Sport-Hermes otteluraportti

  • 3 928
  • 38

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ole hyvä. Väkivalta kaukalossa (tai sen ulkopuolella) ei koskaan ole hyväksyttävää.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Tähän voisin sanoa muutaman sanan Kokkolalaisista aikuisista miehistä , jotka heittelivät roskilla tms. Vaasalaisia kannattajia , jotka kannustivat omiaan seisomakatsomon alarappusilla. Ylhäältäpäin satoi roskaa silloin kun Vaasalaiset eivät katsoneet taakseen.
sellaista Kokkolassa
 

pude

Jäsen
Suosikkijoukkue
hermes
Mutta mitähän Vaasalaiset "heittivät" maalituomarin niskaan Kokkolassa pari kolme vuotta sitten, että silleen
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
itseasiassa tästä ketjusta saattaa kehkeytyä todellinen kierre josta ei ulospääsyä eikä kukaan muista mistä kaikki loppujen lopuksi alkoi...

Onhan sitä sikailtu puolin ja toisin!
Usein pienikin porukka saattaa mustata suuren yleisön maineen parilla idioottimaisella tempauksella!

Siltikin Kokkolassa on aina yhtä hienoa käydä Sportin matsissa tunelman takia!
 

pude

Jäsen
Suosikkijoukkue
hermes
sumu:

olet ihan oikeassa että pieni porukka pilaa suuren yleisön maineen, no eipä tuon jälkeen ole mitään "ylilyöntejä" Kokkolassa tapahtunut, ei Vaasalaisten eikä muidenkaan osalta.

täytyy myöntää että sportin kannattajat ovat todellisia faneja, siellä ei omaa joukkuetta hylätä kun joukkueella menee huonosti, viittaan viime vuoteen kun fanit pani raha keräyksen pystyyn sportin puolesta ja saivat kasaan aikamoisen rahasumman, tuollaisesta kannustamisesta voisi monen joukkueen kannattajat ottaa mallia, ei voi muutakuin nostaa hattua sportin tosi faneille.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
OFF Topic


Vaasalaista jääkiekkofania muistetaan tällä viikolla.

Ti. 18.30 KoMu HT-Jeppis (pietarsaari)
Ke. 18.30 Sport- K-Vantaa
To. 18.30 Sport A- ???? (????)
Pe. 18.30 Sport-KJT (kerava,järvenpää,tikkurila)
La. SR-Team-???? muistaakseni myös silloin pelataan
Su. 16.00(?) Sport A- Shakers A (kerava)

tällaista on todella harvoin.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti pude
Mutta mitähän Vaasalaiset "heittivät" maalituomarin niskaan Kokkolassa pari kolme vuotta sitten, että silleen

Kuten tuolla aiemmassa jutussa kerroin...:

"No ei se IHAN noin mennyt... Itse olin paikalla noin kahden metrin päässä tapahtuneesta. Kokkolassa tuo päätykatsomo on noin kolme metriä jään yläpuolella ja tuolla kaukalon ja katsomon välissä menee n. 2 metriä leveä käytävä jossa sijaitsee myös maalituomarin koppi.

Kokkolalaisten pikkurikollisten tapana on muuten tulla tuonne Vaasalaisten sekaan ja heitellä sieltä jäälle kaikkea tavaraa tms, tällä tavalla "taas" Vaasalaiset sikailee...

No, kuitenkin tämä kuseksija oli silloin reilusti alle 18v jostakin Etelä-Pohjanmaalta jossa jääkiekkoa ei ole, ainakaan mitään junnujen pihapelejä parempaa. Tietysti kaameassa kännissä ja ilmeisesti jonkun Vaasalaisen kaverinsa kanssa tullut autolla Kokkolaan. Tämä Mr.Urinator oli kuulemma ekaa kertaa kiekkomatsia katsomassa. Siinä kesken matsia kaveri sitten yhtäkkiä päättää kusta tuonne huoltokäytävälle ja tietysti maalituomarin koppi on alla. Kaveri ei varmasti itsekään tiennyt mitä teki, kunhan kusi kun kusetti ja tuonne alakertaan tietysti kun se nyt oli siinä lähellä. Kaveri EI OLLUT Sportin fani eikä mikään jääkiekkoihminen. Yksi känninen katsoja joka nyt vaan sattui kusemaan väärään paikkaan Vaasalaisten seasta. Varmasti eksyi tuohon hallin osaan koska siellä oli ainoa paikka jossa oli ääntä ja kannustusta tai tuli kaverinsa kanssa sinne koska kaverilla oli (?) tuttuja siellä."
 

pude

Jäsen
Suosikkijoukkue
hermes
rocco:

minäkin olin silloin paikan päällä, mutta eiköhän tuo aihe ole jo loppuun käsitelty, ainakin tässä topicissa vai mitä olette mieltä :D
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Minäkin olin paikalla. Ilmoittaudutaan nyt kaikki :D


Ironista minun mielestäni on se, että Hermeksessä pelaa kaveri nimeltä Kuronen.
:confused:
 

Afan

Jäsen
Viestin lähetti Jaska85
Pe. 18.30 Sport-KJT (kerava,järvenpää,tikkurila)

KJT = Keski-Uudenmaan juniorijääkiekkoilun tuki-ry (tai ainakin jotain sinnepäin, eihän tuota voi oppia muistamaan...). Eli Kerava-Järvenpää-Tuusula, ei Tikkurila.

Itse asiassa olisi mukava, jos joku osaisi oikein selventävästi kertoa nuo kiemurat KJT-nimen takana. Olen saanut jostain sellaisen käsityksen, että junnujoukkueet pelaisivat tuon em. nimihirviön alla ja edustusjoukkueen virallinen nimi olisi Kerava-Järvenpää-Tuusula Hockey??

Ken tietää, se kertokoon.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Afan


KJT = Keski-Uudenmaan juniorijääkiekkoilun tuki-ry.

Tuo on kuulemma se virallinen nimihirviö. Se että nimen alla pelaa kolme kuntaa joiden etukirjaimet muodostavat myös KJT on enemmän tai vähemmän sattumaa.
 

Afan

Jäsen
KJT:n nimestä vielä

Eihän tämä Sport-Hermes-otteluraporttiin toki mitenkään liity, mutta tällainen teksti löytyi KJT:n kotisivuilta:


KJT Hockey on perustettu 20.3.1996. Viralliseksi nimeksi annettiin Keski-Uudenmaan Juniorikiekkoilun Tuki ry ja perustajaseuroina olivat Jääurheiluseura Haukat ry, Shakers Juniorit ry, Tuuskiekko ry ja Haukkojen Edustuskiekkoilun Tuki ry.

Edustusjoukkue, joka pelasi Mestistä edeltäneessä I-divisioonassa Haukka nimellä, muutti nimensä 1998 alkaneelle kaudelle KJT-Hockey. Samalla muodostui pelipaikka A-, B-, ja C- nuorille myös edustusjoukkueessa.
 

pietu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Jokerit
Jaskalle

Täytyy tässä hieman virkistää Jaskan muistia. Näin puhuit Kalle Mattilasta jolukuussa keskustellessamme kun pelottelit Vieremöllä...

"Harmi et Tepa sai kahden ottelun pelikiellon rusikoituaan Kalpan Korhosta"

nyt tammikuussa on toinen ääni kellossa...

"Väkivalta kaukalossa (tai sen ulkopuolella) ei koskaan ole hyväksyttävää"

ps. älä sinäkään ota minua vakavasti :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös