Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 182 018
  • 7 196

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ei mitään tappiomielialaa miehet! Onko muka niin, että kaikista niistä 120% varmoista palstatotuuksista juuri tämä on se oikea, ja mekö sammuttaisimme kipinän, ja jättäisimme ainakin kolme Arskaa ilman kuudetta lihapiirakkaa aattona? Ehei, minä istun täällä kipinässä loppuyön vaikka yksin! Akka tieltään kääntyköön!

Muistio huomiseksi: Jos sinne tupakalle on pakko tuonne pakkaseen mennä, niin laita seuraavan kerran housut jalkaan. Oikea varuste ei ole takki, boxerit (joita ei näy takin alta) ja tohvelit. Tähänkin aikaan näkyy olevan joitain mainosten jakajia liikkeellä. Äijällä oli sellainen ilme, että odotti mun hetkenä minä hyvänsä repivän rotsin auki ja laittavan kopterin pyörimään, kun oltiin yhtäkkiä silmätysten tuossa ovella äsken.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Kipinän vaihto. Meitsi jatkaa. Hiljaista on. Tuossa justiin viereisen ympäri vuorokauden auki olevan kaupan pihalla oli jotain rähinää, mutta uskon, ettei siellä ollut Sir Penttiä, koska kenelläkään ei ollut takatukkaa. Voimme rauhoittua.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Aivan uskomatonta yhteisöllisyyttä.

Näin on, ja vaikka scholl ei tästä pidäkään, niin plussaa pitää antaa myös moderaattoreille pelisilmän käytöstä. Tässä oltaisiin muuten puolipalstaa pelikiellossa. Ja tuottaahan tämä ketju kuitenkin paljon hyvää apua tarvitseville ja näkyvyyttä itse Jatkoajalle.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Länsi-Pakilan nuorisotalo on paikka jossa presidentin-,eduskunta-ja kunnallisvaalien äänestykset järjestettiin täälläpäin vielä muutama vuosi sitten. Se on myös paikka jossa tapasin usein The Penan. Siellä olisi myös syytä olla partioita. Kävin äsken tarkastamassa, mutta en löytänyt mitään partioita, The Penttiä, enkä löytänyt koko nuorisotaloakaan. En myöskään meinannut löytää kotiini, saatikka avaimiani. Mistäköhän tämä kertoo..suurta juonittelua sanon minä.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Näin on, ja vaikka scholl ei tästä pidäkään, niin plussaa pitää antaa myös moderaattoreille pelisilmän käytöstä. Tässä oltaisiin muuten puolipalstaa pelikiellossa. Ja tuottaahan tämä ketju kuitenkin paljon hyvää apua tarvitseville ja näkyvyyttä itse Jatkoajalle.

Totta! Itsekin tullut jatkuvasti vilkuiltua, että onko tullut yksityisviestejä... Melkoista chat tämä ketju on ollut ja silkkaa skeidaa ilman asian hiventäkään:). Itse olen laittanut tuohon pottiin 20€ näinä molempina päivinä ja voisin laittaa joka päivä vielä jouluun astikin. Sitä rahaa nyt kuitenkin säästyy, kun sitä ei sattuneesta syystä tarvitse hallille kantaa, eikä jatkuvasti jaksa dokatakaan.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin on, ja vaikka scholl ei tästä pidäkään, niin plussaa pitää antaa myös moderaattoreille pelisilmän käytöstä. Tässä oltaisiin muuten puolipalstaa pelikiellossa. Ja tuottaahan tämä ketju kuitenkin paljon hyvää apua tarvitseville ja näkyvyyttä itse Jatkoajalle.

Ei kai meidän kaikkien yhteisesä hädässä moderaattoritkaan voi olla noin julmia? Tämä on kuitenkin meidän peli! Mä en ole töissä liigassa, mutta silti elän joka päivä jengini mukana, kuten varmaan tuhannet muutkin ihmiset.

Jotenkin tuli sellainen joulumieli tästä itselleni.

Soppaa kaikille.

-duud-
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Sitä rahaa nyt kuitenkin säästyy, kun sitä ei sattuneesta syystä tarvitse hallille kantaa, eikä jatkuvasti jaksa dokatakaan.

Jep, minä nyt lähden kyllä halliinkin jos sille päälle satun, mutta ei se kyllä vielä varmaan koskaan ole näin vaikeaa ollut. Noh, Alpon kaudella. Tosin silloin hävetti itse Alpo. Soppaa en osaa hävetä, enkä tuomita. Jos joku on valmis maksamaan sulle parisataatuhattatonttua, että lähdetkö kokeilemaan ja saat pitää rahat vaikka menisi vituiksi, niin kyllä minäkin lähtisin ellei ihmishenkiä olisi epäpätevyyteni takia vaarassa. Liian paljon liian nopeasti tuli Sopan kohtaloksi. Nybarille Soppa oli ns. laiskanmiehen valinta.

Edit: Mutta nyt gona lähtee goisaamaan. Hajotkaa väijyihinne kulit!
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
03.30-04.00 Stadin valot

Ollaanko siellä jo valmiina? Hiljainen yö ollut. Jotain rähinää tossa kadulla oli heti aluksi ja sen jälkeen taksista nousi Pari jamppaa, joista kummallakaan ei ollut kaljua, eikä takatukkaa, puhumattakaan viiksistä. I'm out.
 
Stadin valot säädetty tuikkimaan himmeänä vihollisen pelossa. Jos oikein muistan oli Miikafransilla suunnitelmia lähteä ryypylle. Hyvää ryyppyä kun sen aika koittaa. Älä huoli, me valvomme kyllä.
 

scholl

Jäsen
Näin on, ja vaikka scholl ei tästä pidäkään, niin plussaa pitää antaa myös moderaattoreille pelisilmän käytöstä. Tässä oltaisiin muuten puolipalstaa pelikiellossa. Ja tuottaahan tämä ketju kuitenkin paljon hyvää apua tarvitseville ja näkyvyyttä itse Jatkoajalle.

en usko heihin vielä. Kyllä se joku ajojahti tästä vielä saadaan. Olen melkoisen monta kertaa joutunut sellaisen kohteeksi ja kuten sanottua: fasistisista määräyksistä ei saa valittaa. Se on joku kristalliyö sitten kun meille napsahtaa kakkua 4kk per nuppi. Nilqvistejä nimittäin koko kööri ja jossain vaiheessa joudumme taas oikeusmurhan kohteeksi.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Stadin valot säädetty tuikkimaan himmeänä vihollisen pelossa. Jos oikein muistan oli Miikafransilla suunnitelmia lähteä ryypylle. Hyvää ryyppyä kun sen aika koittaa. Älä huoli, me valvomme kyllä.

Ei tänään. Vasta huomenna, jos jaksan näiden valvottujen öiden jälkeen.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kampissa rauhallista. Ei Jokerieita. Ei Masoja. Ei Penoja. Vain kännistä ihmismassaa vailla käsitystä The Tiedotteen merkityksestä. Opiskelukaveritkin olivat jo sammujneen ullikseen - onko tämä enne uuden johtajan synnyinseudusta? Kas, sitä en tiedä. Veljet naapurin - jatkakaa!!!
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sorry vartiokaveri jo etukätten, yritän toki olla melutta. Kuntsarilta on ny palattu ja puolikas pk-seutua koluttu läpi. Ei mitään muuta jäänyt käteen kuin että kyllä jengi tietää mistä on kyse, ja vähän on päässyt humala tarrautumaan (täähän on kuin joku fb päivitys, hyi ..ttu )
Olen aikaisemmin ehkä ollut jopa ylpeä HIFK:n vähän ylimielisestä tyylistä. Nyt kuitenkin olisi aika laskeutua tornista ja tulla fanien pariin. Tänään tulleet kommentit ovat ihan paskan jauhamista vailla mitään sisältöä. Laittaa oikeasti ottamaan päähän. Fanien arvostus on lähellä luokkaa nolla.
Fanikatsomo on ylänurkassa jotta sitä ei vaan näkyisi. Lisäksi kehdataan olla reagoimatta tällaiseen mahtavaan tempaukseen (en pidä tollaista hevonp:tä reagointina).

Kekälänen ja Jalonen, kiitos käynnistä. Saitte jotain sentään aikaan toisin kuin nämä muut.

Tovereilta jälleen hienoa vartiointia.
 
Nyt tapahtuu. Nordikselta kurvas just musta taksi kovalla vauhdilla byrån eteen. Kyydistä nousi kaksi naista ja yksi herra. Näkökenttääni häiritsi kova tuiske ja sen nostattama lumipölly, mutta näytti kuin miehellä olisi ollut takatukka. Sisältä juoksi huomattavan väsyneen oloinen henkilö maksamaan taksin kuljettajalle. Pena is back?
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väijyvuoroa en taaskaan ehtinyt varaamaan valvontatehtävistä johtuvien kiireiden takia. Kävin kysymässä neuvoa tilanteeseemme Paavo Väyryseltä, joka ilmoitti olevansa paras mies valmentajanpestiin, jos vain kiireiltään ehtisi. Sain kuitenkin Väykältä pinon hänen kirjoittamiaan kirjoja, joiden olennaisinta sanomaa yritän parhaillaan tiivistää faksattavaan muotoon.

Paluumatkallani Helsinkiin kuulin villin huhun, jonka mukaan Nybondas ja muu johto olisi siirtämässä officea stadikan torniin. Kuulemma se on lähin vastine norsunluutornille näillä leveysasteilla...

Voimia kipinämiehille! Toin samalla huopia ja täydennystä valopetroolivarastoon.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Nyt tapahtuu. Nordikselta kurvas just musta taksi kovalla vauhdilla byrån eteen. Kyydistä nousi kaksi naista ja yksi herra. Näkökenttääni häiritsi kova tuiske ja sen nostattama lumipölly, mutta näytti kuin miehellä olisi ollut takatukka. Sisältä juoksi huomattavan väsyneen oloinen henkilö maksamaan taksin kuljettajalle. Pena is back?

Et ampunut? Miten se on päässyt sinne asti, mä olin virittänyt kylkimiinoja kaikille sisääntuloväylille. ja vanhoja sakara- ja putkimiinoja Nordiksen ympäristöön ihan vaan Penan blokkaamiseksi. Nyt ptää kai lähtee menee, kun vielä ehtii!
 
Et ampunut? Miten se on päässyt sinne asti, mä olin virittänyt kylkimiinoja kaikille sisääntuloväylille. ja vanhoja sakara- ja putkimiinoja Nordiksen ympäristöön ihan vaan Penan blokkaamiseksi. Nyt ptää kai lähtee menee, kun vielä ehtii!

En uskaltanut. Oli niin Sir Penan oloinen hahmo, että kunnioituksesta jäpitin asennossa koko tarkkailun ajan.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kaakkois-Aasian attasea testaa viestilaitteistoa. Hyvin kuuluu, hyvin hälyyttää.

Saamani varman tiedon mukaisesti IFK ei ainakaan lähipäivinä ole julkaisemassa sopimusta Rockyn kanssa. Mies on nähty Thaimaassa ja sainkin äkkiä napattua kuvan miehestä, ennenkuin hän painui bungalowiinsa kahden ladyboyn kanssa.

http://www.imemc.org/attachments/nov2012/yasser_arafat.jpg

Aamu on valjennut. Painun etsimään totuutta pintaa syvemmältä. Laitan varmuudeksi smokin märkäpuvun alle, jos pinnalle palattuani paatissa on tiedotustilaisuus käynnissä. Jakselua kipinään, te työn raskaan raatajat, sormusen ritarit.
 
Äsken paikalle kurvannut seurue poistui äsken yhtä nopeasti kuin tulikin. Yritin saada vankeja kuulusteltaviksi, mutta epäonnistuin. Piipittävä faksi sai minut hermostumaan juuri ratkaisevalla hetkellä. Otin faksin vapiseviin käsiini, onko se tässä. Vittu väärä hälytys. Faksi oli Keklun juonia, lähetti mainoksen Jokereiden tulevista kotiotteluista. Onko Wabbit hereillä? Mä voisin mennä ja pyyhkästä.
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Jaahas, tästä lähtisi kipinävuoro sitten liikkeelle. Illalla nautitun hernesopan johdosta pitää antaa suojeluvaroitus kaikille lähellä oleville. Toistaiseksi rintamalla kaikki kunnossa. Faksissa on paperia, F5 sormi on viritetty optimiin ja sumppia riittää.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannoin oman korteni kekoon ja pidin liekkiä yllä Vltavassa. Dinoja ei näkynyt, ei liioin böömiläisiä takatukkiakaan. Taksi- ja bussijonoistakaan ei tarkka katseeni erottanut ketään potentiaalista. Jonoista tuli mieleen pula-ajan soppajonot, soppajonoista tuli mieleen Soppa. Sopasta tuli mieleen vitutus. Vitutuksesta tuli mieleen kaikki, joilla on sama vitutus. Ja siitä tuli mieleen, että me kaikki olemme HIFK ja meillehän ei vittuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös