Spear Toss-peli

  • 16 276
  • 167

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nonii, paras tällä hetkellä on 346,968, mutta pääsin juuri listoille tuloksella 346,966...huonompi taso tällä hetkellä menossa, kun tuollakin listalle pääsi. Nimellä Potteli siis.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Saatana kun hajoaa pää tähän. 346,916 on tällä hetkellä paras.

En voi kuolla rauhassa ennen kuin pääsen listoille.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kohta pari viikkoa tullut tätä pelattua enemmän tai vähemmin säännöllisesti. Taso on jämähtänyt 346 ja alaosia-tasolle, ainoastaan muutama heitto yltänyt 346,9..-tasolle, joista paras viime viikolla 346,967. Eniten tässä on ruvennut ketuttamaan nuo yliastutuiksi tuomitut hyvät heitot 350-355 metrin tienoille, kun hidastuksista näkee että ainoastaan varpaan kynsi on yli viivan...
 

naapuri

Jäsen
Kiitos sille joka tämän pelin teki. Lievästi jää koukkuun nimittäin. Paras tähän mennessä 346.915. Ei voi jättää tähän...

Edit. 346.955. Mähän sanoin et ei voi jättää kesken. Ja vielä jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

Matsku

Jäsen
346.854 pidemmälle ei vaan lennä, vaikka yli tunnin tahkosin! Lyhyintä heittoahan joku oli kanssa testannut. Vartin verran kokeilin ja lyhyin oli 0.326. Pohjat?
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
346.854 pidemmälle ei vaan lennä, vaikka yli tunnin tahkosin! Lyhyintä heittoahan joku oli kanssa testannut. Vartin verran kokeilin ja lyhyin oli 0.326. Pohjat?

0.31 Olen itse heittänyt lyhyimmillään...mainitsinkin siitä jo aijemmin...
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En osaa. 346.721 on ennätys.
 

Wolves

Jäsen
En kyllä tiedä miten joku on moisen heiton tempaissut, mutta listan kärjessä tällä hetkellä on tulos 359,279.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aikani oon nyt tätä peliä hakannut ja vihdoinkin sain sen huipputuloksen, 346,972. Toki jotkin ovat sen 973 heittänyt mutta tämä riittää minulle tänään, katotaan huomenna lisää.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
346,972 sain sen lentämään, mutta en halua rekisteröityä tonne niin ei tuu enkkalistalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös