Todellakin paha paikka, kun sitä ollaan iltavuorossa. 'Tana.Itse on just nyt ns. paha paikka, ettei hallille ehtinyt eikä peliäkään ehdi ruudulta tirraamaan.
Onko yleisö löytänyt itsensä hallille?
PS. Mä haluan tietää kokoonpanot!
Todellakin paha paikka, kun sitä ollaan iltavuorossa. 'Tana.Itse on just nyt ns. paha paikka, ettei hallille ehtinyt eikä peliäkään ehdi ruudulta tirraamaan.
Illan yleisömäärä vielä kiinnostaisi? Menikö edes tuhat rikki?
Rossi jatkaa näemmä siitä mihin viime kausina on jäänyt. Hyvin peittävä vahti, välillä paraatitorjuntoja mutta sitten myös lapsuksia silloin tällöin. Tänään kaksi niistä johti maaliin. Voi tietysti miettiä olisiko Ilveksen 0-4-maaliin johtanut kikkailu tapahtunut 'oikeassa' matsissa, mutta kuitenkin. No, joka tapauksessa luottoa löytyy ainakin minulta kauden alussa. Kun se kilpikin aika usein osui tänään kiekon tielle ns. tuhannen taalan paikoissa. Ja onhan siellä vielä Peltonenkin.
Onkohan Stögön papereissa Peltonen ykkönen, kun aloittava veskari on jatkuvasti joko Rossi tai Suomalainen...
Tänään hallille!
Ottelu aikalailla Sportin näytöstä. Sen kertovat myös laukaukset (43-11)! Maalintekoon vain tehokkuutta. Laser taas rokotti käytännössä paikoista, jotka tulivat aivan puolivahingossa. Varsinkin Laserin ensimmäinen maali muistutti lähinnä tennistä.
Halava 1+0, Taimi 0+2. Eli tilastojen valossa ihan hyvin ainakin. Paikallaolijat voi heittää tarkempaa kommenttia.Mitenkäs Halava ja Taimi pelasivat?
Taimi pelasi hyvin. Yksi joukkueen näkyvimmistä ellei näkyvin pakki. Pidän kyllä kovasti kaverista. Välillä tekee hieman turhankin uhkarohkeita nousuja, mutta toisaalta on hienoa katsoa kuinka kaverilta löytyy käsiä ja pelisilmää. Niin ja kruununa; Taimi lähti kertaalleen omalta alueelta soololla ja veivasi vastustajan sinisen jälkeen Laserin pakin solmuun ja pääsi koittamaan yksin veskaria vastaan.Mitenkäs Halava ja Taimi pelasivat?
Taimi pelasi hyvin...
*** Jallu Kiviniemi, jätkällä on enemmän taitoa kuin eräällä Gretzkylla!
Pelattiinko me edes ikinä Mestis-joukkuetta vastaan, jos jätetään kaikki turnaukset pois? Siis Tamin aikakausien aikana.Ja nimenomaan sellaisiin, joissa pelattiin mestisjoukkuetta vastaan.