Omat vaatimattomat kaksi senttiäni aiheeseen:
Ilmeisesti vastoin yleistä linjaa pidän sekä Pesosen, että Lammassaaren hankintoja hyvänä asiana Sportille. Tämä toki sillä edellytyksellä, että kuvio menee samoin kuin päässäni. Siinä Sport hommasi nyt kaksi kokenutta ja parhaimmillaan kovia peliotteita esittäneen, jo Liigan mehuissa keitetyn kaksikon täksi kaudeksi "pullorahoilla", jolloin äijät antavat nyt näyttöjä halvalla. Jos ja kun osoittautuvat vahvistuksiksi, tekee Sport näille ensi kautta koskevat sopimukset ja saa joukkueeseensa sopuhinnalla (näin oletan, koska Sport heille näyttöpaikan antoi) pari liigakonkaria tärkeisiin rooleihin. Jos taas käy niin, että heistä ei vahvistuksiksi ole, niin no hard feelings ja eteenpäin. Spekulaationi tosin perustuu sille lähtökohdalle, että jampat ovat loppukauden soppariensa osalta Sportille edullisia.
Mitä tulee Bertrandiin, niin hänestä olen mielipiteeni aikanaan esittänyt. Mielipiteen, joka perustui sillä hetkellä saatavilla oleviin faktoihin ja kapeaan omakohtaiseen kokemukseen. Jo silloin toivoin Bertrandille onnistumista ja olen vilpittömän tyytyväinen, että hän on onnistunut nousemaan urallaan seuraavalle pykälälle. Tämän suo tuolle fransmannille enemmän kuin helposti. Edelleen olen kyllä tyytyväinen siitä, että juuri tuo puolikas KUBE-duosta päästettiin pois ja KU jatkaa meillä edelleen, mutta se ei ole tämän ketjun asioita.