No täytyy toivoa että valmennuksella on aivot mukana ja peluuttavat tasaisesti, eikä Halosta enemmän vain siksi että on noista kahdesta se ns. "ykkösmolkke"
No täytyy toivoa että valmennuksella on aivot mukana ja peluuttavat tasaisesti, eikä Halosta enemmän vain siksi että on noista kahdesta se ns. "ykkösmolkke"
Jep. Jukurit nyt mielestäni paremmalla jalalla kuin Pelicans, niin oisin kyllä laittanut Masin taas aloittamaan. Lukon kaltainen joukkue. Pelicansia vastaan ois Niilo voinut saada itseluottamusta.
Mun mielestä on hyvä et masi ei oo tänään maalissa ja ois vasta huomenna. Tietää aina minkälaista ripuli paskaa näiden pitkien pelireissujen eka peli on nii säilyy itseluottamus. Yleensähä vasta seuraavan päivän vieraspelis tapellaan edes se piste
Mun mielestä on hyvä et masi ei oo tänään maalissa ja ois vasta huomenna. Tietää aina minkälaista ripuli paskaa näiden pitkien pelireissujen eka peli on nii säilyy itseluottamus. Yleensähä vasta seuraavan päivän vieraspelis tapellaan edes se piste
Tää on kyllä hyvä huomio ja täysin totta. Tosin keskiviikkona näkynyt selkeä taistelutahto Masin puolesta ois voinut muuttaa vieraspelireissujen kulkua heti alusta alkaen.
Tämä on kyllä hyvä huomio. Näihin vierasreissuihin kuitenkin lähdetään jo päivää ennen. Näin säästöaikoina voisi melkein kokeilla lähteä reissuun vasta pelipäivänä. Ei olisi sitten niitä vieraskaupungin luvattomia houkutuksiakaan yhtä paljon…
Luultavasti Hahl & co. ovat laskelmoineet että kolme peliä neljään päivään, niin annetaan tämä Jukurit-peli Haloselle, ettei nyt ihan ylikuormiteta junnuveskaa heti kärkeen.
Eiköhän Masek ole tolppien välissä huomenna Lahessa. Voisin lyödä vasemman kivekseni tästä vetoa.
Tämä on kyllä hyvä huomio. Näihin vierasreissuihin kuitenkin lähdetään jo päivää ennen. Näin säästöaikoina voisi melkein kokeilla lähteä reissuun vasta pelipäivänä. Ei olisi sitten niitä vieraskaupungin luvattomia houkutuksiakaan yhtä paljon…