Kannattaako tuo vaihto tuossa vaiheessa jos kerran kestää sen puoli minuuttia. Tuleeko tuoreista suksista sen verran hyötyä että saa kurottua ns varmasti tuon puoli minuuttia takaisin?
Pyrin välttämään Ritun haastattelujen näkemistä. Jo ajatuskin siitä särkee päätä ja korvia.Roponen näemmä käyttänyt kummatkin vaihdot, saamme saletisti siis kuulla "huonoista suksista" maalialueella, as usual.
Joo samaa tässä mietin itsekin, että on kyllä nyt epäonnistunut pahasti.Heh.
30km vapaan hiihdon "erikoisnainen" R-L Roponen 20km kohdalla 2.28kärjestä...
Sijoitus Aino-Kaisa Saarisen takana, joka tunnetusti ei vapaata edes osaa hiihtää.
Vastasi tämä suomalaisten suksien vaihto sitä, kun jääkiekossa otetaan maalivahti lopussa pois ja päästään pelaamaan kuudella viittä vastaan. Harvoin tuottaa tulosta muutoin kun vastustajalle joka pääsee lyömään kiekon tyhjiin, mutta voipahan sanoa että kaikki keinot käytettin.
Pyrin välttämään Ritun haastattelujen näkemistä. Jo ajatuskin siitä särkee päätä ja korvia.
Ei nyt toki saisi nauraa kenellekään...
Minäkin olen jo vuosia ihmetellyt tuota Riitta-Liisan spesialistin asemaa maajoukkueessa. Tilastotietoa minulla ei ole heittää enkä jaksa nyt kaivaakaan, mutta sellainen tuntuma on jäänyt että nämä yleishiihtäjämme ovat kyllä napsineet keskimäärin paljon parempia sijoituksia myös vapaalla tyylillä kuin Roponen. Vai onko jollakin dataa siitä, kuinka monessa huippukisassa Roponen olisi ollut paras suomalainen viime vuosina? Ja vielä kohtuullisella sijoituksella?Ei nyt toki saisi nauraa kenellekään, koska kovia urheilijoitahan nuo on ja itse en pysyisi mukana edes moottorikelkalla, mutta pitää vaan ihmetellä että miksi lähettää näitä "spesialisteja" kun tulos on tuo. Katsoin tuossa Roposen sijoituksia tältä kaudelta, niin mitään erikoisen hyviä tuloksia ei ole tullut. Siis sellaisissa kisoissa joissa on hiihdetty parhaita vastaan, taitaa siellä joku maraton-kisan voitto olla mutta ne taitaa olla vähän erilaisia kisoja.
Minäkin olen jo vuosia ihmetellyt tuota Riitta-Liisan spesialistin asemaa maajoukkueessa.
Kerttu taistelee nelossijasta.