Everton kirjoitti:
Myös minä toivon näkeväni "Patrik Westerbackilta - Mestiksen Timo Nurmbergilta" (Fordélin allekirjoitusta lainaten) jotain komiaa.
Pitää aloittaa oman tekstin lainaamisella, sillä näin valon. Arvioisin nähneeni Westerbackin tositoimissa noin parisenkymmentä kertaa vuosien saatossa, mutta vasta nyt mies suvaitsi esittää osaamistaan minunkin silmieni edessä. 2-0-maalin alustus oli mahtava suoritus: Patrikhan kiersi siinä vielä mailallaan huiskineen karvaajan ja eteni siniviivalle ennen nappisyöttöään.
Lisäksi hän voitti ainakin viisi hyökkäyspään aloitusta ihan sata-nolla (kuten muutama muukin Sport-sentteri) ja hommasi lopussa Pajulan jäähylle nollan säilymisen kannalta hyvään saumaan. Ainakin TV:n välityksellä Westerback nimittäin näytti suuremmalta syylliseltä tuohon halailuun, mutta oli riittävän viekas.
Itse ottelu oli kyllä Hermeksen vuoksi paha pettymys. Jos Haukat oli todella haluton Kouvolassa eilen, niin sitä oli myös Hermes tänään. Mistään yhtenäisestä viisikkopelistä ei ollut tietoakaan, joten harvat hyökkäykset päättyivät sitten epätoivoisiin "yksin kolmea vastaan" -yritelmiin. Saa nähdä miten Hermes tästä nousee, pelkkä Uski ei siihen vielä riitä. Toki Sport oli sekin hyvä, mutta päällimmäisenä mieleen jäi vastustajan umpisurkeus.
Muutama muu huomio: Lahtonen ei voi olla pelikunnossa, kun Kilpeläistä nöyryytettiin koko peli. Olisi se voinut kyllä jonkun noista napatakin, mutta oli ehdottomasti (Kylmämaan ohella) vieraiden ainoita onnistujia. Blinovin maalit olivat kyllä niin komeita, että matsi kannatti katsoa ihan niiden vuoksikin. Siivonen oli myös todella näkyvä, vaikkei tainnut yhtä syöttöpinnaa enempää tililleen saadakaan. Jatkuvasti irtokiekoissa ja hurja liike. Heinonen pääsi aika helpolla, tosin yritti ajoittain parhaansa mukaan mokata nollapelinsä.
fastasashark: kyllä ainakin minä näin uusinnat molemmista mainitsemistasi tilanteista. Tosin siinä Sainomaan maalin uusinnassa ei kuulunut summeria. Livekuvan perusteella ehti kyllä mennä maaliin.