Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onko Uitto tekemässä paluun pelaavaan kokoonpanoon? Toivottavasti ja Valkonen poppareille.
Guttigilla ei ole Liigaoptiota sopimuksessaan, kuten ei kellään muullakaan Jukuripelaajalla. Case closed, näinhän minä sanoin jo monta viikkoa sitten. Josko sinäkin nyt.Tomek oli katsomassa Leki-Jukurit peliä. Olikohan scouttaus puuhissa?
Guttigilla taitaa olla liiga optio sopimuksessaan, joten en pitäisi yllätyksenä jos Sport haluaisi Guttigin jo täksi kaudeksi.
Kuten todettua, huteja tulee paremmissakin piireissä, mutta Sportin onnistumisprosentti kärkivärväyksissä ei ole kummoinen. Kyllä se kertoo siitä, että lajiosaamisessa on vielä paljon tekemistä. Nyt kun ollaan vihdoinkin Liigassa niin olisi korkea aika laittaa sekin puoli kuntoon.
Eiköhän tuo siirto olisi tapahtunut jo aikoja sitten, jos olisi ollut. Todennäköisesti kuitenkin sopimusta ensi kaudesta väännetään jo kovaa vauhtia, ellei ole jo tehty.Guttigilla ei ole Liigaoptiota sopimuksessaan, kuten ei kellään muullakaan Jukuripelaajalla. Case closed, näinhän minä sanoin jo monta viikkoa sitten. Josko sinäkin nyt.
P-Amerikan scouttauksessa on paljonkin tekemistä, mutta Euroopan sisältä ollaan tehty onnistuneita hakuja. Ainoastaan Tessier oli epäonnistunut, mutta paniikkihankintanakin pidetty Brennan on ollut todella hyvä. Tärkeää olisi myös saada junioripuolen scouttaus kuntoon, että saataisiin tänne jo C-ikäisenä lupaavimmat nuoret meidän alueelta ennen kuin joku muu liigaseura heidät bongaa.
Rachunek oli varmasti hankala tapaus. En kyllä tiedä mitä toimistolta varsinaisesti odotettiin, koska maalintekijää ei hänestä (ainakaan kannattajien toimesta) odotettu. Toi kyllä hyökkäykseen paljon hyvää.Tuntuu kuin tuo Rachunekin kohtalo olisikin päätetty jo ennen illan peliä.. Aika tylyä, koska kyllähän hän kaikkensa antoi. Sportin toimiston moka, jos maaliruiskua odotettiin.
Niin no, meillä istui tänäänki kolme sentteriä katsomossa, että ei sieltä välttämättä ole tulossa yhtään ketään. Aika näyttää.Olen 100% varma, että Rachunekin jatkamattomuuden takana on joku paljon parempi vaihtoehto. Muuten hän olisi saanut aivan varmasti jatkon.
Kiitos Rachunekille, mutta joko sieltä olisi nyt sitten tulossa se allekirjoittaneen suosikki, eli Davis Kärpistä tilalle ja Rachunek sijaiskärsijäksi?
Aivan vuoren varmasti on tulossa. Ykkössentteriä lähdettiin hakemaan, kun Rachunek tänne raijattiin ja sitä edelleen etsitään. Kokkis on patonkien kanssa, mutta edelleen Rachunekin paikka pitää täyttää.Niin no, meillä istui tänäänki kolme sentteriä katsomossa, että ei sieltä välttämättä ole tulossa yhtään ketään. Aika näyttää.
Sampallakin oli se polvileikkaus ja kuntoutuminen kestää vielä pitkään. Liekö sitten vaivannut jo pelatessaan, kun oli ihan kassalla suurimman osan ajasta. Rachunekin kohtaloon vaikutti varmasti myös tuo, ettei ollut varsinainen sentteri, kun sitä nimenomaan haettiin. Voikin kysyä, että miksi edes lähdettiin koittamaan laituria sentterinä. Aloitusprosentiksi hänelle jäi 27,3%, joka sekin osoittaa, että väärällä paikalla pelasi.Mirrillä ilmeisesti jotain pientä vaivaa, mutta mikäs Sampan tilanne on? Onko joku paikka klesana vai Tomekin koirankopissa? Vaikka ykkönen on toiminut, niin itse toivoisin, että "uutta" SENTTERIÄ!!!, EI LAITURIA, kokeiltaisiin Ranskan veljien välissä ja lyötäisiin Legion of doom by Mestis kasaan edes yhdeksi peliksi ja katsottaisiin what's happening. Toisaalta silloinkin jäisi Riska-Immonen-Luti kenttä jäljelle, joka ei mielestäni ole toiminut.
Olen täysin samaa mieltä. Ei mitään täytepelaajia Racunekin tilalle. Meillä löytyy jo reservistä Mirri ja Ristokin.Minun mielestäni saisi unohtaa tyystin kaikki ritzit, myttyset ym. joojoo pelaajat.
Onko muuten tiedossa haetaanko meille mitään reserviveskaria Aurenin tilalle?