Ostin aikoinaan Soneralta (silloinen Tele vai mikä nyt olikaan) kännykkäliittymän nimeltä Classic. Nyt Sonera ilmoittaa yksipuolisesti ilman mitään ennakkoilmoitusta, että tästä päivästä lähtien liittymäni on Sonera Mini.
Kännykkääni saapunut tekstiviesti:"TIEDOTE:Classic liittymäsi hinnat laskevat 4.10.Samalla liittymän nimi vaihtuu Sonera Mini-liittymäksi.Saat tarkemman tiedotteen postitse kahden viikon kuluessa."
Kysymys (Kun täällä kaikkia kauppiaitakin on...): Voiko liittymän tarjoaja yksipuolisesti muuttaa liittymää purkamatta hänen kanssa tekemääni liittymäsopimusta ? Aika oleellisesti mielestäni tekemäni sopimus muuttuu jos kerran ostamani liittymä muuttuu eli ostamani tuote.
Kännykkääni saapunut tekstiviesti:"TIEDOTE:Classic liittymäsi hinnat laskevat 4.10.Samalla liittymän nimi vaihtuu Sonera Mini-liittymäksi.Saat tarkemman tiedotteen postitse kahden viikon kuluessa."
Kysymys (Kun täällä kaikkia kauppiaitakin on...): Voiko liittymän tarjoaja yksipuolisesti muuttaa liittymää purkamatta hänen kanssa tekemääni liittymäsopimusta ? Aika oleellisesti mielestäni tekemäni sopimus muuttuu jos kerran ostamani liittymä muuttuu eli ostamani tuote.