Kari Peitsamolla on tuon niminen biisi, jospa toimittaja on valistunut kevyen musiikin ystävä. Tää on mun veikkaus. En löytänyt (ilmaista) linkkiä kys tuotokseen, sori.
^ Tuo Hesarin otsikko oli heidän toimittajansa keksimä, eikä Rotenbergin lause. Ja onhan tuota monta päivää vanhaa juttua jo täällä käsiteltykin. Ihan asiallinen haastattelu se minusta oli.
Näin varmastikin, mutta jutun kuitenkin otsikoineen toimittaja eittämättä hyväksyttänyt Rotenbergillä ennen julkaisua. Juttuhan sinällään on ihan asiapitoinen tekele, jossa nykyinen rahamies Roman kertoilee avoimesti taustastaan, ajastaan Suomessa etc.
Mielenkiintoista tekstiä, mutta tämä pisti snadisti pelottamaan;
"Silloin kaikki Pietarissa puhuivat vain [jalkapallojoukkue] Zenitistä. Muutimme täysin SKA:n mediastrategian ja brändin logoa myöten. Nyt sen liikevaihto on KHL:n paras. Kun viisi vuotta sitten matseissa kävi 4 000 ihmistä, nyt katsojia on 12 000."
Mielenkiintoista tekstiä, mutta tämä pisti snadisti pelottamaan;
"Silloin kaikki Pietarissa puhuivat vain [jalkapallojoukkue] Zenitistä. Muutimme täysin SKA:n mediastrategian ja brändin logoa myöten. Nyt sen liikevaihto on KHL:n paras. Kun viisi vuotta sitten matseissa kävi 4 000 ihmistä, nyt katsojia on 12 000."
Mielenkiintoista tekstiä, mutta tämä pisti snadisti pelottamaan;
"Silloin kaikki Pietarissa puhuivat vain [jalkapallojoukkue] Zenitistä. Muutimme täysin SKA:n mediastrategian ja brändin logoa myöten. Nyt sen liikevaihto on KHL:n paras. Kun viisi vuotta sitten matseissa kävi 4 000 ihmistä, nyt katsojia on 12 000."
Onneksemme kaikki Helsingissä puhuvat vain jääkiekkojoukkue Jokereista, joten no hätä. Tämä on korostunut varsinkin viime viikkoina. Jokereilla on myös toimivin mediastrategia suomalaisessa urheilumaailmassa ja yleisökeskiarvo maan paras. Olisi varsin kummallinen ratkaisu myllätä maan vahvin urheilubrändi ylösalaisin. Eiköhän tuota brändiä vain vahvisteta lisäämällä euroja markkinointikoneistoon ja lisäämällä ammattitaitoa tapahtumatuotantoon.
Onneksemme kaikki Helsingissä puhuvat vain jääkiekkojoukkue Jokereista, joten no hätä. Tämä on korostunut varsinkin viime viikkoina. Jokereilla on myös toimivin mediastrategia suomalaisessa urheilumaailmassa ja yleisökeskiarvo maan paras. Olisi varsin kummallinen ratkaisu myllätä maan vahvin urheilubrändi ylösalaisin. Eiköhän tuota brändiä vain vahvisteta lisäämällä euroja markkinointikoneistoon ja lisäämällä ammattitaitoa tapahtumatuotantoon.
Näin se menee ja Khl-liigana myy itse itseään hyvin. Suomen ainoa Khl-joukkue Jokerit. Kyllä se taatusti kerää porukkaa vähintäänkin samanverran kuin sm-liiga "huonoinakin" iltoina. Lisäksi uskon että näitä yli 10000-ihmisen haamurajaa rikotaan huomattavasti useammin kuin sm-liiga kautena. Saa käyttää ensimmäisen Khl-kauden jälkeen tätä viestiä. Jokereiden on helppo kasvattaa katsojalukuja 1000-2000-katsojalla jo pelkästään Khl-liigana myy. Lisäksi Jokerit lisää markkinointia, niin sieltä kehäkolmosen ulkopuoleltakin varmasti tulee porukkaa peliin ihan kivasti. Näen tässä samanlaisen nosteen mahdollisuuden Jokereilla kuin 90-luvulla parhaimillaan.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy