Aikataulut ja järjestelyt
Mielenkiintoista että ffcruises on poistanut laivamatkaa mainostavilta sivuilta perillä nähtävistä bändeistä mastodonin, joka alkujaan oli mainittu sivuilla. Tämä viittais siihen, että mastodon tosiaan aloittaa 1-lavan ohjelmiston, vaikka kellonaikaa ei olekaan vielä. sinänsä harmi, kun itse olen laivalla tulossa ja toivoin näkeväni mastodonin (helsingin 14.6 keikalla missasin, kun netistä sain väärää tietoa lämppäreiden soittojärjestyksestä, prkl. Ei pie luottaa nettisivuihin liikaa..)
Ajatus siis on kuitata lähtöselvityksestä liput perjantaina, antaa laivan mennä ja matkustaa junalla poriin, ja laivalla takaisin.. Järjetöntä, mutta taitaa olla järkevin vaihtoehto..Kuulemma jokunen muukin aikoo niin tehdä.. Sais nyt vaan pikku hiljaa varmistua nuo esiintymisajat, niin tietäis mitä tehdä. Järjestelyissä olen varautunut täyteen kaaokseen, mutta jos asiat toimiikin ei voi kun yllättyä positiivisesti. Tallinnassa Metallican keikalla 2006 järjestelyt toimi upeasti, vaikka väkeä oli jopa enemmän kuin poriin tulee, sitä nyt ei voi toivoa tuolla lainsäädännöstäkin johtuen, mutta toivotaan parasta ja hyvää juhlaa..