Jos Helsingissä järjestettäisiin jotkut arvokisat vuonna 2014, niin eiköhän ihmisille olisi kuitenkin juoksevaa vettä tarjolla majapaikoissa...
Vaikea sanoa. Jos sanalla "ihmisille" tarkoitetaan 100% kisavieraista, niin en lähtisi lyömään vetoa, että
kaikilla kaikki toimisi. Se on kyllä varmasti totta, että täällä yleisesti kaikki toimii paremmin (näin ainakin uskon), mutta niin paljon kyllä kusetusta ja liioittelua niin hyvässä kuin pahassa tulee tällä hetkellä Venäjän suunnasta, että antaisivat olla. Kisat perhana alkaa tänään ja niitä katsotaan ja jännitetään välillä yksin, välillä kavereiden tai muksujen kanssa. Ei me täällä mietitä onko sillä Marokon lippua heiluttavalla kisaturistilla ollut croissantteja vai näkkileipää aamupalalla. Enkä edes tajua miksi meidän pitäisi miettiä.
Huh, nyt jysäytti Google pommin.
Tältä näyttää hakukoneen etusivulla oleva banneri tänään.
Tästä
linkistä jokainen voi puolestaan Wikipedista tarkistaa, mikä on seksuaalitasa-arvon tunnetuin symboli.
Respect.
Tämä on toinen asia mikä rupeaa pitemmän päälle häiritsemään. Onko se v.2014 niin, että kun näen sateen ja auringonpaisteen yhdistelmänä sateenkaaren, niin sieltä löytyykin päästä homo, eikä aarrearkku? Mä näen tuon googlen bannerin ihan normaalina bannerina. Niinkuin näin
Ylen aamutv:n uutistunnarin (linkki Arenaan, jossa 7.00 uutiset), jossa vilahti eri värejä. Vai pitäisikö miettiä, että onko se mahdollisesti protesti Venäjän homolakeja vastaan?
Ylen aamu-tv:stä sen verran, että Tuomiojan Eki piipahti aamulla vierailulla puhumasta kisoista ja politikoinnista yms. Ei jaksaisi näitäkään ihan loppuun asti. Kisat avataan tänään ja päätetään parin viikon päästä. Joten jos nyt vaan urheiltaisi? Sopisi ainakin mulle. Olin myös kuulevani Ekin suusta, että on viimeksi ollut olympialaisten kisakatsomossa v.1952, eikä kuulema sen jälkeen ole kiinnostanut kun on kaupallisuutta ja politikointia.....
Jos kuulin oikein ja jos näin oli, niin aika käsittämätön kommentti kaverilta, joka on ollut ulkoministerinä n.10v ja olympiakomitean hallituksen jäsen 12v. Aikamoinen perseen näyttö itse urheilijoille, mielestäni.