Pointti tossa mun koko kirjoituksessa oli se, että ei "sentteri-hierarkiaa" luoda sen perusteella kuka on pelannut montako peliä koska ja missä. Päivän kunto is all that matters.
Jos Immonen onnistuisi palaamaan sille n. 0,5 ppg tasolle ja tämän lisäksi Kokkala ja Tessier vetäisivät sellaiset 20+ ja 30+ pisteen kaudet, niin Sportin pullat olisi aika hyvin uunissa.
Itse kyllä odotan Kokkalalta vähintään sellaista 10+10 kautta. Tomek kommentoi silloin keväällä, että hänellä on potentiaalia olla johtava pelaaja liigassa, joten roolikin on varmasti odotuksien mukainen.
Tessierin kohdalla tuo 30 pisteen odotus tuntuu jopa vaatimattomalta. Itse pidän häntä jopa 35-40 pisteen pelaajana ja Sportin kirkkaimpana timanttina.
Kehittämistä on ehkä siinä, että peliin voisi osallistua enemmän ja pelata hiukan rohkeammin. Rauhallisen ja perusvarman pelaajan haasteita.
Antti Kangasniemi bongattu torilla. Jalka on leikattu ja näytti kävelen ilman mitään apuvälineitä ihan normaalisti. Pelikunnosta tai edes luvasta jääharjoitteluun/pelaamiseen tuo ei toki kerro vielä mitään. Toivo elää, että saataisiin Antti rosteriin jo vaikka ennen marraskuuta.
Selaa muutama sivu taaksepäin tätä ketjua, asia on jo käsitelty vähän aiemmin.Olisiko teillä käyttöä? Jokseenkin teidän näköinen pelaaja.
Mestari ei maksa Jarkko Ruudusta - jatkoaika
Tosin taitaa hintalappu on aivan liian suuri.
Selaa muutama sivu taaksepäin tätä ketjua, asia on jo käsitelty vähän aiemmin.
Eikö Rudi nimenomaan olisi tuossa meidän rosterissa 1-2 kentän pelaaja? Mun mielestä ainakin olisi.Tosin jos Sport on vielä löytämässä jotain 1-2 kentän pelaajia niin aika turhaa Rudia on Vaasaan hankkia.
Totta, ainakin Sportissa olisi.Eikö Rudi nimenomaan olisi tuossa meidän rosterissa 1-2 kentän pelaaja? Mun mielestä ainakin olisi.
Tuo nyt on selvää, että pakki on hakusessa. Eniten minua pistää silmään tuo Eren kommenti Wysopalista: - Meillä sattui tossa pieni takapakki, että kaveri, joka meille oli tarjoitettu tänne tryoutille, niin joutui perumaan terveydellisistä syistä, Jämsä kertoo.
Tarjottu. TARJOTTU. Aina vaanko siellä harrastetaan tätä "töitä pitää itse hakea"-kaavaa? Luulin edes Virmas Masan skouttaukseksi, mutta paskat. Wysopalia oli itse tyrkytetty meille.
Tarjottu. TARJOTTU. Aina vaanko siellä harrastetaan tätä "töitä pitää itse hakea"-kaavaa? Luulin edes Virmas Masan skouttaukseksi, mutta paskat. Wysopalia oli itse tyrkytetty meille.
Niin, vai tarkotettiinko tolla, että jota Wirmanen on tajonnut?
Herätkää nyt. Kenen mielestä "tarjoitettu" on edes suomea? Kyse on kuitenkin YLE:n uutisesta, kyllä ne siellä osaa kirjoittaa vähän parempaa tekstiä kuin Spåran mediateamin hessut. Olen täysin varma että kyseessä on näppäilyvirhe. Tarjoitettu -> tarkoitettu.