Sonisphere-festivaali Porissa 25.7.2009!

  • 139 793
  • 523

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ilmeisesti tämä Penisshore on joku muna risteily maissa vai mistä tässä on kysymys?

Oikeasti on ihan kivaa, että Kirjuriluodon Areenaa saadaan aktivoitua enemmän. Plus bonarina musat kuuluu mutsin pihaa, jotenka lipun ostamisen sijasta voi keskittyä grillihiilten valintaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Toi ois ihan törkeen hyvä festari jos siellä ei olis Metallica ja Fars Ulrichia ja se olis jossain muualla kuin Porissa. Syyt, metallica on soitettu ja fanitettu pilalle ja pori on vaan niin vitun kaukana.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eli ilmeisesti tuonne Poriin saapuu myös muuan Anthrax. Itselle ainakin erittäin mieluisa lisäys.
Joo! Tämä oli nyt kovin nimi listaan tähän saakka. Viimeksi olen Anthraxin nähnyt Tavastialla alkuvuodesta -96(?) joten onhan jo aikakin. Perkele, toivottavasti settilistalla on jotain itelle kovimmalta aikakaudelta (State of Euphoria/Persistence of Time/Sound of White Noise). Kivaa!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Perkele, toivottavasti settilistalla on jotain itelle kovimmalta aikakaudelta (State of Euphoria/Persistence of Time/Sound of White Noise). Kivaa!

Samat sanat. Anthrax oli kuitenkin minulle aika yllätysveto, että tuo Suomeen saadaan joten todella mieluisa yllätys. Hyvä, että tuo vanha thrash-pumppu jaksaa ja uutta levyäkin pukkaa keväämmällä. Saadaan varmasti nimivahvat kinkerit. Onko tuo vuoden -96 Tavastian keikka viimeisin milloin Anthrax on Suomessa käynyt?
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Reunion turneella pari-kolme-vuotta sitten, jossa oli Belladonna ja Spitz mukana, kävivät ainakin Tampereella...ja oliko Pakkahuone paikkana?

Tämän Anthraxin minäkin voisin käydä katsomassa. On sentään ollut itselle SE paras bändi scenestä. Tuli se Oi(e?)divnikufesin-video Among the living-turneelta katsottua varmaan miljoona kertaa aikoinaan ja nähtyä tuli joskus kun olivat DDR-hallissa Maidenin lämppärinä.
 
Viimeksi muokattu:

makkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HPK, Arsenal FC
Ainakin v. 2005 Ilosaarirockissa Anthrax oli mukana. Silloin bändi jäi näkemättä, mutta mukava kuulla, että mahdollisuus ei jäänyt viimeiseksi.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toi ois ihan törkeen hyvä festari jos siellä ei olis Metallica ja Fars Ulrichia ja se olis jossain muualla kuin Porissa. Syyt, metallica on soitettu ja fanitettu pilalle ja pori on vaan niin vitun kaukana.

Siis hä? Jos festarilla on yks huono bändi, se jätetään kattomatta, ei oo pakko kattoo, menee kaljatelttaan tai nukkumaan. Ja ei alle 250 km ole vitun kaukana.

Mitään noista muista bändeistä en oo ennen nähnyt kuin Metallican mutta suurella innolla odottelen jo kesää tuon(kin) tapahtuman ansiosta. Mielenkiintoisia bändejä lavalla Porissa ja hienoa että tällainen tapahtuma on sentään saatu hommattua sinne.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Onko kukaan muuten kuullut äänessä tuota Anthraxin uutta vokalistia. Nimi Dan Nelson aiempine yhtyeineen ei sano mitään...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Onko kukaan muuten kuullut äänessä tuota Anthraxin uutta vokalistia. Nimi Dan Nelson aiempine yhtyeineen ei sano mitään...

Huikea pettymys oli kyllä tuo laulajan vaihdos jälleen. Myönnetään, että Pernaruton seuraaminen on ollut "lievästi" vähemmällä. Mutta eikös Belladonna palannut riveihin? Ainoa oikea Anthrax-ääni minun mielestäni...
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Huikea pettymys oli kyllä tuo laulajan vaihdos jälleen. Myönnetään, että Pernaruton seuraaminen on ollut "lievästi" vähemmällä. Mutta eikös Belladonna palannut riveihin? Ainoa oikea Anthrax-ääni minun mielestäni...

Itse olen siinä tiedossa, että järjestys laulajakierto on suunnilleen seuraava:

Belladonna - Bush - Belladonna - Nelson

Nyt puikoissa on siis Nelson. Ihan satavarma en asiasta ole, mutta 98%

Harmi, ettei yllä oleva belladonna ole Belladonna - the filthiest girl in business...
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Ensiajatus parin ekan kuulemani biisin jälkeen Nelsonista oli että huono Anselmo-kopio. Sittemmin livepätkiä nähneenä on jopa ruvennut yrittämään laulaa vanhoja 'rax-biisejä ihan kunnollakin. Lopullinen taso paljastuu vasta, kun saavat seuraavan studioalbumin pihalle. Bush on kyllä edelleen paras laulaja.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Houkutteleva festari, nyt tarvittaisiin vain heikot lenkit Metallica ja Linkin Park hel~wettiin sieltä ja lipunhinnat alas. Tilalle vaikkapa jotain kovempia bändejä kuten Helsingissä vieraileva Suicidal Tendencies, se Trujillon tiukimpana bändinä tunnettu poppoo.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Anthrax kasvatti siis esiintyjämäärän kuuteen. Kuinkas monta bändiä tuonne nyt on vielä tulossa, Hultsfredin festarien sivuilla puhutaan 10-12 bändistä, mutta onko Suomen bändien määrästä liikkunut mitään varmempaa tietoa? Entäs onko kotimaisista esiintyjistä liikkunut mitään huhuja missään?

Houkutteleva festari, nyt tarvittaisiin vain heikot lenkit Metallica ja Linkin Park hel~wettiin sieltä ja lipunhinnat alas. Tilalle vaikkapa jotain kovempia bändejä kuten Helsingissä vieraileva Suicidal Tendencies, se Trujillon tiukimpana bändinä tunnettu poppoo.

Varmasti kaikki festarit muuttuisivat paremmiksi jos paskat bändit korvattaisiin hyvillä, mutta toisaalta jossain välissähän sitä pitää juoda kaljaa ja syödä pyttipannua. Hinnasta en kyllä itse jaksa valittaa, harvoin näille leveyspiireille kuitenkaan noin montaa tuon luokan bändiä samoille festareille saadaan.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Tänään tuli Sonisphereen toinen erä lippuja myyntiin. Kävin aamulla hakemassa omani pois kuljeksimasta ilman jonotusta Turtolan Cittarin lippupalvelupisteeltä.

Toivottavasti mahdollisimman monelle lippuja hamstranneelle trokarille jää luu käteen.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse näin myöhäis heränneenä ostin kaksi lippua tuonne.

Mitäs jatkoaikalaiset osaa kertoa tuosta leirintäalueesta mikä siinä on vierellä? Ymmärtääkseni siitä on hyvin lyhyt matka festarialueelle.

Löytyykö bajamajaa ja suihkua ja onko pitkä matka kauppaan? Ja tietenki mihis sen auton saa parkkiin ja onko Helsingistä tullessa vaikea löytää sinne?

Kiitokset jo etukäteen!
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse näin myöhäis heränneenä ostin kaksi lippua tuonne.

Mitäs jatkoaikalaiset osaa kertoa tuosta leirintäalueesta mikä siinä on vierellä? Ymmärtääkseni siitä on hyvin lyhyt matka festarialueelle.

Löytyykö bajamajaa ja suihkua ja onko pitkä matka kauppaan? Ja tietenki mihis sen auton saa parkkiin ja onko Helsingistä tullessa vaikea löytää sinne?

Kiitokset jo etukäteen!

Jos et ole vielä tutustunut osoitteeseen: http://fi.sonispherefestival.net/ niin kannattaa käydä katsomassa. Siellä on aika laajat infot karttoineen.

Mitä nyt porilaisena voin itse neuvoa, niin kauppa ja huoltoasema on festivaalialueelta noin 200m päässä. Keskusta noin 400m päässä. Ja leirintähän on konserttipaikan vieressä, eli ei matkaa juuri lainkaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos nyt henk. koht mielipiteeni sanon niin tuo tiedotus noista festareista on niin kuin sinnepäin ja jotain. Tottakai kun ensimmäistä kertaa järjestetään Suomessa ylipäätään niin välppäämistä ja muuta oheistekemistä riittää ihan saatanasti, mutta minulle on tullut sellainen tunne, kun noita tietoja tippuu silloin tällöin tasaiseen tahtiin, että sitä mukaa jotain julkaistaan, kun se saadaan jotenkin hätiköidysti suunniteltua.
No Okei, olen ehkä liian mukaviin infoihin tottunut ja noista tulee varmasti helvetin kovat zembalot, mutta tässä päällimmäiset tuntemukseni.
 

Handyy

Jäsen
Osaisikos kukaan kertoa, onko festarialueen vieressä jotain paikkaa missä kuunnella pummilla musiikkia? Samaan aikaan Porissa on perjantaista sunnuntaihin kestävä Mustang Clubin Fun Run, eli vuosittainen päätapahtuma ja sinne olisi tarkoitus ajella. Metallica tulee nähtyä Hartwallilla aiemmin, joten tuolla kun vaan johonkin voisi heittää mustin parkkiin ja loikoilla konepellillä musiikkia kuunnellen ilmaiseksi niin mikäpä sen parempaa.

On kyllä muuten hyvä setti ohjelmaa tuona viikonloppuna, klassikkoautoja ja festarimeininkiä. Voi olla melkoisen hyvä meininki Porissa!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos et ole vielä tutustunut osoitteeseen: http://fi.sonispherefestival.net/ niin kannattaa käydä katsomassa. Siellä on aika laajat infot karttoineen.

Mitä nyt porilaisena voin itse neuvoa, niin kauppa ja huoltoasema on festivaalialueelta noin 200m päässä. Keskusta noin 400m päässä. Ja leirintähän on konserttipaikan vieressä, eli ei matkaa juuri lainkaan.

Kiitos vastauksesta!

Juu kattelinkin niitä Sonispheren nettisivuja, mutta aattelinpa vielä kysäistä jonkun "aidon" porilaisen näkökulmaa ja senhän kerroit hienosti :)
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Laivallakin pääsisi Helsingistä Viron kautta. Hintakaan ei ole aivan tolkuton.
www.globalshopping.fi

Kiitokset linkistä/vinkistä ! Liput hommattu. Kätevää kun ei tarvitse miettiä kuljetuksia, majoitusta eikä mitä ja missä sitä söisi / joisi. Saa nähdä mitä esiintyjiä tuonne laivalle saadaan kiinnitettyä.

Päivitetty linkki :

http://www.ffcruises.fi/
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tänään on näköjään tullut noita kiinnityksiä tuonne risteilylle. Lavalle nousevat ainakin Mokoma, Diablo sekä Kai Hahto & Metallica Tribute Band.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Tänään on näköjään tullut noita kiinnityksiä tuonne risteilylle. Lavalle nousevat ainakin Mokoma, Diablo sekä Kai Hahto & Metallica Tribute Band.
WTF?! En oo kyllä lavalla tietääkseni nousemassa.

Jees ei vaan katselin tuossa haulla viestejä hakusanana Diablo, tarkoituksena katsella onko viesteihini eri ketjuissa vastailtu, kun eipä sitä itse muista edes mihin kaikkialle sitä on tullut viestejä heiteltyä.

Meni ehkä "vähän" OT:n puolella ja luokkaa kiviäkin kiinnostaa, mutta elkäähän mode-sedät rankaisko minua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös