Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sairaan nätit!Mikäs mielipide sportin kolmansista paidoistaUusi 3. paita kaudelle 2023-2024
vaasansport.fi
Sairaan nätit!Mikäs mielipide sportin kolmansista paidoistaUusi 3. paita kaudelle 2023-2024
vaasansport.fi
Joo epäselvät ne oli hallillakin . Ilman rilluja.Ei näy numeroita selässä kunnolla kun katsoo telkkarista, muuten helkkarin hienot!
Ja logo korkeammalle, rinnan korkeudelle. Ei tuonne navan seudulle.Uskaltaisivat vielä vaihtaa esim. helmi- ja maaliskuun kolmospaitoihin normivärisen kotkalogon. Sitten oli mun mielestä ihan kymppi.
Joo, ”legendaariset” Wasalandia-paidat tekevät paluun. Alkuperäinen alapuolella.Mitäs tuntemuksia perjantain keräilyharvinaisuudesta? Myönnetään, että oon perinteinen ja kaavoihin kangistunut, mutta onhan toi nyt järkyttävä, vaikka joskus divariaikoina taisi tuo tyyli pelipaitana olla. Teksti kuitenkin muutettu. Oliko siinä silloisen sponsorin Wasalandian nimi vai kuinka. Vanha kotkalogo todella pienellä olkapäässä!!
Leijona 79:ää siteeraten: mä häpeän. Tuosta pitäisi maksaa vielä 199€. Jätän väliin.
SportShop - Vaasan Sport
Vaasan Sportin fanituotteiden virallinen verkkokauppa. Punaista päälle!verkkokauppa.vaasansport.fi
On kyllä hirveä tekele. Tyylikkäämpikin retropaita olisi löytynyt 90-luvulta.Mitäs tuntemuksia perjantain keräilyharvinaisuudesta? Myönnetään, että oon perinteinen ja kaavoihin kangistunut, mutta onhan toi nyt järkyttävä, vaikka joskus divariaikoina taisi tuo tyyli pelipaitana olla. Teksti kuitenkin muutettu. Oliko siinä silloisen sponsorin Wasalandian nimi vai kuinka. Vanha kotkalogo todella pienellä olkapäässä!!
Leijona 79:ää siteeraten: mä häpeän. Tuosta pitäisi maksaa vielä 199€. Jätän väliin.
SportShop - Vaasan Sport
Vaasan Sportin fanituotteiden virallinen verkkokauppa. Punaista päälle!verkkokauppa.vaasansport.fi
Eihän tuolla paidalla ole vielä mitään pelattu, ja jos se luovutetaan pelipäivänä, niin se vedetään hikisenä pelaajan yltä ja luovutetaan ostajalle? Aikamoista.Paidalla on pelattu Liigan runkosarjaottelussa pe 26.1.2024 Sport-JYP.
Noudan paidan 26.1. luovutustilaisuuden yhteydessä
Mitäs tuntemuksia perjantain keräilyharvinaisuudesta? Myönnetään, että oon perinteinen ja kaavoihin kangistunut, mutta onhan toi nyt järkyttävä, vaikka joskus divariaikoina taisi tuo tyyli pelipaitana olla. Teksti kuitenkin muutettu. Oliko siinä silloisen sponsorin Wasalandian nimi vai kuinka. Vanha kotkalogo todella pienellä olkapäässä!!
SportShop - Vaasan Sport
Käytännössä näin juuri gameworn-business toimii. Todelliset keräilijät eivät myöskään pese paitaa. Hiki, tahrat ja kulumat ainostaan lisäävät paidan arvoa.Eihän tuolla paidalla ole vielä mitään pelattu, ja jos se luovutetaan pelipäivänä, niin se vedetään hikisenä pelaajan yltä ja luovutetaan ostajalle? Aikamoista.
Älä unohda Jet Cattia.Älä nyt! Tulee mieleen hyvät lapsuusmuistot tästä. Vaasaan oli silloin juuri avattu siis HUVIPUISTO ja sitten vielä vilpittömästi poikasena uskoin Vaasassa olevan niin kovia pelimiehiä, että noustaan Liigaan ennen 1990-lukua :)
Siis, Sport + Wasalandia + neljä ruotsinlaivaa Vaskiluodon satamassa. Vähänkö meni kovaa Vaasassa!
Olihan tuo ihan erilainen pelipaita Sportin paitahistoriassa, mutta niin hienot muistot. Mikä ykkösketju! Teräväinen-Hemming-Salomaa-Parviainen-Salo! David Saunders! Nikko-Puoskari-Westerback! Vielä loppusykyllä oltiin kovaa vauhtia menossa liigakarsintaan Ässien vanavedessä.
Ehkä syy onkin paidassa. Mitä laittaisitte tekstiksi/logoksi rinnukseen ensi kaudeksi, jotta playoffit olisi todellisuutta?...kunnes sitten lopulta vedettiin yhdet divarikarsinnatkin läpi näillä paidoilla ennen siirymistä takaisin kokopunaiseen ja putoamista kakkoseen.
Lähti touhu menemään sitten väärään suuntaan :D
Ehkä syy onkin paidassa. Mitä laittaisitte tekstiksi/logoksi rinnukseen ensi kaudeksi, jotta playoffit olisi todellisuutta?
Vapauden patsas vai pala yliopistoa ja Palosaarta? Bocksin pässit ja teksti? Nykykotka sitten pienellä sinne olkapäähän.
Omasta mielestä siisti paita, monivärisyys saa aikaan hyvän retrofiiliksen. Ainakin 100x hienompi kuin se hirveä halloweenpaita joka enemmän muistutti KooKoon pelipaitaa. Itse annan tälle ainakin peukut mutta nämä taitaa olla niitä kuuluisia makuasioita.Mitäs tuntemuksia perjantain keräilyharvinaisuudesta? Myönnetään, että oon perinteinen ja kaavoihin kangistunut, mutta onhan toi nyt järkyttävä, vaikka joskus divariaikoina taisi tuo tyyli pelipaitana olla. Teksti kuitenkin muutettu. Oliko siinä silloisen sponsorin Wasalandian nimi vai kuinka. Vanha kotkalogo todella pienellä olkapäässä!!
SportShop - Vaasan Sport
Niin ruma, että on jo nätti!Mitäs tuntemuksia perjantain keräilyharvinaisuudesta? Myönnetään, että oon perinteinen ja kaavoihin kangistunut, mutta onhan toi nyt järkyttävä, vaikka joskus divariaikoina taisi tuo tyyli pelipaitana olla. Teksti kuitenkin muutettu. Oliko siinä silloisen sponsorin Wasalandian nimi vai kuinka. Vanha kotkalogo todella pienellä olkapäässä!!
SportShop - Vaasan Sport
Kertokaapas joku ulkomuistista, millaisella padalla pelattiin vieraissa vaikkapa kaudelle 1993-94...veikkaan että sitä ei muista kukaan.
Oliko pelipaidassa myös isolla Magnum- jäätelön mainos :)