No kovin on Nuoli syvällä ahterissa, vai mikä on? Tiedän kyllä, että Lemmy & co. oli juuri Suomessa ja muutenkin useasti täällä poikkeavat. Olen nähnyt monta kertaa, siitä ei ole kyse. Kai sitä nyt silti toivoa saa? Kun kerran omassa kaupungissa tuon luokan kekkerit on.
Eli nuo lisäykset kertoi siitä, että luokkaa ynnä muut tulee tuo loppuosasto olemaan.
Toivoa aina saa. Joskus toiveet toteutuvatkin. Ynnä muut -osastoa Sonispheren kattauksessa on toki riittämiin, joten ymmärrän mainiosti toiveesi ja toivon, että Lemmykin saadaan Poriin asti, jos ei Sonisphereen niin sitten muuten. Motörhead on kuitenkin aina Motörhead.
Itse olen moottoripäät nähnyt kolmesti (Vai neljästi? Muisti pätkii) kahden viime vuosikymmenen aikana, ja Lemmy pesee 100-0 erilaiset säröriffin löytäneet perusrokkarit, j-rokkarit ja muut lähinnä Demin ja MissMixin sivuilta tunnetut ihqut pimpelipompeli-kiiltokuvapojat, joita viime vuosina on metallifestivaaleillakin tarjottu metallin sijasta.
Nyt kun näihin toiveisiin mentiin, niin henkilökohtaisesti toivoisin, että Volbeatia ei näkyisi Suomessa enää kertaakaan metallifestivaaleilla. Soittakoon yleisillä rokkifestareilla, koska metalliahan Volbeat ei oikeastaan edusta, lähinnä särökitaralla varustettua juuttirokkia Elvis-parodialauluineen ja vonkunoineen. Tämä toive ei valitettavasti toteudu. Eipä minulla mitään sitä vastaan ole, että Volbeatin levyjä kansa ostaa vaikka tuplaten jokaista, jokaisella on oma makunsa. Metallifestivaaleilla Volbeatit sun muut ei-niin-kovin-metalliset bändit vain vievät aina yhden paikan joltain muulta esiintyjältä.
Meni hieman offtopiciksi, joten jätetään aihe tähän ennen kuin lehmipoikarokkenrollin sydänystävät ehtivät aihetta kommentoimaan. Masa Niemeä siteeraten: "ja asiahan ei tietysti minulle kuulu...".