Sotšin talviolympialaisten liveseurantaketju - muut lajit

  • 319 993
  • 3 379

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mies joka pelkää tappiota ja jättää kisan väliin koska tappiolla menettää rahaa... :)

Tässä näyttää käyneen juuri toisin päin, kuin mitä Twitterin ilkeät huhupuheet antoivat olettaa.

Muut kärkinimet ovat haparoineet, sen sijaan White vetää helpon näköisesti.

Ei välttämättä tarvitse edes vaikeuttaa laskuaan, jos taso säilyy samana. Tällä hetkellä kulta näyttää todennäköiseltä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
No nyt ei kyllä Mona-Lisan suksi ihan täysillä toimi...
 

Nick Neim

Jäsen
Oli naisten sprintti oli Malvalehdolle 1,7km liian pitkä. Eikä Kyllönenkään päässyt jatkoon.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aika heikosti tämä naisten sprintti on suomalaisittain mennyt.

Kukaan tuskin mitään mitalia odotti, mutta onhan tämä tulos nyt selvä pettymys kuitenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mun on nyt pakko kysyä että minkä helvetin takia tuonne raahataan noita Piiroisia jotka ei sitten osallistu edes kisaan? Eikö koko maasta löydy ketään junnuja tms. joita tuonne lähettää tällästen puolikuntosten toivotaan toivotaan jamppojen sijaan? Olisi nyt edes yrittänyt kun kerran on tuonne valittu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Randall tippui, oho! Kyllönen myös.
 
Kyllönen tipahti, mutta niinpä teki yllättäen myös Randall.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No nyt ei kyllä Mona-Lisan suksi ihan täysillä toimi...

Älä helvetissä...

Kuullaanko taas kerran suomalaisten selittävän kisan jälkeen, että muuten oli jees, mutta sukset pettivät ;)
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oli aika kova erä tämä 5.erä.

Veti jono Randall-Björgen-Herrmann aika heittämällä nousussa ohi. Kaikki suomalaiset siis ulkona.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Mun on nyt pakko kysyä että minkä helvetin takia tuonne raahataan noita Piiroisia jotka ei sitten osallistu edes kisaan? Eikö koko maasta löydy ketään junnuja tms. joita tuonne lähettää tällästen puolikuntosten toivotaan toivotaan jamppojen sijaan? Olisi nyt edes yrittänyt kun kerran on tuonne valittu.

Kyllähän Peetu kisoihin osallistui.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Ei riittäneet flikoilla paukut sprintissä..Malvalehtokin sammui kuin saunalyhty.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Onko Suomalaiset koskaan jääneet ilman välieräpaikkaa arvokisojen naisten sprintissä ??

Surkeeta toimintaa ämmät !
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Taitaa tuolla Kowalchukilla esimerkiksi olla enemmän huoltoporukkaa kuin koko Suomen hiihtojoukkueella, että ei resurssitkaan taida ihan kunnossa Suomessa olla. Toki jossain muussakin mättää pahasti, kun ei lupauksia pystytä jalostamaan ihan huipuiksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllähän Peetu kisoihin osallistui.
Juu mutta sinne olisi saanut paippiin nimetä jonkun muun. Tarkoitan että jos ei sinne kisoihin oteta mukaan varamiestä tms. sitä varten että puolikuntoinen ei osallistu yhteen tai toiseen lajiin niin mielestäni sitten on velvollisuus kyllä osallistuakkin.
 
Malvalehdolta en tämän kummempaa tulosta odottanutkaan, mutta olen koko talven ihmetellyt Malvalehtoon ladattuja odotuksia lähinnä median taholta. Viime viikon Urheilulehdessä oli iso juttu "olympiatoivo" Malvalehdosta, ja muutenkin on ollut suhteellisen suuressa valokeilassa koko kauden. Ehkä siksi, että on ainoita naissprinttereitämme. Mutta tämäkin perustelu ontuu, koska onhan se nähty että yleishiihtäjät Björgen, Kalla jne. ovat osallistuessaan hyvin vahvoja myös sprintissä.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mun on nyt pakko kysyä että minkä helvetin takia tuonne raahataan noita Piiroisia jotka ei sitten osallistu edes kisaan? Eikö koko maasta löydy ketään junnuja tms. joita tuonne lähettää tällästen puolikuntosten toivotaan toivotaan jamppojen sijaan? Olisi nyt edes yrittänyt kun kerran on tuonne valittu.

Suomellahan on ollut todella paska säkä näiden loukkaantumisten kanssa. Käytännössä JOKAINEN kv.tason lautailija on ollut loukkaantuneena, pl Antti Autti, joka ei kisoihin lähtenyt ollenkaan.

Piiroinen laski slopessa, ollen paras suomalainen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vedoista kaksi kolmesta jo oikein (Björgen voitti jo Randallin ja Jean voitti Malvalehdon). Herrmann vaikutti kovalta joten eiköhän mun vedot kaadu Östbergin häviöön Deniselle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä minä tiedän että Piiroinen laski slopessa, mutta kun se oli miehen päälaji muutenkin, niin miksi se tarvitsi ilmoittaa sinne paippiin, vain että se ilmoittaa sitten paikan päällä ettei saanut reenattua tarpeeksi, eikös toi nyt ollut jo etukäteen selvää ja sinne olisi voitu lähettää vaikka joku junnu hakeen kokemusta? Minä nyt viekä ymmärrän että olisi vaikka ilmoittanut että kylki hajonnut lisää slopessa ja tämän takia ei pysty, mutta että "en saanut reenattua tarpeeksi". Mitä helvettiä tuollasen selityksen kanssa on edes nimettynä joukkueeseen, vie paikkoja muilta mahdollisiltä osallistujilta.
 

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Kyllä minä tiedän että Piiroinen laski slopessa, mutta kun se oli miehen päälaji muutenkin, niin miksi se tarvitsi ilmoittaa sinne paippiin, vain että se ilmoittaa sitten paikan päällä ettei saanut reenattua tarpeeksi, eikös toi nyt ollut jo etukäteen selvää ja sinne olisi voitu lähettää vaikka joku junnu hakeen kokemusta?
No eihän sitä etukäteen nimenomaan tiennyt ettei siellä pääse reenaamaan kunnolla kun tänään on ensimmäinen päivä, ettei laskijat kutsu pipea täydeksi vitsiksi. Eikä se vieläkään täydellinen ole, mitä sen tällaisessa tapahtumassa pitäisi ilman muuta olla!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Norjan Hattestad on kyllä ollut kova niin karsinnassa kuin tässä erässä. Kriukov joutui aikavertailuun kun törmäili vikassa mutkassa, saa nähdä riittääkö aika.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No eihän sitä etukäteen nimenomaan tiennyt ettei siellä pääse reenaamaan kunnolla kun tänään on ensimmäinen päivä, ettei laskijat kutsu pipea täydeksi vitsiksi. Eikä se vieläkään täydellinen ole, mitä sen tällaisessa tapahtumassa pitäisi ilman muuta olla!
Se on ihan sama paippi kyllä joka kilpailijalle, tämä on vain selittelyjen kultainen maa ja porukka nielee jokasen. Minä antaisin valitsijoille kenkää, nyt jäi joku tulevaisuuden nimi ilman arvokasta kisakokemusta. Eihän nyt oikeasti voi parin päivän reenit sinne tai tänne painaa osallistumisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös