Sormi on murtunut...

  • 7 328
  • 19
Tila
Viestiketju on suljettu.

Valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ainakin jos Tappara -matsin ennakkoa lukee TPS:n sivuilta. Mies pystyy mahdollisesti pelaamaan tuen kera. Jutussa kerrotaan myös, että Kiprulla on isovarvas erivärinen kuin muut varpaat...

Edit. kaikille vitsiniekoille tiedoksi, olen heti postattuani tämän vauhdikkaan ketjuavaukseni ilmoittanut modeille tästä lipsahduksesta... olisin korjannut itse, mutta ei onnistunut.
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Valkku
Jutussa kerrotaan myös, että Kiprulla on isovarvas erivärinen kuin muut varpaat...
Törkeää. Kyllä se olisi pitänyt viimeistään koulussa oppia, että toiset vain ovat erinäköisiä, eikä heitä sen vuoksi saa kiusata.
 

Larha 66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Valkku
Jutussa kerrotaan myös, että Kiprulla on isovarvas erivärinen kuin muut varpaat...

Kakka-Maken kohdalla en ihmettele tätä ollenkaan. Herran kasvoistakin löytyy kaikki sateenkaaren värit!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Valkku
ainakin jos Tappara -matsin ennakkoa lukee TPS:n sivuilta. Mies pystyy mahdollisesti pelaamaan tuen kera. Jutussa kerrotaan myös, että Kiprulla on isovarvas erivärinen kuin muut varpaat...

Onko Kipru lakannut vain isovarpaan kynnen? Lakka loppu kesken vai onko toi joku uusi turkulainen muotivillitys niin kuin ne viime kautiset makeen väriset hiukset?
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Loistavaa... tämä pelasti perjantain. Näitä lisää!

Ylivoimaisesti paras ketjun aloitus tänä syksynä jatkoajassa, ja täytyy myöntää, että repesin myös HN:n vastaukseen.

Vai, että oikein sormi ja varvas.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
vielä ehtii ...
pakko päästä kahdella mukaan tällaisiiin ketjuihin
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti sopuli
Noo, onkos se niin hauskaa, kun joku paikaa vahingossa New Thread, kun piti painaa Post Reply..?

Kyllähän siellä myöhemmin toisessa napissa lukee "Avaa uusi viestiketju". Mutta kun kiihko on korkeimmillaan, niin eihän niitä kaiken maailman nappeja huomaa.

Ja pienistä asioista pitää ilo repiä, koska tää on mun bleg.
 

kkiona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Viestin lähetti Valkku
ainakin jos Tappara -matsin ennakkoa lukee TPS:n sivuilta. Mies pystyy mahdollisesti pelaamaan tuen kera. Jutussa kerrotaan myös, että Kiprulla on isovarvas erivärinen kuin muut varpaat...

Ei helvetti...nyt Kiprunkin varvas on murtunut,ja puolet TPS:n tehosta mennyt samantien!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mites se joku biisi meni..
"Sitä saa mitä tilaa.."

No ei vaineskaan, harmi että tälläistä on tapahtunut. Varsinkin kun Don pääsi juuri hyvään vauhtiin.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
ei oo kyllä helppoa

Sormi murtunut... ei perkele! Nyt lähti henki..

Mulla nyrjähti ylä-asteella nilkka... höh... ei kyl ihan yhtä kauhia kun toi Markon vamma.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Mullla on myös molemmat isovarpaan kynnet mustat joten pystyn tuntemaan Kiprun tuskat. Ja uimahallissa kaikki nauraa mun varpaille...Ei oo Kiprulla helppoa
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
juu

Ja just kaveri soitti että se on kuumeessa... Mä en kyl tiä nyt et mitä pitäs tehä.. Mä oon siis aivan jumissa mun ajatusten kanssa. Miettikää 37.3 lämpöä ja jos ei se paranekaan Jouluks...


Mää en välttämättä saa lahjaa, kun se ei kerkiä sitä ostaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös