nollanolla
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HERMES & PELICANS & KPV
Viestin lähetti Iso Punakka
Kokkolalaiset kiekkoiluperinteet, jaaaa-a... No kaippa se on niin et toi kokkolalainen huutosakki perinne kulkee käsikädessä muiden perinteiden kanssa.
Ihme tutkapari tämä nollanolla & kakes. Nollanolla herää horroksestaan kun aiheena on Vaasan Sport ja päättää avata sanaista arkkuaan. Jos taas joku käy vastaamassa nollanollan provoiluun, niin ei mene aikaakaan kun paikalle saapuu kakes puolustelemaan isäntäänsä. Ei voi kuin ihmetellä sitä vihaa mikä näillä traktorikuskeilla on Vaasan Sportia ja vaasalaisia kannattajia kohtaan?!
Kerro kuule ihan omin sanoin,mitä nyt olen provoillut?
Olen kyllä tietoinen missä ne "parhaat" fanit on ja missä kannustetaan "parhaiten" ja "oikein" ja missä on sitä ja tätä,jos se jollekkin on epäselvää niin ei tarvi kuin Retu armyläisten viestejä lukea,niin lukija näkee valon.
On siinä harvinaisen omahyväistä porukkaa.
Sumu: älä kirjoita noin pitkiä kommentteja ettei sanat mene sekaisin, koita nyt tulla itsesi kanssa jotenkin toimeen.
ps: en ole maajussi eikä ole traktoria ei hevosta,ei velkaa, ei venettä ei moottoripyörää ei lehmiä,eikä Vaasan Sportin osakkeita
jos vielä on jotain epäselvää,tietoa tai luuloja niin olen livenä paikalla Vaasassa, voipi tulla kysymään mitä ikinä haluatte, tosin voin kyllä vastata mitä ikinä haluan.
nimmareita jaan vain rajoitetusti.oliko muuta??