Mun mielestä hopea on hopea ja 5.sija 5.sija.
En käsittääkseni muiden puolesta täällä puhunutkaan, ja tiedostan kyllä noiden eron. Selvennys ei ollut tarpeen.
Mun mielestä hopea on hopea ja 5.sija 5.sija.
Esimerkiksi minä pidän Saarisen 5. sijaa kovempana suorituksena kuin Ennin hopeaa. Tuskin olen ainoa.
En käsittääkseni muiden puolesta täällä puhunutkaan, ja tiedostan kyllä noiden eron. Selvennys ei ollut tarpeen.
Laari ulkona halfpipessä.
Varmasti löytyy muitakin jonka mielestä olympialaisten 5.sija on kovempi juttu kuin hopea.
Nyt olisi Markus Malinilla kaikki saumat jatkoon aivan perussuorituksella.
Pisteet 69,8 riittäisivät jatkoon.
Välittömästi tuli suurin inhokkini näissä kisoissa tuosta I-E Laarista. Ei oikeasti edes yrittänyt päästä jatkoon ja neppaili vaan tuon half-pipen läpi. Sitten kameran edessä joka kerta jotain ihme pelleilyä ja ilveilyä.
Ei tämmösiä enää Suomen paitaa häpäisemään kiitos! (Sori jos oli voimakas ilmaus)
Heh, ei yrittänyt loppuun asti? Ei siitä tuon kummoisempia temppuja taiota tuommoisilla vauhdeilla, jotka Malinilla oli viimeisissä hypyissä.Oli kyllä heikot esitykset. Laari ei edes yrittänyt mutta panosti sitten lautasponsorin miellyttämiseen. Malinin en osalta en ihan ymmärtänyt, miksei yrittänyt loppuun asti kun kerran Sotshiin asti vaivautunut.
Välittömästi tuli suurin inhokkini näissä kisoissa tuosta I-E Laarista. Ei oikeasti edes yrittänyt päästä jatkoon ja neppaili vaan tuon half-pipen läpi. Sitten kameran edessä joka kerta jotain ihme pelleilyä ja ilveilyä.
Ei tämmösiä enää Suomen paitaa häpäisemään kiitos! (Sori jos oli voimakas ilmaus)