Tuo Kokkalan peluuttaminen alkaa mennä mun mielestä sketsin puolelle. Jos ei pysty pelaamaan kuin vaihdon sieltä, toisen tuolta, voisi mun puolesta jäädä kokonaan poiskin. Ei auta tuolla pelaamisella joukkuetta kyllä juuri lainkaan. OK, rosteri on niin kapea, että melkein kaikkia kynnelle kykeneviä melkein tarvitaan, mutta silti.
Jussi Pesonen tekee tällä hetkellä monia asioita hyvin, mutta tulosta ei vain tule. Koska pystyy pitämään kiekkoa, on hänelle "siunautunut" enemmän pelinrakentajan rooli kuin viimeistelijä. Pesonen oli Ilves-pelissä hyvä. Toivottavasti saa onnistumisia pian.
Leskinen on pelaaja, jolla näennäisesti kaikki edellytykset onnistua. Erottuu vahvalla luistelulla ja kädetkään ei ole umpipuuta. Ei vain silti saa mitään aikaan.
Valkonen ja Gröndahl molemmat on aivan liikaa tuossa pakistossa. Mielummin vaikka Uitto kehiin. Joku uusi ukko kuten Malkamäki, olisi aivan ehdoton Sportille.
Sentterien osalta tilanne on sama. Immonen hiihtelee 80% otteluista aivan pimennossa ja kun Kokkala ei pysty pelaamaan. ei vain rosteri riitä. Ranskikset luo paikkoja kivasti ihan itse, mutta kyllähän tuossa joku tasapainottava jakelija olisi enemmän kuin tarpeen.