Sport - KalPa to 23.10, Vaasa.

  • 4 892
  • 51

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Jaska85


Tuon perusteella voisi olettaa, että edes videolta ei näe mihin se isku sitten tulikaan.Jos päätös on tehty sen perusteella, kuinka Hämäläinen jäähän levisi, niin kurinpitoelin on tehnyt itsestään täyden pellen.

Jos joku on itsestään tehnyt pellen niin lähinnä tulee itselle mieleen muutama lajitoverini tämän keskustelun osalta. Itse en voi tilanteesta sanoa mitään kun en sitä nähnyt, mutta tuskin mistään salaliittoteoriasta on kyse. Myöntäkää nyt edes mahdollisuus että olette saattaneet olla väärässä tämän asian suhteen. Muutenkin ihan turha vääntää tällaisesta.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti ÄLKOOÄM
Jos joku on itsestään tehnyt pellen niin lähinnä tulee itselle mieleen muutama lajitoverini tämän keskustelun osalta. Itse en voi tilanteesta sanoa mitään kun en sitä nähnyt, mutta tuskin mistään salaliittoteoriasta on kyse. Myöntäkää nyt edes mahdollisuus että olette saattaneet olla väärässä tämän asian suhteen. Muutenkin ihan turha vääntää tällaisesta.
Kuinkahan monta kertaa se pitää myöntää. Itse olen sen myöntänyt jo luultavasti toistakymmentä kertaa eri yhteyksissä. Olen sanonut, että siitä kulmasta mistä minä sen tilanteen näin niin siitä ei pitäisi tulla lisäseuraamuksia. Mutta voi olla, että olen tilanteen nähnyt hiukan eri tavalla, tai että jostain toisesta kulmasta tilanteen olisi nähnyt eri valossa. Jos tilanteessa oli jotain, mikä on 2 ottelun pelikiellon arvoista niin tottakai on oikein, että siitä penaltia tulee. En vain ymmärtänyt tuota sanamuotoa "mailaniskusta pään/niskan alueelle", sillä tuosta saa kyllä sellaisen kuvan, että videosta ei olisi näkynyt iskun paikkaa. Nythän mm. Everton on tainnut kertoa, että tämä on aivan yleinen lauseke, tätä en tiennyt. Jim Carreyn sanoin:"i was wrong!"

Sportille ei Peltosen pelikiellolla ole mitään merkitystä, sillä Peltonen on jo tietääkseni palannut Poriin lainasopimuksen päätyttyä.


Ekskjyysmii, mun pitää mennä vetämään Micco!:lta herneitä nenästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös