Koskelan paikka on nyt!
Toisaalta erot ovat aivan minimaalisia ja tuo rata ei ole kaikista nopein mahdollinen, joten aika ei ole ihan katastrofaalinen.Lyhyt oli jännitys, Koskela ulkona mitalitaistelusta.
Tuleeko tästäkin lajista hollantilaisille kolmoisvoitto?Siinä tuli 2 jätkää alle 35s ja nyt on kyllä Koskelan mitalimahkut vieläkin ohuemmat.
Edit: morjens lopullisesti. On nää hollantilaiset kovia.
Mene sotsi areenan pääsivulla ja klikkaa oikeasta alakulmasta "katso lähetystä", tuota kautta olen saanut toimimaan ilman ongelmia, klikkaamalla suoraa linkkiä lähtyksiin pätkii perkeleesti.Onko tuohon selostuksen pätkimiseen mitään keinoja? Selostus yleensä alkaa melkoisella viiveellä ja siinä tulee useamman minuutin taukoja jatkuvasti. Näin on ollut kaikkissa lähetyksissä mitä olen katsonut Areenasta.
Tuskin olen yksin tämän ongelman kanssa?
Ei kummatkaan mihinkään mitalisuosikkeihin tänävuonna kuulunut, mutta vähän odotin sitä yllätysmitskua juuri pikaluistelusta. Koskelalta paineeton toinen luistelu niin kahdeksaan joukkoon ihan hyvät saumat.
Huhhuh ajoipa suomalainen just suorassa lähetyksessä aika pahasti niskoilleen tuolla. Aika hassusti muuten osunut kolme suomalaista peräkkäin tuohon karsintaan laskemaan. Eikun oikeesti, ottakaa pellet se suora -lätkä sieltä nyt pois ja äkkiä.
EDIT: onko tää helvetti oikeasti suora lähetys?
Kommentaattorikin sanoi että Koskelalta aika perus v.2014 veto.
Silti, oliko 15. ja Poutala 30. Ei lämmitä ei.
Miksi ihmeessä?Jahas ja sinne meni sitten toivot kumparelasku mitalista.
Kyllä minä tiedän systeemin, Miettunen nyt valitettavasti vaan ollut parhaassa kunnossa ja en usko tuon kaatumisen jälkeen enää pystyvän laskemaan vaadittavalla tasolla, jos ollenkaan.Miksi ihmeessä?
Ensimmäisen laskun 10 parasta pääsee finaaliin, kuten myös toisen laskun 10 parasta.
Eli ensimmäisen laskun voi vetää vaikka pää edellä rinteeseen ja voittaa silti olympiakultaa.