Itse olisin tosin mieluummin halunnut ohjeistamispäällikön. Tai Nachrichtenübermittlungsführerin.
Entäs asiantuntija?
HIFK on palkannut pelaajascouttauksen asiantuntijaksi Stevie Wonderin. Hän aloittaa tehtävässään välittömästi.
Itse olisin tosin mieluummin halunnut ohjeistamispäällikön. Tai Nachrichtenübermittlungsführerin.
Entäs asiantuntija?
HIFK on palkannut pelaajascouttauksen asiantuntijaksi Stevie Wonderin. Hän aloittaa tehtävässään välittömästi.
Kyllä Stevien tai Rayn palkkaus selventäisi tilannetta huomattavasti. Tähän mennessä HIFK:n scouttauksesta on huolehtinut joukko freelancereita: Jose Feliciano, Veera Telenius, Timo TA Mikkonen, Andrea Bocelli ja moni muu. Homma pitäisi saada yhden asiantuntijan käsiin.
Kyllä Stevien tai Rayn palkkaus selventäisi tilannetta huomattavasti. Tähän mennessä HIFK:n scouttauksesta on huolehtinut joukko freelancereita: Jose Feliciano, Veera Telenius, Timo TA Mikkonen, Andrea Bocelli ja moni muu. Homma pitäisi saada yhden asiantuntijan käsiin.
... Timo TA Mikkonen, Andrea Bocelli ja moni muu. Homma pitäisi saada yhden asiantuntijan käsiin.
Heräsin vasta nyt täältä teltan perältä. Hyi saatana että täällä on kylmä, kuka on sammuttanut kaminan!! ja missä kaikki ovat!!! Onko sota jo loppunut?
Timo TA olisi ehdottomasti varteenotettava ehdokas. HIFK:n netti-tv:ssä alkaisi vanha ja tuttu, uudelleen tuunattu Tänään, Tässä ja Nyt -ohjelma, jossa kerrottaisiin faneille välittömästi kaikesta mahdollisesta Timo TA:n luotettavan karisman kera.
Saadaan itse valita vastustaja ja loppujenlopuksi perseraiskaus tuloksena.
Saadaan itse valita vastustaja ja loppujenlopuksi perseraiskaus tuloksena. Tosin oltaisiin hävitty mestisjengeillekkin tuollaisella pelillä.
Kaikille kenkää.
2003-2004:sta ei opittu mitään. Olen aina ollut sitä mieltä, että perunakerhoa vastaan ei IFK:n ehdoin tahdoin pidä pelata.
Mun mielestä Sormusen potkimatta jättäminen kaikista ulkoisista paineista huolimatta oli IFK:ta oikea ja suoraselkäinen päätös. Matikainen jätti miehen tukalaan paikkaan ja seura katsoi että soppa pystyy hoitamaan kauden. Olisi kunnon perseraiskaus seuralta potkia tämä herra pihalle kun kaikki tietävät ettei hän ole päävalmentaja vielä.
Lisäksi mies hallitsee selvästikin ylivoimat ja alivoimat (toki Ortiolla alivoimissa iso vastuu) niin tulevaisuudessa miehen potentiaali voi olla huikea. Eiköhän siellä ole Pasi kakkosena ja joku kokenut ykkösenä ensikaudella.
Tsemppiä seuralle ja kannattajille
En jaksa muistaa, mitä kaudella 2003-2004 tapahtui kerhon kanssa, mutta mulla on vieläkin muistissa se, mitä tapahtui kaudella 2005-2006 ja sitten kaudella 2009-2010. Ensimmäinen välieräsarja hävittiin 3-2, vaikka johdettiin sarjaa 2-1 ja toinen sarja meni sitten 2-4 vaikka johdettiin sarjaa 2-1 ja neljättä matsia muistaakseni 3-1. Ehkä se oli ne lyhyet pelimatkat, joka ratkaisi valinnan, tosin pelimatkan lyhyydestä ei ainakaan tämänpäiväisn esityksen perusteella näyttänyt olevan mitään hyötyä.
Ei ole pitkään aikaan ollut väijyvuoroja. Yleensähän juuri silloin tapahtuu jotain. Titanicilla varottiin jäävuoria kaikkina muina päivinä kuin onnettomuuspäivänä. Ja heti napsahti.
Nostetaan nyt ripaus valmiusastetta.
Nostetaan nyt ripaus valmiusastetta.
- DEFCON 5
Ilmaisee normaalia rauhanajan valmiutta. Siirtymisestä DEFCON 4:ään päättää JCS ja siirtymisestä ilmoittaa Yhdysvaltain puolustusministeri.
- DEFCON 4
Ilmaisee lisääntynyttä tiedustelua ja kansallista turvallisuutta kohottavia toimia.
- DEFCON 3
Ilmaisee joukkojen valmiuden kohottamista normaalia korkeammaksi. Joukkojen radiokutsumerkit vaihdetaan salassa pidettyihin kutsumerkkeihin. Ollut voimassa viimeksi syyskuun 11. päivän iskujen jälkeen.
- DEFCON 2
Ilmaisee edelleen kohotettua joukkojen valmiutta. Merkittävin kerta oli Kuuban ohjuskriisi vuonna 1962.
- DEFCON 1
Ilmaisee korkeinta mahdollista valmiutta. Sisältää luultavasti muun muassa strategisten pommittajien lähettämisen ilmaan ydinaselastissa sekä presidentin nousun Air Force Oneen. DEFCON 1:tä ei ole tiettävästi koskaan julistettu.
EDIT. Hahaa! Yllä oltiin jo nopeampia.
Ei ole pitkään aikaan ollut väijyvuoroja. Yleensähän juuri silloin tapahtuu jotain. Titanicilla varottiin jäävuoria kaikkina muina päivinä kuin onnettomuuspäivänä. Ja heti napsahti.