Sopimukset kaudelle 2014–2015

  • 268 847
  • 746

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Sen lisäks Ilkka Pikkarainen on pelannut uransa parhaan kauden juuri Hirson rinnalla, joten potentiaalia olisi siinäkin kaksikossa. Ja Jarkko Ruutu on liigan parhaita hyökkääjiä puolustuspäässä, enkä itse ainakaan heti muista, että tällä kaudella olis tullut niitä ylilyöntejä.

Siis jos Hirso ja Pikkarainen pelasivat hyvin yhteen viisi vuotta sitten, pitäisi olettaa että pelaavat hyvin yhteen nytkin? Aika kaukaa haettu kun molemmat ovat tuon viisi kautta vanhempia ja hitaampia nyt.

Täytyy seurata kiekkoa aika vähän, jos ei ole nähnyt Ruudun ylilyöntejä tällä(-kin) kaudella.. Jäähymäärä on toki laskenut kolmella viime kaudella (192-122-86) mutta niin on pistemääräkin (35-29-21). Itse en ole koskaan nähnyt, että Ruutu olisi erityisen hyvä kaukalon kummassakaan päässä. On tehnyt ihan ok tehoja, ja puolustaa myös ihan ok mutta ei ole koskaan ollut edes Liigan parhaimmistoa kummassakaan. NHL:ssä pelatessaan oli lähinnä hämmentäjänä ja oman joukkueen sytyttäjänä. Playoffeissa hän oli parhaimmillaan, mutta Suomeen palattuaan tuokin osaaminen on jäänyt vähemmälle huomiolle, kun on keskittynyt pelleilemään.
 

Aabe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siis jos Hirso ja Pikkarainen pelasivat hyvin yhteen viisi vuotta sitten, pitäisi olettaa että pelaavat hyvin yhteen nytkin? Aika kaukaa haettu kun molemmat ovat tuon viisi kautta vanhempia ja hitaampia nyt.
Kyllä se vie älyttömän pitkälle että ajattelee ja näkee pelin samalla tavalla. Pelaajan pelisilmä tai ajattelutapa ei kyllä hirveästi muutu ajan kanssa, taidot toki kehittyvät ja pelinopeus muuttuu..
Olisi muuten hauska nähdä tämän päivän Ramstedt ja Rinkinen pelaavan yhdessä!
 
Siis jos Hirso ja Pikkarainen pelasivat hyvin yhteen viisi vuotta sitten, pitäisi olettaa että pelaavat hyvin yhteen nytkin? Aika kaukaa haettu kun molemmat ovat tuon viisi kautta vanhempia ja hitaampia nyt.
Pelaavat pelaavat useimmiten hyvin yhteen samanlaisten ajatusten takia. Hirso ja Pikkarainen pelaavat luultavasti edelleen sitä samaa peliä, jota pelasivat viisi vuotta sitten. Molemmat ovat viisi vuotta kokeneempia ja viisaampia, eivät välttämättä vanhempia ja hitaampia. Eiköhän jokainen lätkää enemmän seuraava tiedä, että tietyillä pelaajilla aina vain kulkee yhdessä pelatessaan, enkä näe mitään selkeää estettä miksei Pikkarainen-Hirso olisi yksi tämmöinen kaksikko.

Täytyy seurata kiekkoa aika vähän, jos ei ole nähnyt Ruudun ylilyöntejä tällä(-kin) kaudella.. Jäähymäärä on toki laskenut kolmella viime kaudella (192-122-86) mutta niin on pistemääräkin (35-29-21).
Toki Bluesin pudottua ei ole pudotuspelejä tullut katsottua kuin pari matsia, mutta runkosarjassa tottakai jokainen Bluesin peli ja muutamat muutkin ottelut. Luettele ihmeessä niitä ylilyöntejä, kun niitä selvästikin on paljon tapahtunut. Tilastoista katsoin niin Jarkko Ruutu otti tällä kaudella 0 ulosajoa, joten ilmeisesti ylilyönnit eivät kuitenkaan ulosajoihin johtaneet ja rangaistusminuuteissa yhteensäkin jäi kärkikymmenikön ulkopuolelle.

Itse en ole koskaan nähnyt, että Ruutu olisi erityisen hyvä kaukalon kummassakaan päässä. On tehnyt ihan ok tehoja, ja puolustaa myös ihan ok mutta ei ole koskaan ollut edes Liigan parhaimmistoa kummassakaan.
Jokereissa Jarkko Ruutu on kolmessa kaudessa kerännyt +11, +13 ja +17 plusmiinustehot. Tämän kauden lukemalla Ruutu oli ensimmäinen pelaaja, joka ei pelannut Kärpissä tai Tapparassa. Lukema on myös +7 parempi kuin Bluesin parhaan (Tommi Huhtala) vastaava. Sen lisäksi että Jarkko on erittäin vihattu vastustajan leirissä, niin mies on lähes poikkeuksetta todella tykätty omassa joukkueessa. Vaikka mies kentällä on vastustajalle kusipää, niin kyseessä on ennen kaikkea joukkuepelaaja, vaikka aiemmilla kausilla tulikin näitä tyhmiä tekoja.

Tottakai Jokereiden tai Jarkko Ruudun otteita ei tullut mitenkään erityisesti pantua silmälle, kun huhut siirrosta alkoivat vasta kauden loputtua, eli aika paljon mutulla tässä mennään. Jokerifanit voivat enemmän valistaa, mutta kyllä mä näen, että Ruudulla on edelleen paljon annettavaa lajille. Ymmärrän toki, että herättää aika paljon vihaa joissakin.

Oleellisin asia on kuitenkin palkka. Ei mies mitään semmoista tarjoa, mistä kauheasti kannattaisi tämmöisen köyhän joukkueen maksaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Facebookista bongasin että ilmeisesti ensi kauden Bluesin runko julkaistaan viimeistään 28.4. Kauppakeskus Sellossa klo 18:00 aikoihin. Tosin jos muistan oikein niin viime keväänä taisi olla niin että päivällä oli ekaksi joku tilaisuus medialle ja sitten iltapäivällä oli tämmöinen samanlainen fani-tapahtuma.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Olennaisin ongelma J. Ruudun kanssa on se, että kaveri ei sovi alkuunkaan seuran arvomaailmaan. Blues on perisuomalainen rehellinen duunarijoukkue (tämä on sekä vahvuus että heikkous) ja J. Ruudun jatkuva epäurheilijamainen käytös, typerät tempaukset ja itsensä korostaminen olisi täyttä myrkkyä joukkueelle. Se paljonko palkkaa kaveri saisi, tai paljonko pisteitä tekisi on täysin toissijaista.

Itse olin vuosikausia J. Ruutu- fun clubin jäsen, mutta takki on kyllä kääntynyt täysin viimeisen parin vuoden aikana. Tätä kaveria ei saa edes harkita.

----

Ja vähän asiaa muistakin äijistä.

Pitkäsen lähtö ihmetyttää. On vaikea kuvitella että se saisi kovin paljon enemmän rahaa tai vastuuta Saipassa, enkä oikein voi kuvitellakaan että häntä ei haluttu pitää meillä. Puolitoista vuotta tuota kuitenkin kasvatettiin liigapelaajan mittoihin ja tulostakin tuli jo. Mistä siis kiikasti? Viivyttelikö tai pihistelikö Ahola? Kuten ehkä kävi Pöystinkin kanssa?
Vai onko rahat vaihteeksi niin loppu että neloseen kasataan Rutasta ja Roobaa, ja laitetaan paukut ylempiin ketjuihin?

Kantola on hyvä hankinta. Mies on ilmeisesti täyttä rautaa maalin edessä - alue jossa Blues oli yllättävän heikko kuluneella kaudella vaikka joukkue oli täynnä raastajia. Ei pahemmin nähty Marvinhurmemaisia perse molarin sylissä-ohjauksia tällä kaudella. Eli ehkä tässä olisi se ensimmäinen pala toimivaan yv-peliin tulevalla kaudella. Siihen sitten vielä ne isommat palat: sentteri ja pakki.

Huhujen mukaan McRae on jatkamassa. Hyvä. Ominaisuudet todella hyväksi liigapelaajaksi ovat olemassa, nyt ne pitää kaivaa entistä paremmin esiin. Se ajoittainen fleguilu ja kuvasta katoaminen pois, enempää vastuunottoa ja kovemmalla intensiteetillä. Ulkkarien kohdalla pitkäjänteinen työ on varmasti fiksumpaa kuin syksyn/talven aikana tehdyt sokkohankinnat (noistahan on nähty huonoja esimerkkejä joukkueellisen verran viime vuosien aikana).
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Olennaisin ongelma J. Ruudun kanssa on se, että kaveri ei sovi alkuunkaan seuran arvomaailmaan. Blues on perisuomalainen rehellinen duunarijoukkue (tämä on sekä vahvuus että heikkous) ja J. Ruudun jatkuva epäurheilijamainen käytös, typerät tempaukset ja itsensä korostaminen olisi täyttä myrkkyä joukkueelle. Se paljonko palkkaa kaveri saisi, tai paljonko pisteitä tekisi on täysin toissijaista.

Itse olin vuosikausia J. Ruutu- fun clubin jäsen, mutta takki on kyllä kääntynyt täysin viimeisen parin vuoden aikana. Tätä kaveria ei saa edes harkita.

Kyllähän juttu on niin, että Rudi on Märän ja parin muun kaverin kanssa niitä pelureita jotka on ihan perseestä, tai sit ne pelaa meidän jengissä.
En itsekkään ole ihan valmis Rudia Bluesiin ottamaan (jos on edes tulossa?), ja sama juttu talonmies Pikkaraisen kohdalla mutta tulee sitte jos on tultava. Paljon on Ruudussa kuitenkin hyvääkin näiden kyykistelyjen vastineeksi, muunmuassa loistava asenne puolustuspäässä ja tekeehän Jakke joskus maalejakin...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En nyt oikein ymmärrä mitä täällä taas itketään ja kitistään?! Mehän emme siihen pysty vaikuttamaan tuleeko meille joku pelaaja vai ei...sen enempää kuin Jokerit-fanitkaan aikoinaan kun Rudi Jokereihin meni. Ihmettelen kovasti tätä näkemystä ja ennen kaikkea asennetta: En tule peleihin jos se rotta tulee meille?! Mitä helvettiä? Yhden tai kahden pelaajan takia käännätte takkinne?! Ohhoijakkaa...

Kuka täällä takin kääntämisestä on puhunut. Jos apina tulee Bluesiin, jätän siksi aikaa matsit väliin, en lopeta seuraamista. Kyllä ne (Nelosen) Ruudusta näkee, mutta hallille en ropojani tuo. Protestoin siis ainoalla keinolla joka mulla on, lompakolla. Sitten kun tämä mätäpaise lähtisi tässä toivottavasti kuvitteellisessa skenaariosta seurasta, palaisin toki itsekin hallille.

Ei apinalle. Kyllä jääkiekolle, aidoille arvoille ja kunnialle.
 
Viimeksi muokattu:

Red28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Detroit Red Wings
Sanokaa mitä sanotte mutta ajatuksena Pikkarainen - Liivik - Rudi - ketju olisi kyllä liigan vittumaisin ketju. Toisaalta voi olla että ois myös jäähyminuutit kohillaan, mutta kyllä toi ajatuksena on ihan mielenkiintoinen. Jos ne pahimmat pellehypyt jäis pois ja keskityttäis vaan rehellisen kovaan ja vittumaiseen peliin.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sanokaa mitä sanotte mutta ajatuksena Pikkarainen - Liivik - Rudi - ketju olisi kyllä liigan vittumaisin ketju.

Se on jompikumpi eikä kummatkin, pahimillaan ei kumpaakaan. "IFK-ikoni" Liivikin vaihto punasesta siniseen oli itselleni paljon suurempi asia ja se herätti samalla median kiinnostusta. Jos Rudi tulee niin oi armas, minkä huomion se siirto saisi ja sitä Blues tarvitsee joten ei voi ymmärtää nimimerkkien Juhaht ja Blågula kirjoituksia. Arvomaailma blääblää sitä ja tätä. Ei yksikään pelaaja ole suurempi kuin seura eikä yksi pelaaja määritä seuran pelillistä identiteettiä.

Ruutu, Ahon kurinalaisessa valmennuksessa ja roimalla palkanalennuksella kelpaa erittäin hyvin. Kannattaa myös muistaa, että Bluesin nelosketjusta puuttuu tällä hetkellä kaksi pelaajaa joten jompikumpi, Pikkarainen tai Ruutu on saatava.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se on jompikumpi eikä kummatkin, pahimillaan ei kumpaakaan. "IFK-ikoni" Liivikin vaihto punasesta siniseen oli itselleni paljon suurempi asia ja se herätti samalla median kiinnostusta. Jos Rudi tulee niin oi armas, minkä huomion se siirto saisi ja sitä Blues tarvitsee joten ei voi ymmärtää nimimerkkien Juhaht ja Blågula kirjoituksia. Arvomaailma blääblää sitä ja tätä. Ei yksikään pelaaja ole suurempi kuin seura eikä yksi pelaaja määritä seuran pelillistä identiteettiä.

Ruutu, Ahon kurinalaisessa valmennuksessa ja roimalla palkanalennuksella kelpaa erittäin hyvin. Kannattaa myös muistaa, että Bluesin nelosketjusta puuttuu tällä hetkellä kaksi pelaajaa joten jompikumpi, Pikkarainen tai Ruutu on saatava.

Yksikään pelaaja ei todellakaan ole seuraa suurempi ja siksi jos seuran arvoihin ei kuulu lajin halventaminen, kusipäisyys ja yleinen mulkkuus, on näitä arvoja edustavan pelaajan katseltava muualle.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ruutuhan ei varmasti Bluesiin päädy yksin jo budjettisyistä, mutta minä ottaisin avosylin vastaan. Ihan sama pelleileekö vai ei kunhan plusmiinus/tehot/penaltymin ovat kunnossa - niillä pelaaja mitataan. Itse olen (lähes) aina tykännyt Jakesta.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Ruutuhan ei varmasti Bluesiin päädy yksin jo budjettisyistä, mutta minä ottaisin avosylin vastaan. Ihan sama pelleileekö vai ei kunhan plusmiinus/tehot/penaltymin ovat kunnossa - niillä pelaaja mitataan. Itse olen (lähes) aina tykännyt Jakesta.


Jos Ruutu haluaa pelata suomessa ja pääkaupunkiseudulla, niin Bluesiinhan tuo päätyy. Ei Jaken tartte enää rahan takia pelata.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ei Jaken tartte enää rahan takia pelata.
Ei varmaan tarvii. Mutta joillakin noilla kovilla uransa ehtoo puolella olevilla pelaajilla on sellainen ajattelutapa että jos liksa ei ole vähintään X euroa niin sitten isketään mielummin hokkarit naulaan kun pelataan jollain (omasta mielestä) säälittävällä liksalla. Kuitenkin Suomeeen palatessaan Rudihan piti sitä Hifkin jotain (150 k?) tarjousta kunnianloukkausena, joten eiköhän se ihan hyvää liksaa pyytäisi jos Bluesiin tulisi.

Sanokaa mitä sanotte mutta ajatuksena Pikkarainen - Liivik - Rudi - ketju olisi kyllä liigan vittumaisin ketju.
Oishan toi kyllä paperilla helkkarin hyvä ketju. Tiedä sitten miten hyvin Liivik ja Rudi pelasi yhteen kun pelaajat on ollu yleensä ollut napit vastakkain kentällä. Siksipä itellä herää kysmys että mahtuvatko samaan pukukoppiin.

Ruutuhan ei varmasti Bluesiin päädy yksin jo budjettisyistä, mutta minä ottaisin avosylin vastaan.
Samaa veikkaan minäkin. Tosin yksi Bluesin sponsoreista taitaa olla kova Rudi fani, joten tiedä sitten jos sieltä tulis jotain lisärahoitusta Rudin liksaan. Mutta itselle se ois ihan sama tuleeko Rudi vaiko ei. Kyllähän sitä sais varmaan välillä hävetä samalla tavalla kuin Jan Calounin sukeltelulle. Enemmän aikoinaan häiritsi se kun huumehörhö Karalahti tuli Bluesiin, mutta senkin kanssa oppi elämään.

Yksikään pelaaja ei todellakaan ole seuraa suurempi ja siksi jos seuran arvoihin ei kuulu lajin halventaminen, kusipäisyys ja yleinen mulkkuus, on näitä arvoja edustavan pelaajan katseltava muualle.
Mites toi huhuissa ollut Pikkarainen? Musta kun pelaajatyypinä on ihan samaa maata kuin Ruutu. Mun silmissä ainoa ero on se että Ruuttu on NHL/maajoukkue taustansa takia paistatellu julkisuudessa Helsingin valoissa kun Pikkarainen on saanut toilailla rauhassa jossain Päijät-Hämeessä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Maanantaina 28.4 ennen tuota mainostettua yleisötilaisuutta julkistetaan ensi kauden joukkue. Luvassa on useita uusia pelaajasopimuksia. Malttia ystävät. Ja hyvää pääsiäistä!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Maanantaina 28.4 ennen tuota mainostettua yleisötilaisuutta julkistetaan ensi kauden joukkue. Luvassa on useita uusia pelaajasopimuksia. Malttia ystävät. Ja hyvää pääsiäistä!
Ensi kauden runkohan sieltä silloin paljastuu ja ilmeisesti luvassa myös nimi/nimiä joita ei ole täällä huhuissa esiintynyt.

Mitä sitten Ruutuun tulee en usko miehen oikein sopivan Ahon ja Bluesin nykyisiin kuvioihin. Vaikka itsekin kannatan tätä "kokemusta alempiin ketjuihin" niin hinta-/laatusuhteessa löytyy kyllä parempiakin pelaajia tuohon rooliin. Mitä sitten tulee tähän mielensä pahoittamiseen siitä jos Rudi meille tulisikin en oikein voi kuin nauraa vaikka jokaisella tietysti on oikeus omaan mielipiteeseen.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Unohtakaa se Ruutu. Mies likaisi joukkueen imagoa pahasti.

Nekin rahat voisi käyttää vaikka Bambi Lehtosen kotiuttamiseen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitä sitten tulee tähän mielensä pahoittamiseen siitä jos Rudi meille tulisikin en oikein voi kuin nauraa vaikka jokaisella tietysti on oikeus omaan mielipiteeseen.

Eihän tässä kukaan mieltänsä pahoita, mutta jossain menee raja jokaisella. Mulla se menee apinan palkkaamisessa. Jos apina joukkueeseen halutaan niin siitä vaan, säästyypähän kausarirahat siltä lyhyeltä stintiltä, jonka ikäloppu kyykkypaska vielä pystyy jääkiekkoa pelaamaan. Ei siinä sen kummempaa, hallillekin palaisin heti kun kyykkypaska olisi sieltä kadonnut. Jännä toki nähdä, että näinkin moni olisi valmis sen joukkueeseen ottamaan. Kertoo toki siitä, ettei seuralla, tai sen faneilla, ole ilmeisesti mitään arvoja. Eipähän tarvitse ihmetellä miksei ole identiteettiäkään. Mulle viime vuosien Blues on edustanut, Marjamäen toista kautta lukuunottamatta, periksiantamattomuutta, kovuutta ja oikeanlaista kunniantuntoa. Apina on näiden kaikkien antiteesi.

Pikkarainen on ihan toista maata, se on pelkästään vittumainen. Kelpaisi ihan hyvin jengiin.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Urheilusanomien mukaan Pikkarainen menee Tepsiin Suikkasen huokuttelemana. Tuskin siis nähdään Bluesissa.

Ruutua en toivoisi näkevän Bluesissa. Jos tulee niin saa lopettaa epäurheilijamaisen käyttäytymisen ja keskittyä pelaamaan.

Kantola oli saletissa hyvä haku. Giliattin ottaisiin mieluusti, jotain huhua oli jossain hänen tulosta Bluesiin?
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eihän tässä kukaan mieltänsä pahoita, mutta jossain menee raja jokaisella. Mulla se menee apinan palkkaamisessa. Jos apina joukkueeseen halutaan niin siitä vaan, säästyypähän kausarirahat siltä lyhyeltä stintiltä, jonka ikäloppu kyykkypaska vielä pystyy jääkiekkoa pelaamaan. Ei siinä sen kummempaa, hallillekin palaisin heti kun kyykkypaska olisi sieltä kadonnut. Jännä toki nähdä, että näinkin moni olisi valmis sen joukkueeseen ottamaan. Kertoo toki siitä, ettei seuralla, tai sen faneilla, ole ilmeisesti mitään arvoja.

Sähän nyt näköjään oot pahoittanut mielesi jo tästä pelkästä spekuloinnista. Ja ihmisten omista arvoista sun on turhaa lähteä puhumaan, jos omat ovat noin naiivilla tasolla...

Jo pelkästään sun takia toivon, että Ruutu tulee meille ja ollaan finaaleissa ens kaudella. Siellähän sitten kyrvistelet ruudun ääressä katsomassa niitä. Vai voitko edes katsoa sieltä kun kyseessä on kuitenkin Ruutu.fi ;)
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ruutua en toivoisi näkevän Bluesissa. Jos tulee niin saa lopettaa epäurheilijamaisen käyttäytymisen ja keskittyä pelaamaan.

Itse toivottaisin Ruudun kyllä mun Bluesiin pelaamaan. Onhan se melkoinen hämmentäjä ja ylilyöntejä tulee enempi kuin olisi tarve, mutta uskoisin, että auktoriteettisen valmentajan työkaluna hän olisi oiva pelimies. Ruutu on kuitenkin pohjimmiltaan älykäs pelaaja, vaikka kanavoikin sen turhan usein siihen omaan showhunsa. Värikäs pelaaja, mielummin sininen kuin punainen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
t. Jännä toki nähdä, että näinkin moni olisi valmis sen joukkueeseen ottamaan. Kertoo toki siitä, ettei seuralla, tai sen faneilla, ole ilmeisesti mitään arvoja.
Kuten itse sanoit, seura on aina suurempi kuin yksittäinen pelaaja. Aina. Siitä huolimatta onko pelaaja Jan Caloun, Otakar Janecky, Jere Karalahti, Camilo Miettinen, Juuso Ikonen tai Jarkko Ruutu. Kun Bluesin paita vedetään päälle ollaan osa "meitä". Aina.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huoh. Itse en todellakaan haluaisi Ruutua meille. Ei sopisi mielestäni ollenkaan siihen tarinaan mitä ollaan pitkäjänteisesti rakentamassa. Minäkin joskus muinoin tykkäsin kaverista, mutta en todellakaan enää.

Väitän että suurin osa Bluesin kannattajista kannattaa seuraa puhtaasti tunnesyistä. Seuran rahankeruu perustuu näihin kannattajien tunteisiin ja tämän takia tunnesyyt on syytä ottaa huomioon pelaajahankinnoissa. Karalahdet, Liivikit tai edes Hirschovitsit eivät ole minua juuri haitanneet koska ovat käsittääkseni ottaneet hölmöilyistään opiksi. Sen sijaan Ruutu pelleilee jatkuvasti vakavalla asialla esittäen loukkaantumisia. Ei liity suoranaisesti ketjun aiheeseen, mutta mielestäni normaalista filmaamisesta (sukeltaminen) pitäisi tuomita se 2min rangaistus ja siitä että filmaa loukkaantunutta (esim. kuolevat joutsenet ja/tai makoilu) pitäisi (voida?) tuomita ottelurangaistus.
 

Blondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mun mielestä Ruutu menee täysin yksi yhteen näitten Liivikkien ja Hirsojen ja Karalahtien kanssa. Ei tavallaan mitään väliä mitä joskus on tehnyt. Jotenkin vaan aina kun jätkä vetää kauniin Sinisen päälle hän on yksi meistä, syntyy sellainen rakkaussuhde. Itsekkin olen kritisoinut joskus ja huudellut jullia tai jotain. Mutta Blues on ja säilyy (ainakin toivottavasti). Jos Ruutu on tullakseen on hän erittäin hyvä roolipelaaja joukkueeseen. Hyvä AV-pelaaja, eli korvaa Pöystiä ainakin jonkin verran. Edelleen olen huolissani Sapen korvaajasta. Jotenkin vaan taas tällä hetkellä tuntuu että sillon tän kuun lopussa julkaistaan soppareita, on ne Jykä Ahon pelitapaan sopivia hyviä soppareita Talajan ja Kantolan lisäksi. Ehkä nää on näitä pikkutuntien fiiliksiä, tiedä sitten.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Luvassa on useita uusia pelaajasopimuksia.
No ainakin siellä pitäs olla pari-kolme hyökääjää ja pakki. Ehkä myös kakkosveska jos katsotaan että on fiksumpaa antaa Kähkösen kasvaa junnuissa. Oma mutu on että siellä tulee olemaan sekä McRaen että Ladan jatkot. Bluesin tilanne olisi:

Kantola - Hirschovits - Aaltonen
Talaja - (Hankinta) - (Hankinta)
(McRae?) - Makkonen - Tiivola
Rooba - Liivik - Virkkunen
+ Rutanen, (Nyberg?)

Kuuka - Malmivaara
Kaijomaa - Seppälä
(Lada?) - (Hankinta)
+ Tikkinen, Westermarck

Nieminen
(Hankinta)
+Kähkönen

Hifkiin on huhuiltu tota Jypin Yohann Auvitua. Itsellä kävi mielessä että oisko kuitenkin Bluesin hankintalistalla kun meillä on toi sen ex-valkku Jyrki Aho. Kaiken järjen mukaan ainakin yhden pakin ois vielä tultava jos Lada ei saa jatkoa tai Tikkinen luottoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös