toivotaan että liiga aukeaa lopullisesti
Okei jätkät. Mähän olen tunnetusti peruspessimisti. Mutta onko ollut viime vuosina aihetta johonkin muuhun? Onko? Osaan olla myös optimisti, jos siihen näen syytä. Pidänkin itseäni realistina, en pessimistinä.
Kyllä se vaan on niin, että meidän nousutoiveemme riippuvat täysin liigan lopullisen aukeamisen varassa. Voisimme siis nousta sen jälkeen, kun kalpa on ensin pelannut itsensä liigaan.
Tää homma alkaa olla nyt aika selvä sen suhteen, että Kalpa sinne liigaan tulee menemään. Täytyy todella ihmeitä tapahtua, että Sportin peli alkaisi luistaa Kalpaa paremmin. Ehkäpä pieni toivomme on siinä, että NHL-lakko päättyisi juuri siirtoajan umpeutumisen jälkeen, jolloin Kalpa saattaisi olla hätää kärsimässä NHL-hankintojen poistumisen myötä, peli ns. sekoaisi.
Tiedossahan on, että Timonen on tuomassa lisää NHL-pelaajia mukanaan joulun jäleen. Tietysti myös Kapanen.
Mua alkaa jo hävettää tää Sportin hypetys, joka oli kovimmillaan juuri sarjan alkaessa. Eikä vähiten sen takia, että nyt saan selitellä näitä Sportin tekemisiä täälä Vaasan ulkopuolella asuessani. Tosin, totesin jo ennen sarjan alkua tuttavilleni, että Sport ei ole niin hyvä, kuin teille on annettu ymmärtää.
Ymmärrän toki, että noilla yleisömäärillä voidaan tehdä ennen siirtoajan umpeutumista kovia (?) hankintoja, mutta en siltikään usko, että NIIN kovia kuitenkaan.
Vielä yksi asia, miksi ihmeessä Tami tuhlaa valtavsti rahaa noihin hotelleissa yöpymisiin?? Sen mitä noin yleensä olen ymmärtänyt, pelaajat eivät edes haluasi lähteä matkaan edellisenä päivänä ja kaikki eivät saa nukuttua hotellissa.