Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 178 502
  • 7 196

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Noni, johto koettelee uskoamme, mutta TAISTELU EI OLE OHI!! Ensi yön kipinälistaa tässä, kaikki urhot mukaan!

00.00-00.15 Sinner
00.15-00.30 Tinke-80
00.30-00.45 Cimbe ja Inge Glid
00.45-01.00 Le Banner
01.00-01.15 Inttikaveri
01.15-01.30 Melko Huono
01.30-01.45 Puscutractori
01.45-02.00 Silkkeri
02.00-02.15 King Jeremy
02.15-02.30 Tpip
02.30-02.45 Hauki
02.45-03.00 Pisin Kääpiö 186cm
03.00-03.15 miikafrans
03.15-03.30 ?????
03.30-03.45 ?????
03.45-04.00 ?????
04.00-04.30 wabbit
04.30-04.45 henkke
04.45-05.00 tant gredulin
05.00-05.15 Red Machine
05.15-05.30 Fist of God
05.43-06.00 Vpiiroi


EDIT. Joku aikaisemmin ilmoittautunut saattanut unohtua, pahoittelut. Ainahan kaksi silmäparia valvoo paremmin kuin yksi, jos muu aika ei kelpaa!
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Lupasin itselleni etten viime yön kokemusten jälkeen enää lähde kipinään vaan jätän nuo vartiotehtävät nuoremmilleni mutta kai sitä on taas lähdettävä isänmaan ja HIFKn asialle. 00:15-00:30 minulle.

-Tinke
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Voin ottaa 00:45-1.00 ellen ole sammunut siiheksi. Bykovin näköinen pygmi bongattu beigen värisessä Ladassa pelkääjän paikalla, mutta huoli lienee aiheeton, sillä noin 25 miljoonaa muutakin näyttää samanlaisilta eskimoilta.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Voin ottaa vuoron 1.15.-1.30. Toveria ei jätetä.

Edit. Näköjään ehti mennä jo... mutta 1.30.-1.45. sopii kyllä myös.
 

Hermann63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suolaa Sylttytehtaalle!

Ilmavoimista tervehdys! Näyttää siltä, että taistelut jatkuvat asemasodan muodossa ja propagandalla koitetaan vaikuttaa vastustajan taistelumoraaliin.
Punaiset, älkää luovuttako, ennenkuin päämääränne on saavutettu. Ehdotan, että suuntaatte nyt sinkonne propagandakoneiston ylimpään kerrokseen ja suolaatte sylttytehtaan sen luokattoman toiminnan vuoksi.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Lyön 150 mk vetoa, että viimeistään ensi vuoden alussa HIFK:lla on joku muu valmentaja kuin Soup. Nämä 4 jäljelläolevaa peliä voisi mun puolestani vetää vaikka Lunkka.

Kiinni veti. Ilmainen raha on otettava kuleksimasta pois. Matemaattinen yhtälö 65+20+15=100 puhuu sen puolesta, että Soppa on vuoren varmasti vuoden 2013 alkaessa HIFK:n valmentaja. Toimistolla osaavat prosenttilaskun, joten muutoksia tulee, mutta Soppa pysyy. Piste.

Edit: Anna 150 mk Uugelle, kun 1990-luvun mestaruusvuonna lupasin tarjota hänelle intialaisessa aterian, mutta lupaus on edelleen täyttämättä. Ellet tunne Uugea, niin kysele miestä, kyllä sen siellä hallilla pitäisi pyöriä edelleenkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen lähes varmasti paikalla, mutta en valitettavasti pysty lupaamaan tarkkaa aikaa. Kannan korteni kekoon tarkastamalla Helsingin vaaralliseksi tiedetyn metron ja kuljen myös rautatieaseman kautta.

Sen verran kokemusta noista paikoista kuitenkin on, että jos mitään ei kuulu, niin kaikki ON hyvin. Minua ei vihollinen kidnappaa ja varsinkin viimeöisten tapahtumien jälkeen olen entistä valppaampi.

Ellet tunne Uugea, niin kysele miestä, kyllä sen siellä hallilla pitäisi pyöriä edelleenkin.

Tähän CC:kin vielä uskoo, mutta itse uskon muutokseen.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulupata lukemissa 11411e, ihan käsittämätöntä! Pelastusarmeija varmaan ihmettelee mitä oikein on tapahtunut - lahjoittavatko ihmiset maailmanlopun tunnelmissa? Close, but no cigar :)
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Tarkoitus seurata suomalaisten otteita Aasian Tourilla. Klo 5 alkaa lähetys joten 05:00-05:15 sopii tähän osoitteeseen mainiosti. Saattaapa joku Dinokin näkyä lähetyksessa taustalla swingailemassa viereisellä kentällä tai vip loundgessa martinilla...
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tantin jälkeinen vuoro sopii mulle. Jos en sitä viimeyön blondia saa kellistettyä niin ainakin herätys on(oletettavasti) lempeä. Ja jos satun olemaan zetassa kun kamiina sammuu niin sekin on oletettavasti lempeämpää kuin jonkun HIFK-körmyn 'herää saatanan torvi!'.

05-0515 tänne siis.
 

fakiiri

Jäsen
Stadissa taas. Tallinnan laivalla tarkkailin tiukasti ja varmistin infon faxin toiminnan. C-kasetille nauhoitin Helsinki radiosta laivojen välistä radioliikennettä. Voisiko kapteenin käsky täysi eteen liittyä The tiedotteen laadintaan?
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
No perhana, 2:30-2:45 meikäläiselle! Kaksi leiriyötä takana, ei tunnu enää missään. Tänäyönä aion Tommi Läntisen sijaan kuunnella Kari Peitsamon koko tuotannon Walkmanistani. Oletettavasti olen valmis noin vuoden 2030 tienoilla. Eli siis suunnilleen samoihin aikoihin, kun The Tiedote julkaistaan. Ja sekin koskee 160 vuotta täyttävän Don Fränkin syntymäpäiväkutsuja.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Jos ei oo mennyt jo, niin 2.00-2.15. Jos joku ehti ensin, niin pistäkää mulle heti ensimmäinen sitä seuraava vapaa vuoro.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi oltiin näin yhtenäisiä Talvisodassa. Nämä ovat tarunhohteisia hetkiä, joita muistellaan monessa sukupolvessa. Ja monessa sukupuolessa. Uskoisin, että HIFK:lla on jokunen transseksuaalinen fanikin.

Totta, jokohan Soppa on jäähtynyt siinämäärin, että kelpaisi pulkaksi?
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Kovaa on ollut täälläkin päin Nordiksen alueen tarkkailu, jospa sieltä vaikka tulisikin yllättävästi saattueen tynkää takaovelle. Hasardia on ollut vain tähän mennessä tarjolla.
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
: "Soppa on ainakin morjens...." Lopun pidän omana tietonani.
Raadonhajua on siis nyt eniten ilmassa,

Raadonhajua on minun nenäni haistanut myös pidemmän aikaa, raadonhaju onpeittänyt kaiken muun alleen. Olen myöskin haistanut tiedotteen tulevan lähempänä joulua mutta väijytään ei lannistuta!

The Soup on ryystetty.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervehdys Kamraatit.

Ottaisin mieluusti osaa vartiointiin, mutta edunvalvojani ei anna lupaa.
Haluan kuitenkin auttaa. Minulla on pähän päivän varalle vähän einestä varastossa yhdessä bunkkerissa ja voisin sieltä hakea muutama kymmenen laatikollista ruisanteroa kipnämiehille purtavaksi. Jos joku käärretorttu säilyy 5 vuotta niin ruisantero säilyy ainakin kaksikymmentä, onhan siinä sentään reikä.
Tämä sillä varauksella että liteace suostuu yhteityöhön, se ei oiken tykkää lumisateesta. Taitaa olla karburaattorissa häikkää.

18,97.
 

miklaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät (Sympatiat HIFK)
Joku kyseli jo VP:tä. Pakko tunnustaa, että näin reservin vänrikkinä voisin myöntää Bismarckille ja JHagille ja varauksin Stigulle VKKV:n. Menkää nukkumaan, jos kaytätte nettiä vasemmalla kädellä. Sota aina kaipaa yksiä miehiä, vaikka toisin väitetään. Teitä tarvitaan vielä jatkossa.

Sorry jos joku korkeampi ei tykkää, mutta PAK(jotain) määrää, että tietylle ammattiryhmälle ei voi antaa käskyjä kuin korkeampi saman ammattialan henkilö. Joku muistaa, mikä PAK se oli, mutta siillä mentiin aikanaan ihan kybällä aina ja kokoajan. Sirra ainakin kävi läpi yön, jos oli kylmää, koskaa infuusionesteethän ei tietenkään voi jäätyä eikä niitä voi päästää silmistä -eihän .

Taidan viralistaa sympatiasuhteen HIFK:hon, vaikka Rocky loikkasikin sinne aikanaan -82.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös