Ainakin 2. Bundesligassa tehnyt kovemmat piste/peli kuin Ian MacNeil.
Ei ehkä tarkoita mitään tai sitten tarkoittaa, katsotaan nyt. Aika hyvältä pelimieheltä näyttäisi statsien perusteella.
Oli näemmä viime kaudella Saksassa liigan syöttökuningas 51:lla syöttöpisteellä.
Eilisen tiedotustilaisuuden mukaan Sport siis hakee vielä maalivahtia, puolustajaa ja keskushyökkääjää. Tuo viimeinen hieman ihmetytti, kun puhtaita senttereitä joukkueessa on jo Strömberg, Laitinen, Riska ja kuntouduttuaan MacNeil. Lisäksi Pahkalaa voi huoletta peluuttaa keskellä jos tarve tulee. Tietysti tässä on takana varmasti se, että Mac pääsee aloittamaan vasta marraskuun tienoilla. Ja jos niin häjysti käy ettei MacNeiliä Sportissa ensi kaudella nähdä niin sitten sentterikalusto ei ole mitenkään ylimitoitettu.
Conny Strömberg on Sportin uusin hankinta. Aikamoinen pistenikkari.
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=9940
Kiva kikka mieheltä.
http://www.bluedevilsfan.de/audio-video/20040319t1.avi
http://www.youtube.com/watch?v=ywzstY4ThMM
Olen samoilla linjoilla siinä mielessä että Macin ei-jatkolle Sportissa on aika monta puoltavaa tekijää;Kuten sanoin, niin Macneil tuskin Sportissa tulee ensikaudella pelaamaan yhtään peliä. Ei, en usko että pelaa, vaikka kaveri itse seuranjohto mukaan luettuna vannovat että Ian Sportin paidassa ensi kaudella viilettää. Toki olen tyytyväinen jos olisin väärässä.
Kuten sanoin, niin Macneil tuskin Sportissa tulee ensikaudella pelaamaan yhtään peliä. Ei, en usko että pelaa, vaikka kaveri itse seuranjohto mukaan luettuna vannovat että Ian Sportin paidassa ensi kaudella viilettää. Toki olen tyytyväinen jos olisin väärässä.
Elokuun 20. joukkueeseen liittyvälle Conny Strömbergille on kaavailtu ykkössentterin paikkaa Markus Jämsän ja Vesa Myllyahon rinnalta. Sport alkaakin olla kokoonpanon osalta aika valmis.
- Ian MacNeilin minä lasken jo vahvuuteemme, kun mietiskelen kokoonpanoa. Hänen lisäkseen tarvitsemme vielä maalivahdin ja rightin pakin. Sitten joukkue on kasassa.
Toivottavasti tuo nyt sitten aikuisten oikeasti on näin.Sportin kotisivut kirjoitti:- Ian MacNeilin minä lasken jo vahvuuteemme, kun mietiskelen kokoonpanoa. Hänen lisäkseen tarvitsemme vielä maalivahdin ja rightin pakin. Sitten joukkue on kasassa.
mendieta kirjoitti:Ja pelaajabudjetti on 100 000€ pienempi kuin viime kaudella, voi vetää johtopäätöksen paljon sitä ilmaa on osissa sopimuksia ollut. Juuri tätä minä olen peräänkuuluttanut.
Aika helvetin hyvät sopimusehdot ruottin pojalla. Voi purkaa sopimuksen jos saa
diilin Saksan pääsarjasta tai Sveitsin A- tai B sarjasta. Hän saa parempaa palkkaa mitä sai Saksan divarista ja lisäksi hänen ei tarvitse saapua Vaasaan ennen elokuun 20.päivää.
Hyvä hankinta mutta saapa nähdä onko vielä kokoonpanossanne kun sarja alkaa.
http://www.hockeysverige.se/news_show_conny_stromberg_testar_finska_andraligan.html?id=153637
Aika helvetin hyvät sopimusehdot ruottin pojalla. Voi purkaa sopimuksen jos saa
diilin Saksan pääsarjasta tai Sveitsin A- tai B sarjasta. Hän saa parempaa palkkaa mitä sai Saksan divarista ja lisäksi hänen ei tarvitse saapua Vaasaan ennen elokuun 20.päivää.
Hyvä hankinta mutta saapa nähdä onko vielä kokoonpanossanne kun sarja alkaa.
Meikäläinen ei ymmärrä tollasia soppareita.. Toi Sveitsin B-liiga on kuitenkin ihan realistinen vaihtoehto Connyboy:lle, ja aika varmuudella maksavat enmmän kuin mitä Sport pystyy. Eli nyt sitten pitää jossitella sarjan alkuun saakka jos arvon Connuboy ei muualle kelpaa..? Tsiisus !
No MacNeil ei varmasti ole kokoonpanossa sarja-avauksessa, se tiedetään jo nyt. Mutta mitä tulee Strömbergiin, niin ehkä tuon jutun luettua on täällä spekuloitu liikaa noilla negatiivisilla vaihtoehdoilla. Itsehän Conny painottaa että hän on väsynyt pelaamaan Saksassa (för mycket politik..), ja että Sport on hänelle maantieteellisestikin hyvä vaihtoehto. Sportissa pelaa ensi kaudella myös kaksi muuta svenssonia ja Vaasassa pärjää muutenkin ruotsinkielellä lähes joka paikassa niin ei pitäisi hirveästi olla viihtymisen kanssa ongelmia. Aivan eri asia senkin suhteen olisi pelata jossain Perä-Korven Kiekkometsoissa.Kun puhutaan 1. ja 2. senttereistä ja ei olla varmoja siitä, että ovatko miehet enää rosterissa, kun kiekko tippuu jäähän sarjan avauksen merkiksi, niin on sportin johto ottanut aikamoisen riskin.