Melko Huono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Katos, katos, "yllätys", pari narrien pelaajaa jää pois turnauksesta. Aaltonen ja Väänänen. Tilalle Wärn ja Kivistö. Näin kertoilee Ilta-lehti. Ovatkohan loukkaantuneet fyysisesti vai henkisesti?
Toinen mielestäni tärkeämpi kysymys on kuitenkin, että minkä helvetin takia Aaltonen ja Väänänen edes valittiin mukaan? Molemmat ovat kuitenkin täysin varmoja kisapelaajia.
No varmaan samasta syystä kuin Hietanen, Lepistö, Kukkonen, Immonen ja Salminen, jotka myös ovat varmoja kisapelaajia. On kai ihan normaalia, että koutsi haluaa tutustua kaikkiin pelaajiin ja tutustuttaa heidät omaan pelitapaansa. Lisäksi näissä karkeloissa voi hakea mahdollisia tutkapareja ja koostumuksia kevättä ajatellen.
Aika outo ajatus ylipäänsä, että varmoja kisapelaajia ei pitäisi ottaa EHT:lle.
Katos, katos, "yllätys", pari narrien pelaajaa jää pois turnauksesta. Aaltonen ja Väänänen. Tilalle Wärn ja Kivistö. Näin kertoilee Ilta-lehti. Ovatkohan loukkaantuneet fyysisesti vai henkisesti?
Mielipide-eroja. Minun mielestäni se kuukauden massiivinen leiritys riittäisi, vaikka varmat kisapelaajat eivät edes ensimmäiselle viikolla osallistuisikaan. Kausi on vanhetuneille Väänäsille ja kumppaneille muutenkin tarpeeksi raskas ilman näitä EHT-turnauksiakin.
Nimenomaan, turhaa näitä varmoja kisapelaajia on kuormittaa liikaa näillä merkityksettömillä peleillä. Muutenkin pelejä on paljon (mukaan lukien pakollinen turhuus sprenkleri cuppi), niin parempi säästellä näistä harkkamatseista. Ovatpahan sit kevään kisoissa tuoreilla jaloillaJa narrien KHL:ään siirtymisen piti olla "kaikkien aikojen mahdollisuus" Leijonille. Hahahaa!
Ei jumalauta voi olla todellista? Käsittämätöntä paskaa. Mulle on ihan sama ketä siellä pelaa tai ei pelaa, mutta kun noista on ollut puhetta ennenkin. Eikös ennen sitä Suomenkin turnausta ollut jotain outoa Jokereiden pelaajien kohdalla? Ottikohan videotuomarit jotain kantaa siihen vai mistäköhän mulle on tuollainen mielikuva jäänyt? Suomalaisen kiekkoilun edun nimissä... vai miten se oli?Tänään kokoonpanossa molemmat mukana, loukkaantumisesta ei ole siis kyse.
Toivottavasti eivät ole keväänkään kisoissa. Siitä olen samaa mieltä, että turhia matseja.Nimenomaan, turhaa näitä varmoja kisapelaajia on kuormittaa liikaa näillä merkityksettömillä peleillä. Muutenkin pelejä on paljon (mukaan lukien pakollinen turhuus sprenkleri cuppi), niin parempi säästellä näistä harkkamatseista. Ovatpahan sit kevään kisoissa tuoreilla jaloilla
Y Mitenkäs muuten Karlsson ja Omark, ovatko osallistumassa? Kyseessä kuitenkin ykkösmaalivahti ja ykköshyökkääjä*...
* Moseksen ohella
Tässä kärsitään nyt täysimääräisesti siitä kun Putinille annettiin mahdollisuus vaikuttaa maajoukkueen pelaajistoon. Kosto Sotshista jatkuu.
Tässä kärsitään nyt täysimääräisesti siitä kun Putinille annettiin mahdollisuus vaikuttaa maajoukkueen pelaajistoon. Kosto Sotshista jatkuu.
Viime mm-kisojen aikaan itkettiin että on liikaa jokeri pelaajia. Nyt itketään kun niitä ei ole. Tässä pakkitilanteessa ymmärrän että ei ainakaan pakkia anneta. Juhi ois kyllä voinu mennä.
Mielipide-eroja. Minun mielestäni se kuukauden massiivinen leiritys riittäisi, vaikka varmat kisapelaajat eivät edes ensimmäiselle viikolla osallistuisikaan. Kausi on vanhetuneille Väänäsille ja kumppaneille muutenkin tarpeeksi raskas ilman näitä EHT-turnauksiakin.
Pitikin ihan käydä katsomassa varmistus mielikuvalle. No samat pellethän ne jäi silloin edelliselläkin kerralla pois maajoukkuepeleistä. Toivottavasti heitä ei tämän jälkeen enään koskaan maajoukkueeseen kutsutakkaan. Samaa ohjetta voi käyttää kaikkiin muihinkin Jokereiden pelaajiin. Ihan vain Suomalaisen jääkiekon kehittämisen ja eteenpäin menon nimissä. Siitähän KHL siirrossa oli nimenomaan kyse, julkisuuteen annettujen hätävalheiden mukaan ainakin.Ei jumalauta voi olla todellista? Käsittämätöntä paskaa. Mulle on ihan sama ketä siellä pelaa tai ei pelaa, mutta kun noista on ollut puhetta ennenkin. Eikös ennen sitä Suomenkin turnausta ollut jotain outoa Jokereiden pelaajien kohdalla? Ottikohan videotuomarit jotain kantaa siihen vai mistäköhän mulle on tuollainen mielikuva jäänyt? Suomalaisen kiekkoilun edun nimissä... vai miten se oli?
Pitikin ihan käydä katsomassa varmistus mielikuvalle. No samat pellethän ne jäi silloin edelliselläkin kerralla pois maajoukkuepeleistä. Toivottavasti heitä ei tämän jälkeen enään koskaan maajoukkueeseen kutsutakkaan.
Niin, miksiköhän ei valittu? Iltapaskojen mukaan Jokerit torppasivat jo etukäteen heidän valitsemisen. En oikeasti muista miten nuo jutut on aikajalla mennyt, ja ketä on kutsuttu ja ketä ei. Kuka korvasi kenetkin jne. Jostain syystä Jalonen ei silloinkaan saanut Jokereilta niitä pelaajia jotka olisi halunnut. Tieto siis iltapäivälehdistä joihin luotan tässä tapauksessa kunnes toisin todistetaan.Miten niin jäivät pois Karjalan joukkueesta? Eihän heitä edes valittu kyseiseen joukkueeseen.
Karjalasta pois jääneet pelaajat olivat oikeasti Sakari Salminen ja Lasse Kukkonen.
Niin, miksiköhän ei valittu? Iltapaskojen mukaan Jokerit torppasivat jo etukäteen heidän valitsemisen. En oikeasti muista miten nuo jutut on aikajalla mennyt, ja ketä on kutsuttu ja ketä ei. Kuka korvasi kenetkin jne. Jostain syystä Jalonen ei silloinkaan saanut Jokereilta niitä pelaajia jotka olisi halunnut. Tieto siis iltapäivälehdistä joihin luotan tässä tapauksessa kunnes toisin todistetaan.
Ai Jokerit torppasi? Minä olen käsittänyt niin, että Väänänen halusi kuntouttaa itseän vammojen jäljiltä tuon tauon ja Aaltosella oli pikkuvamma, jota halusi parannella.
Vuoden 2013 Tukholman EHT-turnaukseen valittiin HIFK:sta Joni Ortio ja Ilari Melart, jotka molemmat jäivät viime hetkillä pois turnauksesta, huhujen mukaan Jullien silloisen päävalmentajan käskystä/pyynnöstä. Olitko silloin vastaavalla tavalla elämöimässä asian kanssa ja vaatimassa pelaajille ikuista porttikieltoa maajoukkueeseen, ja myös muille HIFK:n pelaajille, suomalaisen jääkiekon edun nimissä? Otaksun että et ollut.