Tuli mieleen aloittaa keskustelu kartoittaakseni minkälainen sosiaalinen elämä jatkoaikalaisilla on. Itselläni tuota on face-to-face aika vähän töiden ulkopuolella. Sähköisten välineiden kautta tulee lähimpien kavereiden kanssa viestiteltyä päivittäin, mutta kävin tänään juuri miettimään koska olen keskustellut töiden ulkopuolella kasvoikkain jonkun tutun kanssa. Heinäkuussa loman viimeisellä viikolla ainakin, mutta tätä kirjoittaessa elokuuta on mennyt reilu kolme viikkoa ja ei tule mieleen onko tämän aikana moista tapahtunut. Kuntosalin saunassa tuli joku aika sitten höpöteltyä erään kanssa, mutta en tunne edes nimeltä, joten ei varmaan voi kovin hyväksi tutuksi sanoa.
Olen introvertti ja viihdyn yksin. Varsinkaan viikolla töiden päälle en tunne edes tarvetta ketään tavata, mutta viikonloppuisin saisi olla elämässä vilskettä vähän enemmän. Pientä yksinäisyyttä on, mutta en voi sanoa että olisin asian suhteen masentunut. Asiat on kuitenkin isossa kuvassa aika hyvin. Harrastan pokeria ja sen parissa tulee reissattua turnausmatkoilla muutaman kerran vuoteen ja tuolloin näkee paljon tuttuja niistä ympyröistä. Nepä melkein ovatkin pääasiallisia sosiaalisia kontakteja.
Veikkaisin, että kaltaisiani omissa oloissaan kykkiviä on yllättävänkin paljon. Kertokaapa millaista sosiaalinen elämänne on.
Olen introvertti ja viihdyn yksin. Varsinkaan viikolla töiden päälle en tunne edes tarvetta ketään tavata, mutta viikonloppuisin saisi olla elämässä vilskettä vähän enemmän. Pientä yksinäisyyttä on, mutta en voi sanoa että olisin asian suhteen masentunut. Asiat on kuitenkin isossa kuvassa aika hyvin. Harrastan pokeria ja sen parissa tulee reissattua turnausmatkoilla muutaman kerran vuoteen ja tuolloin näkee paljon tuttuja niistä ympyröistä. Nepä melkein ovatkin pääasiallisia sosiaalisia kontakteja.
Veikkaisin, että kaltaisiani omissa oloissaan kykkiviä on yllättävänkin paljon. Kertokaapa millaista sosiaalinen elämänne on.