"Tästä sais aikaseks oikeasti hyvän festarin. No, opetellaan tää vuosi, ehkä sitten tulevaisuudessa - toivottavasti.
Tässä olis oikeasti ainekset hyvään festariin.. esiintyjiä ja järjestysmiehiä ei missään nimessä voi syyttää, he vaan saavat valitettavasti kohdata sit niiden humalaisten vihan ongelmien tullessa. Bändivalikoima on hyvä, paikasta en osaa sanoa kun en ole käynyt.. Bänditkin olleet tiedossa jo aikaa sitten, joten ei olisi ollut ongelmaa sorvata asioita kuntoon kävijän kannalta. Nyt ei taida olla edes viranomaismääräyksistä ongelmaa.
Jos tulevaisuudessa vastaavaa tapahtumaa aiotaan järjestää, uskon että mikäli pahimmat skenaariot alueesta tapahtumasta toteutuu, kävijät äänestää jaloillaan seuraavalla kertaa.. varmasti iso nimi saa porukkaa liikkeelle, mutta tämänvuotisia kävijöitä tuskin kannattaa houkutella. Ja kun miettii, että iso osa vieraista ei varmaan edes ajattele sen kummemmin mitä tuleman pitää.. monelleko tulee yllätyksiä, kun ei edes järjestäjä tunnu tietävän mihin suuntaan kahvasta käännetään.
Omista eväistä tuli mieleen sekin, että kuinkahan esim ruoka-allergikot otetaan huomioon, jos käykin niin että eväät viedään portilla. Pahoin pelkään myös, että alkoholipolitiikka aiheuttaa ongelmia.. porukka vetää hirveet lärvit pihalla ja sitä kautta rauhallisempi juominen jää vähemmälle.. laskuhumala taas tunnetusti tuo agressiivisuutta.. Tuon olen itse järjestysmieshommissa huomannut, eri mittakaavassa tietysti, aina tapahtuman koon mukaan. En meinaan luota mihinkään infoon sallituista eväistä, ennenkuin itse näen..