Sentteriosastolle on enemmän tunkua kuin tarvetta, mikä on hyvä asia. Kokkala on kiinnitetty ja huhuissa pyörii Sillanpäätä, Kangasniemeä, Kangasmäkeä, Rekosta, Immosta ja Riskaa. Ainoa huono asia tässä on se, että Riskaa lukuunottamatta kaikki aika puhtaita senttereitä.
Jos pidetään Riskaa varmana niin jäljelle jääneistä olisi 1 paikka auki. Kukaan näistä ei ole 1. sentteri, vaan kaikki 2-3 senttereitä. Itse en ole innostunut Kangasniemestä. Mieluiten itse signaisin Sillanpään tai Immosen. Immonen toisi eniten kokemusta nuoreen joukkueeseen ja omaa myös hyvän pistepotentiaalin.
Miksi muuten Luomalaa ollaan automaattisesti sijoittamassa neloseen? Menee mielestäni hyvin myös kolmosen laidalla.
Patin kysymykseen, että millaisia pelaajia pitäisi hankkia. Vastaus: Ulkkareita, sekä breikkauksen kynnyksellä olevia jannuja, ei pelkkiä parikymppisiä 10-20 Liigapelin kokemuksella.
Muutama tarjokas jälleen:
Eliteprospects.com - Olavi Vauhkonen -- Tomen tuttu Jokereista
Eliteprospects.com - Pierre Dagenais -- Tomekin vanha pelikaveri tryoutille?
Eliteprospects.com - Kalle Kerman -- Uskon, että tässä on meidän ykköskorin kaveri. Niin ikään Tomekin tuttu.
Eliteprospects.com - Steve Moses -- Tuskin dollarit riittää, mutta tämä mies kiinni ja Henrionille jatko. Kaverukset yhteen.
Eliteprospects.com - Ryan Dingle
Eliteprospects.com - Kevin DeVergilio
Faktahan on se, että pelaajia on maailma täynnä. Nyt täytyisi löytää ne hinta-laatusuhteeltaan parhaimmat ja sopivimmat. Lue. SaiPa
Jos pidetään Riskaa varmana niin jäljelle jääneistä olisi 1 paikka auki. Kukaan näistä ei ole 1. sentteri, vaan kaikki 2-3 senttereitä. Itse en ole innostunut Kangasniemestä. Mieluiten itse signaisin Sillanpään tai Immosen. Immonen toisi eniten kokemusta nuoreen joukkueeseen ja omaa myös hyvän pistepotentiaalin.
xxx-xxx-xxx
Kivimäki-Kokkala/Immonen-Korhonen/Hattunen
xxx/Luomala-Kokkala/Immonen-Korhonen/Hattunen
Luomala/xxx-Riska-xxx
Kivimäki-Kokkala/Immonen-Korhonen/Hattunen
xxx/Luomala-Kokkala/Immonen-Korhonen/Hattunen
Luomala/xxx-Riska-xxx
Miksi muuten Luomalaa ollaan automaattisesti sijoittamassa neloseen? Menee mielestäni hyvin myös kolmosen laidalla.
Patin kysymykseen, että millaisia pelaajia pitäisi hankkia. Vastaus: Ulkkareita, sekä breikkauksen kynnyksellä olevia jannuja, ei pelkkiä parikymppisiä 10-20 Liigapelin kokemuksella.
Muutama tarjokas jälleen:
Eliteprospects.com - Olavi Vauhkonen -- Tomen tuttu Jokereista
Eliteprospects.com - Pierre Dagenais -- Tomekin vanha pelikaveri tryoutille?
Eliteprospects.com - Kalle Kerman -- Uskon, että tässä on meidän ykköskorin kaveri. Niin ikään Tomekin tuttu.
Eliteprospects.com - Steve Moses -- Tuskin dollarit riittää, mutta tämä mies kiinni ja Henrionille jatko. Kaverukset yhteen.
Eliteprospects.com - Ryan Dingle
Eliteprospects.com - Kevin DeVergilio
Faktahan on se, että pelaajia on maailma täynnä. Nyt täytyisi löytää ne hinta-laatusuhteeltaan parhaimmat ja sopivimmat. Lue. SaiPa