Onko tietoa siitä milloin tämä julkaistaisiin? Itse olen kiinnostunut, mutta en ole aktiivisesti seurannut asiaa.
Linkissä lukee ”Toimitukset alkaen 11.9.2023”.
Onko tietoa siitä milloin tämä julkaistaisiin? Itse olen kiinnostunut, mutta en ole aktiivisesti seurannut asiaa.
Sori, meni ohi, mutta @Outsider ehtikin jo kertoa. On myös mahdollista, että kirjan julkaisuun liittyen on muutakin pöhinää, joten kannattaa pysyä kanavalla.Onko tietoa siitä milloin tämä julkaistaisiin? Itse olen kiinnostunut, mutta en ole aktiivisesti seurannut asiaa.
No ostettu ja luettu tuo kirja. Ihan hyvä kirja. Puolet kirjasta oli bändin historiaa ja toinen puolisko Suomen Skynyrd fanien kertomuksia ja Suomen keikoistakin oli tietoa.Sori, meni ohi, mutta @Outsider ehtikin jo kertoa. On myös mahdollista, että kirjan julkaisuun liittyen on muutakin pöhinää, joten kannattaa pysyä kanavalla.
Tälle on muuten myös hyvin aktiivinen FB-ryhmä, kannattaa liittyä:
Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.www.facebook.com
Ajoin eilen aamulla autolla kolmisen varttia, ja sattumalta laitoin soimaan Allman Brothersin ykköslevyn. Mitähän tuosta onmennyt, varmaan ainakin 25 vuotta, kun olen viimeksi kuunnellut tuon levyn alusta loppuun.Yksi suurimmista southern rokin kitaristeista on kuollut. Dickey Betts on menehtynyt. Lepää rauhassa.