
Mä vähän luulen, että Fleuryä yritetään kaupitella, samoin Toivosta. Saadaan korvattua muutoin heikkoa tulosta. Perseestä, mutta näin uskon käyvän ja myös tuo Virmasen haastattelu antaa näin ymmärtää.
Asiasta toiseen. Pukan plus-miinustilasto nyt jo plus 4. Aika perkeleen kova lukema ja päästetyt maalit hänen pelatessa kuusi (6) ja näistä muistan ainakin kaksi päästettyä Hostikan imasuina. Toinen tuli ainakin Lappeenrannassa.
Vertailun vuoksi Mannisen aikana tehty meille 25 maalia, Brennanin 30, Gröndahlin 22, GeneMatin 24, Valkosen 15.
Kelatkaa, jos jokainen muu pääsisi edes tulokseen puolet enemmän, mitä Pukalla. Oltasiin aika lähellä Liigan kärkeä.
Väkelä, vaikka onkin pelannut vain kuusi ottelua ja ka. Peliaika noin 11 min, ei ole päästänyt, kuin yhden maalin. Aika hyvin poika kyllä vetää. Antaisin reippaasti enemmän vastuuta jatkossa.