Itse veikkaisin muista poiketen, että Sportin peli tulee parantumaan kauden edetessä eikä heti alkuhuumassa. Nuoret pelaajat menevät eteenpäin suuren vastuun kautta ja tätä kautta myös alkaa löytymään uusia koostumuksia sekä yllättäjiä.
Jokainen joukkue tulee parantamaan peliään kauden edetessä. Sportin on tärkeää ottaa voittonsa syksyllä, jolloin isommat seurat voivat olla vielä lyötävissä. Huono alku ja heippa.
Terveisiä vain Turkuun ja Twitteriin, jossa Ilvesfanit naureskelee Jatkoajan Kivimäki puheille. Tulette yllättymään verkko heiluu siihen tahtiin. Kyllä jokaista vaasalaista masentaisi pelata Hakametsän kirkossa.
Viime kauden kärkiottelussa Vaasassa käyneenä en ihan allekirjoita Vaasan kovaa meininkiä. Ottelussa tuli jopa maalejakin kuin liukuhihnalta, mutta meno oli todella vaisua, tai sitten odotin sen olevan jotain maagista, kuten täällä on monet kerrat mainostettu. Se kummassa mieluummin itse pelaisin tai olisin yleisössä ei tosiaan ole vaikeaa päättää. Vaikka Hakametsä on vanha halli, on se palveluineen ym. niin paljon edellä Vaasan ja Porin vastaavia, ettei ainakaan mistään masennuksesta täytyisi puhua. Se tosin voi olla, että kun Sport tulevalla kaudella pelaa Hakamestässä, niin masentuneita vaasalaisia voi olla sekä jäällä, että lukemattomissa busseissa.
Voitte Zaarin kanssa ihmetellä, kun Sport vie Ässiä kuin märkää rättiä. Keksippä joku veto vaikka asiasta, voimassa ainoastaan sinulle tämä tarjous..
Jos tämä veto olisi voimassa myös minulle, ottaisin ainakin 500€ asti kiinni. Edellyttäisi tosin, että lähettäisit rahat ennakkoon jollekin kolmannelle osapuolelle, jonka yhdessä toteaisimme luotettavaksi.
Mielenkiinnosta kyselen. Mitä mielestäsi tarkoittaa kun sanot Sportin vievän Ässiä kuin märkää rättiä? Voittaa joka pelin ja vielä 5-0 tai vastaavaa?
Hyvä kysymys. Moisesta vainoharhaisuudesta tulee mieleen eräs liigasta poistunut Itä-Helsingin joukkue. Ei ole kaunista tuo...
Tässä nyt tuntuisi olevan tämän itä-Helsingin joukkueen lapsenlapsi kyseessä, joten periytyyhän se. Pieni hymiö tähän.
Siinä onkin Bluesin, KalPan, Pelicansin tai Saipan kannattajalle loistava mahdollisuus lyödä pitkäaikainen veto 20-100€ panoksella, että kumpi juhlii ensimmäisenä nykyisen liigan suomenmestaruutta.
Kannattaa lyödä se veto mieluummin ensimmäisestä säälipaikasta, ettei välillä ehdi valuutta vaihtua. Tosin Pelicansin ja Bluesin kanssa se kannattaa Sportin puolesta jättää laittamatta, jollei kerroin ole huikea.
Sitähän tuo eräs Ässäkannattaja täällä taisikin kirjoittaa
Se ei ole vihaa Sportia kohtaan, jos vihaa idioottimaista käyttäytymistä, kuten lainaamassasi tekstissä oli. Sekään ei ole selitys, että faniryhmässä on teinejä, jotka ei ymmärrä. Vanhempien tulee tällöin laittaa heidät herran nuhteeseen. Ei sitä kyläänkään voi mennä ja ensin ottaa kivi pihasta ja heittää TV paskaksi. Saattaa olla, ettei isäntäväki ymmärrä jutun pointtia.
Ei kyllä jaksa muuten teidän hiekkalaatikkotaisteluun lähteä, mutta eiköhän se ole ollut alusta alkaen selvä, että meidän tavoite, numero yksi tulee olemaan viimeisen sijan väistely. Henkisesti siis varmasti jokainen on jo osannut varautua, että me ei tulla joka iltaa voittamaan. Pääasia, että taisteltaisiin joka ilta kuitenkin pää ylhäällä ja tarjotaan hyvää viihdettä.
Nyt täytyy sen verran muistuttaa entistä NHL-tähteä, että Vaasan piti olla kannattajien mukaan niin erilainen paikka ja piti lähteä heti taistelemaan suorasta pudotuspelipaikasta. Ihan varmaksi en mene sanomaan, mutta mielestäni olit yksi niistä lukuisista, jotka tätä hehkutti. Itse muistuttelin siitä, ettei Vaasa ole yhtään erilainen paikka, vaan lähinnä ikuisten optimistien luvattu maa jatkoajan kirjoittajien keskuudessa.
Kaikesta huolimatta toivon hyvää Sportillekin ja ainakin kerran tulen Vaasaan katsomaan Sport-Ässät, kun olen lupautunut. Nähdään siellä:)