No johan on perkele, samanlainen kenttä tuli päivällä väsättyä.flintstone kirjoitti:No tässä on aloituspäivän nelikko:
Kivisen Enkelit
Maalissa: Bruckler (AUT)
Puolustajana: Nummelin (FIN)
Hyökkäys: Malkin (RUS) - Peltonen (FIN)
No johan on perkele, samanlainen kenttä tuli päivällä väsättyä.flintstone kirjoitti:No tässä on aloituspäivän nelikko:
Kivisen Enkelit
Maalissa: Bruckler (AUT)
Puolustajana: Nummelin (FIN)
Hyökkäys: Malkin (RUS) - Peltonen (FIN)
Chip Whitley kirjoitti:Yksi kysymys tosin: voiko kokoonpanoa muuttaa iltapäivä- ja iltaotteluiden välissä? 10 vaihtoa kuitenkin päivässä käytettävissä, joten luulisi että pystyy...
Mr. Smith kirjoitti:Pakiston tehoihin luotetaan ekana päivänä. Ja Norren nollapeliin.
SS#31 kirjoitti:Kolmen kisapäivän jälkeen allekirjoittanut löytyy Jatkoajan kimppasarjan sijalta 45. Team Sinitakit lähtee tähän päivään seuraavalla kokoonpanolla:
David Aebischer
Mark Streit
Shane Doan - Eric Staal
Eli Sveitsiin ja Kanadaan kulminoituu tämä päivä.
Niin, jos tarkemmin katsoo, niin aika monella on tuo sama joukkue. Muun muassa pahin kilpakumppani oli laittanut saman joukkueen, joten muutoksia täytyi tehdä. Tässä uusi joukkue:Heino kirjoitti:Kaverihan on kopsannu suoraan multa ton ;D Haha, eli Hakilla oon.
Juuri tuosta tapauksesta en tiedä, mutta mitä mä olen pari kertaa katsonut myöhään illalla, niin ei kaikki pelaajat ole vielä saaneet pisteitä sen päivän otteluista. Ehkä ne tulee vasta vähän myöhemmin tai jotain.JWill kirjoitti:Jostain syystä Peter Hirsch ei ole saanut pisteitä tämän päivän ottelusta Ukrainaa vastaan. Muut Tanskan pelaajat mokkeja myöten ovat saaneet pojot. Mihin voi valittaa?
http://live82.ihwc.net/english/# ja tuolta vasemmasta laidasta klikkaat "FULL STATS & SCORES", niin sinne ilmestyy ennen otteluiden alkua kokoonpanot(open, Lineups-palkin kohdalta).JiiTee kirjoitti:Mutta hieman kyllä sapettaa, kun mistään ei tunnu näkevän joukkueiden kokoonpanoja ennen otteluiden alkua. Etenkin aloittavat maalivahdit olisi kiva tietää etukäteen.
Ei noita enää voi veikata, jos olet jo rekisteröitynyt, sillä rekisteröinnin yhteydessähän noita kysyttiin. Tosin jos rekkaat uudelleen saat varmasti veikata tuon top4:n.Speed kirjoitti:Sivuille on nyt ilmestynyt tämä TOP4 veikkaus.
Nyt pitäisi vain tietää mistä pystyy veikkaamaan?