"Sopivin" puolivälierävastustaja?

  • 14 893
  • 127

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti TosiFani
Lueskelin ottelusarjasta kirjoitelun ja huomasin ettei ala-aste (sellaista ei muuten enää ole) tyyli ollutkaan ehkä IFK fanien syytä vaan erään espoolaisen, on se sitkeä. Kova sarja tulee olemaan. Materiaalilta HIFK on selvästi parempi, mutta joukkueena ja valmennukseltaan Lukko on edellä.

Toivottavasti tarkoitat DaEspoota, minä ainakin olen pitänyt varsin matalaa profiilia, ja koittanut pitää keskustelun itse aiheessa. Vain todella hyvällä mielikuvituksella minut saa tuohonkin syylliseksi, ennakkoasenteella se kyllä varmasti onnistuu. Otteluketju meni pois raiteiltaan oikeastaan siinä vaiheessa kun Z ja toke tappeli, ja niin monia kiinnostaa että kumpi voitti, vaikkei sillä ole merkitystä. Eipä tuo Daespookaan kyllä mitään suurempaa taistelua ole siellä aiheuttanut, ainoastaan selostanut tuota tappelua.

Puolivälieräketju taas on mennyt melko sopuisissa merkeissä, mitä nyt pientä sanailua.

Kyllä nuo ovat menneet ihan IFK fanien taholta vituiksi. Pahimpina Isaksson jne.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad


Kyllä nuo ovat menneet ihan IFK fanien taholta vituiksi. Pahimpina Isaksson jne.

Nyt on pakko puolustella sinua. Kyllä nimittäin niitä ala-aste -juttuja viljeli pääasiassa HIFK-fanit ja Isaksson oli yksi pahimmista, mutta onhan hän ennenkin kunnostautunut, joten ei siinä mielessä yllätys. Jotkut HIFK-fanit antoivat kyllä tosi lapsellisen ja junttimaisen kuvan itsestään, mutta toki hyviäkin kirjoittajia sieltä löytyy. Edes minulta ei karkaa mopo noin pahasti käsistä, vaikka lapsellinen olenkin :).
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähänkin ketjuun voisi vielä tokaista, että HIFK oli ihan mukava puolivälierävastustaja loppujen lopuksi, kun päästi Lukon noin nopeasti välieriin. Piinava sarjahan se tosin oli. Vaikeampaa olisi varmasti tullut Kerhon kanssa, otaksun. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ja seuraavaksi välierävastustajan kimppuun muissa ketjuissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös