Pyydän anteeksi kaikilta komppanian jäseniltä. Nyt kun olen selvinnyt, voin paljastaa: Minut kaapattiin vihollisen komentokeskukseen Nuurdiksen toimistoon ja pakotettiin katsomaan nauhalta kaikki Bob Franciksen, Paul Baxterin, Jönni Blomqvistin ja Alpo Suhosen luotsaamat IFK-ottelut. Tämän jälkeen silmiini tungettiin tulitikut poikittain, käteni sidottiin tuoliin ja jouduin katsomaan jokaisen tämän kauden IFK:n ottelun puolella nopeudella . Samaan aikaan Tom Nybondas huusi korvaani sloganeita "Härifrån tvättas", "Intohimo, Fyysisyys ja Kunnia", sekä "Tässä ja Nyt". Taustalla Eero Somervuori, Markus Granlund ja Tyler Redenbach esittivät tiukoissa trikoissa kolmen tunnin viivelähtöversiota baletista "Joutsenlampi".Huomasitteko muuten, että yö yöltä komentaja Stigun viestit käyvät lyhyemmiksi, kaappauksensa jälkeen hän ei ole kuulostanut omimmalta itseltään
Tällä hetkellä makaan Tilkan sotilassairaalassa ja kuntoudun. Olen siis täysjärkinen ja mukana muonavahvuudessa. Tässä. Nyt. Minä. Sinä. Hän. Me. Te. He. Titityy.